Dit is hopelijk een grap? Wat is dit voor gigantische kutinstelling van producers om house-hits om te buigen in hardstyle? Het begon al met HHZ, toen Ran-D en nu dit?! En dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten, maar alsjeblieft, hou dit lekker voor jezelf en ga niet de hardstyle-liefhebber hier mee irriteren.
aller eerst, ik vind het idee idd diep triest! die house bende moet je niet gaan omvormen naar hardere stijlen! hoort niet thuis in de hardstyle-scene. maar toch, ik vind het nummer zelf toch wel lekker gelukt. en ik denk ook niet dat we dit op de grotere festivals etc. gaan horen.. maar in de kleinere discotheken en stap plaatsen zijn het nummers die het toch wel goed doen voor mijn gevoel.. en ik ben ook van mening dat het de hardstyle scene toch niet echt commercieel maakt en het niveau naar beneden haalt.. okej, syndicate is ook een redelijk feest.. maar het blijft duitsland he.. ik denk niet dat je het hier op een hardbass, inqontrol, euphoria etc. snel zal horen.. we zullen zien.. het idee vind ik belachelijk, het eindresultaat en de uitvoering klinkt voor zover ik kan horen, in mijn oren toch wel redelijk
Waarom gaan jullie niet los op je eigen track Eerste keer dat ik een van mn nummers draaide werd ik helemaal gek toen ik zag dat iedereen los ging, ik kan dan echt niet stil staan hoor
Waarom gaan jullie niet los op je eigen track Eerste keer dat ik een van mn nummers draaide werd ik helemaal gek toen ik zag dat iedereen los ging, ik kan dan echt niet stil staan hoor
Dit is hopelijk een grap? Wat is dit voor gigantische kutinstelling van producers om house-hits om te buigen in hardstyle? Het begon al met HHZ, toen Ran-D en nu dit?! En dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten, maar alsjeblieft, hou dit lekker voor jezelf en ga niet de hardstyle-liefhebber hier mee irriteren.
+1 Al vind ik die van Ran-D nog wel aardig! Maar je hebt gelijk, het hoort niet. Beter een origineel nieuw hardstyle-plaatje maken, dan een overhyped/overpopulair house (ofwat het ook is) plaatje remixen.