Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:40 

Barto schreef:
stefaneke schreef:
Headhunterz gaat commercieel en Wildy minder mainstream :thumbsup:

hou nou eens op over headhunterz, dat weten we nu ook wel. en wie weet komt hij op een dag terug met een comeback.

Wil je misschien een koekje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:51 

stefaneke schreef:
Barto schreef:
stefaneke schreef:
Headhunterz gaat commercieel en Wildy minder mainstream :thumbsup:

hou nou eens op over headhunterz, dat weten we nu ook wel. en wie weet komt hij op een dag terug met een comeback.

het gaat niet om HHZ hier.. het gaat om WILDSTLYEZ ;)
hou HHZ er eens buiten.. HHZ is voor ut grote publiek als hij dat wil nou laat hem dan..
en als je er last van hebt,, mail hem dan en zeg wat je dwars zit ;) -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:01 

Aan het typen...

Afbeelding
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:24 

DarkSymphony schreef:
stefaneke schreef:
Barto schreef:

het gaat niet om HHZ hier.. het gaat om WILDSTLYEZ ;)
hou HHZ er eens buiten.. HHZ is voor ut grote publiek als hij dat wil nou laat hem dan..
en als je er last van hebt,, mail hem dan en zeg wat je dwars zit ;) -.-

Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik vraag ofdat ie een koekje wil en en dan zeg jij dat ik niet door moet zeiken over headhunterz :huh:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Afbeelding

intro is inderdaad bijna hetzelfde! (alleen is de sound wat anders, verder gewoon precies!) Achja, ik vind het een lekkere track van wildstylez, climax spreekt me heel erg aan + iets hardere kicks van wildstylez :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:59 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:20 

Artiest

Timmer schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding

intro is inderdaad bijna hetzelfde! (alleen is de sound wat anders, verder gewoon precies!) Achja, ik vind het een lekkere track van wildstylez, climax spreekt me heel erg aan + iets hardere kicks van wildstylez :thumbup:

t plaatje vind ik al redelijk nutteloos eerlijk gezegd, daaruit kan je niet opmaken dat tracks op elkaar lijken, als je dat zo namelijk zou doen bij meer tracks lijken ze allemaal op elkaar.
Verder vind ik ook niet dat delay distortion en tekno music op elkaar lijken, alleen omdat ze staccato's erin hebben verwerkt betekend niet dat ze meteen op elkaar lijken dus vind het ver gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:29 

Aan het typen...

Als je ze met de tekno musik synth zou doen zou het eerste gedeelte exact hetzelfde zijn, dus zo ver is dat helemaal niet gezocht. En ja als je nummers zo vergelijkt op de maat dan lijken veel nummers op elkaar ivm met de kicks, maar dit is slechts een 1/4 maat (weet niet hoe dat heet?, iig van kick tot kick). En als je weet dat bij beide de tonen van dezelfde toonhoogte zijn, dan heb je dus exact hetzelfde stukje alleen met een andere synth gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Die JDX is best wel ok :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:37 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik vraag ofdat ie een koekje wil en en dan zeg jij dat ik niet door moet zeiken over headhunterz :huh:.

je kan nog wel merken dat je 16 bent. doe even gewoon normaal en dat koekje heeft geen ene fuck te maken met hardstyle. zoek anders een andere genre om daar te kloten. ik wil er alleen maar zeggen dat het gebash naar artiesten door blijft gaan! ja we weten dat hhz niet meer is zo als hij was, dat showtek nu op tmf komt en scantraxx elke jood binnen haalt en een contract aan bied. maar het gaat om de wildstylez track en niet wat er met hhz is gebeurd. dat is kort ik bedoel, Kap met zeiken verhaal ;) agree?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Timmer schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding

t plaatje vind ik al redelijk nutteloos eerlijk gezegd, daaruit kan je niet opmaken dat tracks op elkaar lijken, als je dat zo namelijk zou doen bij meer tracks lijken ze allemaal op elkaar.
Verder vind ik ook niet dat delay distortion en tekno music op elkaar lijken, alleen omdat ze staccato's erin hebben verwerkt betekend niet dat ze meteen op elkaar lijken dus vind het ver gezocht.

Lyst schreef:
Als je ze met de tekno musik synth zou doen zou het eerste gedeelte exact hetzelfde zijn, dus zo ver is dat helemaal niet gezocht. En ja als je nummers zo vergelijkt op de maat dan lijken veel nummers op elkaar ivm met de kicks, maar dit is slechts een 1/4 maat (weet niet hoe dat heet?, iig van kick tot kick). En als je weet dat bij beide de tonen van dezelfde toonhoogte zijn, dan heb je dus exact hetzelfde stukje alleen met een andere synth gespeeld.

