BadToTheBone schreef:
Tel schreef:
BadToTheBone schreef:
Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand

Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!
Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.
Nee ik geef het niet toe hahaDit maakt mij heel erg uit! Als jij als artiest jou eigen ding doet, je hebt fans opgebouwt en hebt plezier in wat je doet. Je doet tenslotte je 'eigen' ding! Maar als jij de kans hebt om in de mainstream te komen omdat daar het geld zit zal je die dan pakken? Zal je dan jou eigen identieke 'ding' gaan veranderen en je trouwe fans achter laten om daarmee geld te gaan verdienen?
Het gezegde luid: maak van je hobby je beroep! Hier ben ik dus niet mee eens. Geld maakt gelukkig, maar een goede hobby nog meer!
En idd, ik blijf wel lekker hun oude producties luisteren. Night after Night zal nog vele mate meer door mijn speakers knallen!