Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

die mid intro klapt er nog best hard in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:26 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Hymn schreef:
Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier.. :whistle:

kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind? :$

Ja, Headhunterz vind ik geweldig ja maar wat heeft dat te maken met Nik Fish of Wasted Penguinz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 20:30 

Artiest

Hymn schreef:
RobertV schreef:
Hymn schreef:
Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier.. :whistle:

kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind? :$

Ja, Headhunterz vind ik geweldig ja maar wat heeft dat te maken met Nik Fish of Wasted Penguinz?

nee, ik zegt bij voorbaat al mensen, dit topic is niet bedoeld om weer zo'n soort discussie te beginnen xd
ik weet waar dit toe gaat leiden.... new track topic

[youtube]http://www.youtube.com/user/FinestHardstylezz#p/u/0/WlJK3QyGAnA[/youtube]

!LET OP!

t filmpje is puur bedoeld om aandacht af te leiden van eventuele discussies.
Ik stel mijzelf niet aansprakelijk op eventuele discussies en/of opmerkingen die deze track bij mensen losmaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 22:35 

Hardtraxx Addict

Staat er niet als nieuw op, maar dit is handiger dan die Loudness site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:38 

Hardtraxx Veteran

'In The studio with.... ??'

Afbeelding

Staat op de 'plixi' (Twitter foto opslag site) van B-front! http://plixi.com/p/46840494
En die 2 heren zijn de Toneshifterz als je het mij vraagt, dus dat kan wel een harde collab worden lijkt mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

das al van een tijdje terug toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:41 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
die mid intro klapt er nog best hard in :thumbup:

Jah nogal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:

Instant :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
das al van een tijdje terug toch?

Is dat zo, zou best kunnen. Heb van die track zelf nog niks gehoord dus denk post het avast hier. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 00:35 

Hardtraxxer

LNDRTJN schreef:
Arvy schreef:

Hoe vinden jullie hem zo?? :whistle:

Woww wat een vette energie zit er in deze plaat.. :bomb:

Dit klinkt erg lekker ja ^^ Deze plaat wil ik wel hebben.... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 09:44 

JolleNL schreef:
Sainen schreef:
Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...

Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend. :P

hoop dat de Qlimax anthem weer wat duisterder wordt !!
sinds '2008' zijn de anthems best wel vrolijk wat totaal niet past bij het feest zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 10:07 

Opperhoofd schreef:
Klementino schreef:
Timmer schreef:
vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht ;)

Wat mij betreft is dit echt een reden om spontaan fan te worden, ze spraken mij met hun eerdere releases al aan, maar damn ze kunnen echt kneiterharde kicks maken... wil deze zeker graag in HQ horen, want als die kicks dan nog net zo hard klinken als dat ze nu doen dan wordt dit echt een topper. Vond de kicks in Anxiety al lekker, maar dit is klinkt nog veel meer veelbelovend.

1 kantekening, ik vind dat ze dit soort nummers net als Resistance wel een beetje verpesten door er zo'n belachelijk lange break toe te voegen... Live the moment(dat misschien te vaak gedraaid is maar toch een topper is) heeft misschien ook een lange break maar die voegt echt iets toe en die is echt speciaal... deze breaks voegen nauwelijks iets toe en zijn veel te lang imo

Maar waarom kunnen die gasten niet even gewoon normaal doen. :')

Euhm, boeie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:22 

Artiest

DarkSymphony schreef:
JolleNL schreef:
Sainen schreef:
Ik vraag het me echt af vraag of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...

Ja, want de kaartjes zijn al uitverkocht en er is nog geen lineup of anthem bekend. :P

hoop dat de Qlimax anthem weer wat duisterder wordt !!
sinds '2008' zijn de anthems best wel vrolijk wat totaal niet past bij het feest zelf ;)

en toch, de 2008 anthem van technoboy was briljant echt bril-fockin-jant.
ben het wel met je eens, al vond ik de anthem van 2009 nou niet bepaald een euforische sfeer erin hebben ofzo, niet duister, maar wel mystiek, die sfeer doet het ook al goed voor mij. Ben erg benieuwd naar anthem dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:28 

en toch, de 2008 anthem van technoboy was briljant echt bril-fockin-jant.
ben het wel met je eens, al vond ik de anthem van 2009 nou niet bepaald een euforische sfeer erin hebben ofzo, niet duister, maar wel mystiek, die sfeer doet het ook al goed voor mij. Ben erg benieuwd naar anthem dit jaar :thumbup:[/quote]

ik zeg ook niet dat die niet vet is ofso integendeel zelfs :D
maar Qlimax heeft altijd een duister Thema (weet niet hoe ik het anders kan zegge)
dus hoop dat de Anthem van dit jaar wat meer richting de 'Darkside' gaat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:38 