Inderdaad luister die 2 intro's is goed man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

Barto schreef:
stefaneke schreef:

je kan nog wel merken dat je 16 bent. doe even gewoon normaal en dat koekje heeft geen ene fuck te maken met hardstyle. zoek anders een andere genre om daar te kloten. ik wil er alleen maar zeggen dat het gebash naar artiesten door blijft gaan! ja we weten dat hhz niet meer is zo als hij was, dat showtek nu op tmf komt en scantraxx elke jood binnen haalt en een contract aan bied. maar het gaat om de wildstylez track en niet wat er met hhz is gebeurd. dat is kort ik bedoel, Kap met zeiken verhaal ;) agree?

dat 16 heeft er toch geen zak mee te maken,, maar voor de rest zeg ik er niks van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:11 

Barto schreef:
stefaneke schreef:

Whaha, je moest is weten, hoe ik denk over heel dat gebeuren. Het kan me helemaal niks verekken, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Ik ben heus geen headhunterz basher ofzo hoor, het komt alleen vooral door andere mensen die wel hhz bashen dat mijn reactie misschien zo overkomt. Als die gast het leuk vind om hard dance te maken dan moet ie dat vooral doen.

En wat heeft er nou weer mee te maken dat ik 16 ben? Leeftijd zegt helemaal niks. Het ligt gewoon aan hoe je leeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:22 

Hardtraxxer

BLA BLA BLA BLA BLA, ON TOPIC!

Maar die JDX is zeker netjes en origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:25 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:30 

Aan het typen...

Delcone schreef:

Melodie komt me bekend voor, maar klinkt stukken beter dan live the moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Delcone schreef:

Melodie komt me bekend voor, maar klinkt stukken beter dan live the moment.

en dan heeft ie ook nog die nieuwe met sarah mariah, hardstyle heaven.
Denk wel dat de kans er dik inzit dat ie op qlimax komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

Wat een ongelofelijke kut kick in de climax van die Start Rocking remix :/

Snappen ze t nou echt niet? :(

Bangrinding (NC remix) is nog wel een aardig plaatje :)

DoubleDutch schreef:
die nieuwe met sarah mariah, hardstyle heaven.

Mag toch hopen dat ie dat niet released :/

Wat een vreselijke plaat is dat zeg. Hardstyle Heaven... :sick: Dubstyle Hell bedoelt ie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:58 

Die JDX is van 1 juni en heeft hier al gestaan :x

Bij die Start Rocking remix kan je trouwens na 9 seconden al precies horen wie die track heeft gemaakt zonder iets van die track te weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:03 

Hardtraxxer

Maybe komt JDX wel met het Qlimax anthem... Dan heb je aan kwaliteit geen gebrek in ieder geval :thumbup: Alleen moet het dan nog een dikke plaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:05 

Artiest

Lyst schreef:

je hebt daar ongeveer 4 maten in beeld gebracht, maar ik snap wel waarom je het tzelfde vind klinken en ik hoor t ook wel, ik zeg alleen dat t feit dat beide nummers staccato's in de intro hebben niet betekend dat het meteen van elkaar afgeleid is, meer toeval denk ik dat het zo op elkaar lijkt. En het is ook niet dezelfde noot/toonhoogte dus. Ik snap je wel, maar ik zeg: puur toeval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:07 

Artiest

Struikrover schreef:
Maybe komt JDX wel met het Qlimax anthem... Dan heb je aan kwaliteit geen gebrek in ieder geval :thumbup: Alleen moet het dan nog een dikke plaat worden!

het zou wel vet zijn als hij met een qlimax anthem komt, maar dan moet hij wel zoals die track de aparte sfeer in gaan, want die preview heeft een heerlijke Qlimax achtige sfeer om zich heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:17 

Hardtraxxer

Ja precies dat vond ik dus ook.. Beetje spannend sfeertje hangt er omheen.. En dat zou wel echt perfect bij Qlimax passen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 20:25 

Aan het typen...

Lyst schreef:

je hebt daar ongeveer 4 maten in beeld gebracht, maar ik snap wel waarom je het tzelfde vind klinken en ik hoor t ook wel, ik zeg alleen dat t feit dat beide nummers staccato's in de intro hebben niet betekend dat het meteen van elkaar afgeleid is, meer toeval denk ik dat het zo op elkaar lijkt. En het is ook niet dezelfde noot/toonhoogte dus. Ik snap je wel, maar ik zeg: puur toeval :P

Nu wil ik ook even duidelijk hebben wat een maat is. Dat wat ik daar heb laten zien is 3x die hoge tonen wat jij staccato noemt gevolgd door de kick. Is zo'n kick tot de volgende kick nu de maat of is de maat 4 van die kicks in het geval van een 4/4 maat. Want 4 maten tussen 2 kicks lijkt me niet kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 23:59 

Artiest

Lyst schreef:
Nu wil ik ook even duidelijk hebben wat een maat is. Dat wat ik daar heb laten zien is 3x die hoge tonen wat jij staccato noemt gevolgd door de kick. Is zo'n kick tot de volgende kick nu de maat of is de maat 4 van die kicks in het geval van een 4/4 maat. Want 4 maten tussen 2 kicks lijkt me niet kloppen.

Welk deel van de track heb je in beeld gebracht, want het ziet eruit als 4 kicks/punches dus dan zijn t 4 maten. Als het idd 2 kicks zijn dikke kans dat het 2 maten zijn
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks