Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:23 

Hardtraxx Elite

Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Eindelijk weer een dikke plaat van dbstf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:28 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

Jones & B-Front - Lunatick (Blauwe Ballen Remix)

die intro klinkt echt :worship:
al die 16jarige sukkeltes vooraan een beetje versuft kijken of dit misschien een scantraxx track is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:29 

Hardtraxx Addict

Ik hoorde hem gisteren ook op sound of the hills ik vond hem niet zo bizonder,aparte kick maar kwa bassline was het niet super!
haha geniaal de blauwe ballen remix:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:35 

JolleNL schreef:
Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Wat een kut publiek vooraan zeg. :') Wel een hele vette track trouwens. :worship:

Hmm, en toch kregen we een complimentje van Jones toen het afgelopen was :')

Citaat:
al die 16jarige sukkeltes vooraan een beetje versuft kijken of dit misschien een scantraxx track is

:Loser:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Poepislekker schreef:

Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.

Mag hopen van niet. Die bass verkloot anger en revelation ook al. Zouden ze niet begrijpen dat ie niet fijn is? :$

Jah daar ben ik dus ook weer bang voor aangezien die melodie wel weer gruerlijk is net als bij revelation en blame it on the music (remix) daar verneukte die bass het nummer, maar Almighty zegt dat ie live lekker klonk dus laten we hopen dat het zo is! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:57 

Hardtraxx Addict

Delcone schreef:
Ik hoorde hem gisteren ook op sound of the hills ik vond hem niet zo bizonder,aparte kick maar kwa bassline was het niet super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 20:24 

Hardtraxx Addict

Die lingo remix :lol: :lol: :lol: :lol:

edit:

Dakpan schreef:
The Machine - Sound Of The Machine:

http://www43.zippyshare.com/v/10686724/file.html

Wat een energie in deze track zeg, en een heerlijke melodie. Die intro is zo verschrikkelijk goed. De vocals passen er perfect bij. Godsamme wat een track.
Misschien wat vroeg om te zeggen, maar misschien wel track van het jaar voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 21:36 

Hardtraxx Addict

GEWELDIG! Dat nummer van The Machine, komt zeker in mijn top 5 van dit jaar.. prachtige kicks, goede anticlimax, pakkende melodie en wat een drive! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 21:43 

Hardtraxx Elite

Arthurhoihoi schreef:
Die lingo remix :lol: :lol: :lol: :lol:

edit:

Dakpan schreef:
The Machine - Sound Of The Machine:

http://www43.zippyshare.com/v/10686724/file.html

Wat een energie in deze track zeg, en een heerlijke melodie. Die intro is zo verschrikkelijk goed. De vocals passen er perfect bij. Godsamme wat een track.
Misschien wat vroeg om te zeggen, maar misschien wel track van het jaar voor mij!

Het is idd een heel erg goed nummer! Ik stond er van te kijken toen ik hem voor het eerst hoorde op Dominator. Echt een heerlijk openings nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 14:21 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:

Die intro :bomb:

Is die van deepack :) lekker hoor! Heb laatst nog zitten zoeken naar dat nummer, ik kon echt niks vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 14:27 

Hardtraxxer

profite - legends

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:00 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:14 

Donateur

Weet niet of iemand het al wist, maar er is een remix gemaakt van Zany - Discoshit
Ik denk door Brennan Heart, want die draaide de plaat ook als enige @ FTS Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:16 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Weet niet of iemand het al wist, maar er is een remix gemaakt van Zany - Discoshit
Ik denk door Brennan Heart, want die draaide de plaat ook als enige @ FTS Festival.

Zany - Pure (Brennan Heart Remix) zul je bedoelen denk ik, is al een tijdje hoor. Staat zelfs op Midifiles
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:16 

Donateur

ben al helemaal fan van profite,wat een tracks

en de nieuwe s-dee mag er ook zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:19 

Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:

en de nieuwe s-dee mag er ook zijn

wel beetje veel dezelfde lead, maar t klinkt wel goed ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:24 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
Dj C-Mind schreef:

Nee, ik vind het wat te doordacht, technisch allemaal wel goed, maar niet speciaal en te scantraxx-gericht.
A Life With Music is de enige die mij aansprak. Dacht dat Profite echt een nieuw talent was toen ik A Life With Music hoorde, maar nu denk ik er toch anders over. Hij heeft geluk dat hij veel door Deepack geholpen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

Showey schreef:
Luxion schreef:
Dj C-Mind schreef:

Nee, ik vind het wat te doordacht, technisch allemaal wel goed, maar niet speciaal en te scantraxx-gericht.
A Life With Music is de enige die mij aansprak. Dacht dat Profite echt een nieuw talent was toen ik A Life With Music hoorde, maar nu denk ik er toch anders over. Hij heeft geluk dat hij veel door Deepack geholpen wordt.

Vind zijn tracks wel vet! Vooral Behind the Music. Maar het is allemaal van hetzelfde. Die nieuwe track is gewoon niks nieuws meer eigenlijk.. dat is jammer. Maarja hij is pas 16 dus er zit zowiezo potentie in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:31 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Maarja hij is pas 16 dus er zit zowiezo potentie in :)

Dat hoor je mij ook niet zeggen, als hij naar een eigen style werkt en iets nieuws durft te proberen kan het erg goed gaan aflopen met deze jongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:32 

Hardtraxx Veteran

profites sound vind ik typisch iets voor scantraxx
niet echt bijzonder maar het valt wel onder hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Showey schreef:
freddyadu8 schreef:
Maarja hij is pas 16 dus er zit zowiezo potentie in :)

Dat hoor je mij ook niet zeggen, als hij naar een eigen style werkt en iets nieuws durft te proberen kan het erg goed gaan aflopen met deze jongen!

Dat zeker!
Hij heeft ook samen met In-Phase een nieuwe track. Die is toch wel verschillend van de rest. Maar dat kan natuurlijk ook de invloed van In-Phase zijn :)

Oxbow schreef:
profites sound vind ik typisch iets voor scantraxx
niet echt bijzonder maar het valt wel onder hardstyle :P

Zie hem eerder nog een release op Hardcopy krijgen ofzo. Aangezien Deepack hem ook support haha.
Maar wat je zegt is wel waar, "niet echt bijzonder maar het valt wel onder hardstyle" . Maar dat kan nog vet klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:48 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Dat zeker!
Hij heeft ook samen met In-Phase een nieuwe track. Die is toch wel verschillend van de rest. Maar dat kan natuurlijk ook de invloed van In-Phase zijn :)

Zie hem eerder nog een release op Hardcopy krijgen ofzo. Aangezien Deepack hem ook support haha.
Maar wat je zegt is wel waar, "niet echt bijzonder maar het valt wel onder hardstyle" . Maar dat kan nog vet klinken!

Sowieso is het de invloed van In-Phase, die hebben wel een totaal andere style namelijk.
En ja natuurlijk, deepack is ook blij als ze een scantraxx-achtige track kunnen releasen op hun label! Die zien natuurlijk toekomst in deze jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:41 

Hardtraxx Addict

Vage break man, klinkt niet echt, de rest is best nog wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:45 

Tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:

Vage break man, klinkt niet echt, de rest is best nog wel nice.

Denkt: "valt dit onder hardstyle? :/" en na 2 minuten: ow, daar is de kick :whistle:
Net de indianendans op het begin
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks