Vage break man, klinkt niet echt, de rest is best nog wel nice.
Denkt: "valt dit onder hardstyle? " en na 2 minuten: ow, daar is de kick Net de indianendans op het begin
Ik vind t niets... Het duurt sowieso veel te lang voor je het dance muziek kan noemen... Als de kick er dan in komt moet je t wel heel goed doen om dat stuk er voor in te halen... Niet dus, een vrij trancig hardstyle stukje waar ik ook niet door word weggeblazen... Erg jammer
Steeds meer grote namen stellen me teleur... Enige wat TBY nog goed deed was producen en daar zit ie nu dus ook al te kloten :S
Ik weet niet wat ik van die plaat moet denken van TBY
Hier nog een filmpje van dat nummer op de partyfactory.
Heey das mijn filmpje
Maar in HQ klinkt ie nog beroerder dan live. Ik vind het echt een saai nummer, inspiratieloos en met een break die totaal niks toevoegt. Beter gaat Technoboy wat minder 80's shit in z'n nummers verwerken.
Ik weet niet wat ik van die plaat moet denken van TBY
Hier nog een filmpje van dat nummer op de partyfactory.
Heey das mijn filmpje
Maar in HQ klinkt ie nog beroerder dan live. Ik vind het echt een saai nummer, inspiratieloos en met een break die totaal niks toevoegt. Beter gaat Technoboy wat minder 80's shit in z'n nummers verwerken.
Ik hoorde hem ook bij de Feestfabriek, wat een inkakmoment was dat zeg. Hij begon met Bass, Beats, Melody waar heerlijk veel energie in zit en draaide daarna deze als ik het goed heb. Dat TBY inspiratie haalt uit 80's hits vind ik niet erg, want dat hebben ze bij Saifam wel vaker goed uitgewerkt, maar dit is gewoon het hele origineel in zijn eigen track plakken en er een melodie achter hangen. Erg jammer!