Skedoedelefloeps schreef:
Timmer schreef:
Lyst schreef:
intro is inderdaad bijna hetzelfde! (alleen is de sound wat anders, verder gewoon precies!) Achja, ik vind het een lekkere track van wildstylez, climax spreekt me heel erg aan + iets hardere kicks van wildstylez

t plaatje vind ik al redelijk nutteloos eerlijk gezegd, daaruit kan je niet opmaken dat tracks op elkaar lijken, als je dat zo namelijk zou doen bij meer tracks lijken ze allemaal op elkaar.
Verder vind ik ook niet dat delay distortion en tekno music op elkaar lijken, alleen omdat ze staccato's erin hebben verwerkt betekend niet dat ze meteen op elkaar lijken dus vind het ver gezocht.
Lyst schreef:
Als je ze met de tekno musik synth zou doen zou het eerste gedeelte exact hetzelfde zijn, dus zo ver is dat helemaal niet gezocht. En ja als je nummers zo vergelijkt op de maat dan lijken veel nummers op elkaar ivm met de kicks, maar dit is slechts een 1/4 maat (weet niet hoe dat heet?, iig van kick tot kick). En als je weet dat bij beide de tonen van dezelfde toonhoogte zijn, dan heb je dus exact hetzelfde stukje alleen met een andere synth gespeeld.
Inderdaad luister die 2 intro's is goed man!