Artiest

DarkSymphony schreef:
maar Qlimax heeft altijd een duister Thema (weet niet hoe ik het anders kan zegge)

ik snap wel wat je bedoeld, maar DBSTF anthem vorig jaar was toch niet iets wat niet bij qlimax' thema pas, integendeel zelfs, hele mystieke sfeer, maar je verlangt zeker terug naar een power of the mind of The Prophecy track?
Al is die dikke hardick 10 in power of the mind nog zo irri te horen, zo'n sfeer is idd wel iets wat je hoopt bij qlimax te horen.
Daarom zou t ook zonde zijn als Brennan Heart t anthem maakt, wat iemand op t forum hier beweert aangezien z'n pa bij Q-dance werkt ofzo :whistle: , ik denk niet dat hij in staat is zo'n specifieke sfeer goed neer te zetten, al kan die het wel! Dat weet ik zeker, maar hij zou denk ik de plank schaven in plaats van op de kop te slaan.
Je hoopt toch meer op een zany type :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:30 

Skedoedelefloeps schreef:
DarkSymphony schreef:

ik snap wel wat je bedoeld, maar DBSTF anthem vorig jaar was toch niet iets wat niet bij qlimax' thema pas, integendeel zelfs, hele mystieke sfeer, maar je verlangt zeker terug naar een power of the mind of The Prophecy track?
Al is die dikke hardick 10 in power of the mind nog zo irri te horen, zo'n sfeer is idd wel iets wat je hoopt bij qlimax te horen.
Daarom zou t ook zonde zijn als Brennan Heart t anthem maakt, wat iemand op t forum hier beweert aangezien z'n pa bij Q-dance werkt ofzo :whistle: , ik denk niet dat hij in staat is zo'n specifieke sfeer goed neer te zetten, al kan die het wel! Dat weet ik zeker, maar hij zou denk ik de plank schaven in plaats van op de kop te slaan.

ik vind Brennan heart als hij de anthem maakt, niet echt bij Qlimax passen zijn stijltje is te blij voor Qlimax
idd hoop ook weer op een Zany anthem of wat minder bekende maar toch bekend genoeg om een anthem te maken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:01 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
DarkSymphony schreef:

ik vind Brennan heart als hij de anthem maakt, niet echt bij Qlimax passen zijn stijltje is te blij voor Qlimax
idd hoop ook weer op een Zany anthem of wat minder bekende maar toch bekend genoeg om een anthem te maken!!

Zatox zou nog steeds de beste optie zijn op dit moment vind ik, maar dat gebeurt helaas toch niet bij Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:07 

Artiest

Poepislekker schreef:

Zatox zou nog steeds de beste optie zijn op dit moment vind ik, maar dat gebeurt helaas toch niet bij Q-Dance.

als ik kijk naar wie het qua knallers van producties dit jaar verdiend moet het naar mijn mening haast wel zany gaan worden xd
vind iig dat iemand van fusion m verdient, label draait op ziekelijk hoge toeren atm, of misschien een tilltje.

dit is m iig niet:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:08 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:
Ik vraag het me echt af of ze ook minder mensen zullen trekken als bijv. Chris One het anthem zou maken...

Krijg je weer allemaal jankende dagjes mensen omdat brennen fart 't anthem niet heeft gemaakt ofzo..
Hoop zelf op the pitcher of de donkey rollers.. maar dat gaat toch niet gebeuren :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:11 

Hardtraxxer

Ik zeg B-Front,Hij is toch wel een van de rauwere en duistere hardstyle goden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:31 

Mannonymous schreef:
the pitcher

Zou heel mooi zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Deepack/A-Lusion/The Pitcher ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Ansarat 2010 Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:05 

Artiest

katamaran schreef:
Deepack/A-Lusion/The Pitcher ofzo

laatste naam zou vet zijn en aan de ene kant niet verbazen aan de andere kant wel xd, eerste 2, nee bedankt...
moet er niet aan denken naar een feest te gaan met A-lusion (in deze periode) als "hoogtepunt" met de anthem... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:08 

Bierkoning

Ansarat anthem
1e climax: niks bijzonders
2e climax: :drool:
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks