Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:38 

Hardtraxx Elite

Rickie schreef:

lekker nummer + lekkere pic :love:

Allememaggieeees! Wat een track! :love:
Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:41 

Hardtraxx Elite

Mannonymous schreef:
Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen :mad:

Dus jij bent mijn zoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:46 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Noisecontrollers moeten eens kappen met dat Headhunterz styletje (no offense)
Lijkt wel sinds Noisecontrollers maatjes met HHZ zijn geworden, hun tracks steeds slapper worden.. Waar zijn die rauw Samara achtige tracks? :thumbdown:

Sorry maar wat kan HHZ er aan doen dat de Noisecontrollers dit nummer zo gemaakt hebben. Als HHZ het geproduceerd heeft, ja dan begrijp ik je maar dit is kant klare b*llsh*t.

En nee ik ben geen HHZ fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:50 

Hardtraxx Elite

Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:52 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat :thumbup:

Dat hebben ze toch zelf in de hand of ben ik nou gek? :P

Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:55 

Hardtraxx Veteran

BadToTheBone schreef:
Tel schreef:

NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 14:57 

Hardtraxx Elite

BadToTheBone schreef:

Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:04 

Hardtraxxer

Tel schreef:
BadToTheBone schreef:

Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!

Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.

Nee ik geef het niet toe haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:34 

Hardtraxxer

Rickie schreef:

lekker nummer + lekkere pic :love:

Dit is niet te geloven! Echt het eerste nummer dat ik van Thera hoor dat me wel aanstaat :D Komt vast door het mooie plaatje :whistle:

Ander verhaal:
Ik hoorde gister op Elementz tijdens de set van DBSTF een remix van Down With The Hardstyle, nou ja eerder een remake, maar wel een grote verbetering, klonk best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
BadToTheBone schreef:
Tel schreef:

NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.

'Club Jumper' is niet bepaald duister maar zou ik ook niet mainstream en 'Faster N Further' vind ik zelf wel een goede track en ik denk dat Noisecontrollers binnekort wel weer met een harde/duistere plaat zullen komen (hopelijk bij 'Fusion: The Next Level'). En vergeet 'Psyko Punkz & Noisecontrollers - Bass Mechanics' en 'The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)' niet die ook net nieuw en wel degelijk hard zijn (dat is dan mijn mening). Maar ik ben het er mee eens hoor, dat Noisecontrollers beter bij bijvoorbeeld Zany in de studio kunnen zitten dan samen met Headhunterz in één gebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 15:58 

Hardtraxx Elite

BadToTheBone schreef:
Tel schreef:
BadToTheBone schreef:

Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.

Nee ik geef het niet toe haha

Dit maakt mij heel erg uit! Als jij als artiest jou eigen ding doet, je hebt fans opgebouwt en hebt plezier in wat je doet. Je doet tenslotte je 'eigen' ding! Maar als jij de kans hebt om in de mainstream te komen omdat daar het geld zit zal je die dan pakken? Zal je dan jou eigen identieke 'ding' gaan veranderen en je trouwe fans achter laten om daarmee geld te gaan verdienen?
Het gezegde luid: maak van je hobby je beroep! Hier ben ik dus niet mee eens. Geld maakt gelukkig, maar een goede hobby nog meer!

En idd, ik blijf wel lekker hun oude producties luisteren. Night after Night zal nog vele mate meer door mijn speakers knallen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz - Oblivion

Hij stond er al op, maar toen kon je het niet goed horen en nu is de HQ uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:05 

Hardtraxx Addict

DBSTF - Loopmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:09 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:

Mag hopen van niet. Die bass verkloot anger en revelation ook al. Zouden ze niet begrijpen dat ie niet fijn is? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:59 

Hardtraxxer

Die intro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:24 

Poepislekker schreef:
Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Vet nummer, kick/bass is live wel lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:38 

Hardtraxxer

Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Was jij gister ook niet bij Jones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:40 

Dus jij was het toch :P Jij stond achter ons in de rij, volgens mij.. Dat we zeiden dat het al vol was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:42 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Dus jij was het toch :P Jij stond achter ons in de rij, volgens mij.. Dat we zeiden dat het al vol was? :P

haha ja zeker :P. Zat jij daarbij?:p. Haha ik spot me ook in loopmachine filmpje. Wat een avond (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 17:47 

Ja, ik zat daar ook tussen :') Zie mezelf ook op Loopmachine.. Jij mocht backstage toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 18:28 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ja, ik zat daar ook tussen :') Zie mezelf ook op Loopmachine.. Jij mocht backstage toch?

Ja we stonden backstage. Was echt geweldig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 18:44 

Hardtraxx Addict

Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Zooo, deze is lekker! :worship:
Jammer dat ik aan het begin 1 minuut moest wachten op de kick..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:11 

Hardtraxx Addict

Jones & B-Front - Lunatick (Blauwe Ballen Remix) :worship:

Lol @ Intactable one :lol: (als het goed is hoor je duidelijk dat het zijn stem is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

DBSTF - Loopmachine

Wat een kut publiek vooraan zeg. :') Wel een hele vette track trouwens. :worship:
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks