Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 02:33 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:

De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk :love:

Kwaliteit is wel poep

Die Mid-intro is inderdaad dik! Again and Again, BAMBAMBAMBAMBAM!

Melodie is wel ff wennen.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 06:39 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 09:43 

Jack of Sound, Fusion!? tha fack?

Anyway, hoor ik daar nou zo'n verneukende NC kick onder die collab mee PP :cry:?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 11:33 

Donateur

johnlienden schreef:
Ik vermoed van wel, aangezien ze onlangs naar All Dance Bookings zijn gegaan.
En voor de duidelijkheid, dit is geen flame naar Bass Modulators.

Oké, netjes :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:33 

Hardtraxx Addict

Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.

Dan heb ik het nog niet eens over de vocals, klinken ook érg amateuristisch. THUNDERRRR. :')

Ben zeker een fan van de rauwe kant van hardstyle maar vind dit echt nergens naar klinken, zonde.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:40 

Hardtraxxer

Faalhaas schreef:
Is er nou niemand die opmerkt dat die 'slow-kicks' voor de climax van nightbeast echt ontzéttend slecht zijn. Zal best dat het live bruut klinkt, maar live klinkt bijna alles bruut. Vind het echt sample-achtig klinken en een gemiddelde amateur-producer kan dat nog beter.

Dan heb ik het nog niet eens over de vocals, klinken ook érg amateuristisch. THUNDERRRR. :')

Ben zeker een fan van de rauwe kant van hardstyle maar vind dit echt nergens naar klinken, zonde.

Voor mijn gevoel klonken die tracks van Hardwear live veel rauwer en harder. En ook in het filmpje van twitvid vond ik Nightbeast veel vetter klinken dan in de rerun.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:48 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Anyway, hoor ik daar nou zo'n verneukende NC kick onder die collab mee PP :cry:?

Stefan, gast Jack Of Sound is echt een gast met toekomst! Die vent kan zo veel, en dat nummer klinkt echt wel aardig!

En volgens mij zit daar geen verneukende kick onder, onder die track zitten volgens mij aardig harde kicks :woot:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

Vind Nightbeasts ook echt een dik nummer. Enemy is een heel stuk minder.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:30 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

Ja je kunt echt iets uit dat filmpje vandaan halen :huh: xd Misschien wat grote lijnen.. Maar voor de rest is het lekkere crappie kwaliteit
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ben volgens mij een van de weinige die die hardwear releases wél kan waarderen. Kwaliteit is niet top, maar de orginaliteit vind ik hoog. Het is gewoon weer eens wat nieuws :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:40 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Ben volgens mij een van de weinige die die hardwear releases wél kan waarderen. Kwaliteit is niet top, maar de orginaliteit vind ik hoog. Het is gewoon weer eens wat nieuws :)

Ik kan de originaliteit ook zeker wel waarderen, maar net wat je zegt, de kwaliteit is niet top. Als daar aan gewerkt wordt (door bijvoorbeeld een Zany/Pollen) zou hier een hele dikke harde release uit kunnen komen.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 14:10 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
_dp_ schreef:

Ik kan de originaliteit ook zeker wel waarderen, maar net wat je zegt, de kwaliteit is niet top. Als daar aan gewerkt wordt (door bijvoorbeeld een Zany/Pollen) zou hier een hele dikke harde release uit kunnen komen.

+1
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 15:57 

Donateur

Faalhaas schreef:

blijkbaar vind JIJ dat,
blijkbaar vind een Fusion artiest (Titan) dat niet zo.
blijkbaar is het dus weldegelijk kwaliteit!
blijkbaar denk jij dat je het beter kan.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 16:03 

frankhardenberg schreef:
Faalhaas schreef:

blijkbaar vind JIJ dat, Mening weetjewel, wat mensen op fora's posten
blijkbaar vind een Fusion artiest (Titan) dat niet zo. So fucking what?
blijkbaar is het dus weldegelijk kwaliteit! Bepaal jij dat?
blijkbaar denk jij dat je het beter kan. Zegt ie dat?

Gast, :')
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

@ frank doe en gedraag je is normaal en niet zo kinderachtig -.-

dacht dat deze hier nog niet heeft gestaan niet echt new
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:33 

Hardtraxx Addict

Die track is minstens 4 maand oud en nog steeds niet gereleased :(

Dat is toch zo jammer want het is een geweldig nummertje :love:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:39 

Hardtraxxer

@ frank, haha, jij dacht anders dat je betere kicks maakte dan frontliner, dus zeg maar niks xd
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

Luxion schreef:
@ frank, haha, jij dacht anders dat je betere kicks maakte dan frontliner, dus zeg maar niks xd

Haha, had hij dat nou maar nooit gezegd want ik heb nog niets van hem gehoord wat de kicks in Greenhouse heeft overtroffen. xD
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 20:35 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:

Stefan, gast Jack Of Sound is echt een gast met toekomst! Die vent kan zo veel, en dat nummer klinkt echt wel aardig!

En volgens mij zit daar geen verneukende kick onder, onder die track zitten volgens mij aardig harde kicks :woot:

Hier komt je dyslectie maar weer eens naar voren xd

Ik had het niet over die track van Jack of Sound, maar over de collab van Noisecontrollers en Psyko Punkz. En ik had het nr van Jack of Sound niet eens geluisterd want was m'n pc opnieuw aan 't installeren.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 20:58 

Donateur

_dp_ schreef:

Hier nog een, ben het volledig met je eens. De kwaliteit wordt vanzelf wel beter als hij bij een groot label terecht komt of nauw gaat samen werken met mensen die goed kunnen masteren of hem kunnen helpen zijn sound wat zuiverder te maken.

Ik voorspel iig toekomst voor Hardwear, gewoon omdat hij een compleet andere stijl heeft dan de rest en die stijl is ook nog eens uit een categorie zoals we die binnen de hardstyle nog eigenlijk niet hebben gezien. Dat soort meuk heeft meer toekomst dan mainstream waar over een paar jaar iedereen naar uitgekeken is. Minder toegankelijk spul betekent meer "die-hards" en dus ook dat het langer mee gaat.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 21:20 

Hardtraxx Addict

Luxion schreef:

:corn:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers - Club Jumper

Was al bekent maar nu in HQ
Ik vind hem wel lekker! :thumbsup:

EDIT: ik zie dat jullie me al voor waren haha
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 23:36 

Donateur

Almighty schreef:
frankhardenberg schreef:
Faalhaas schreef:

blijkbaar vind JIJ dat, Mening weetjewel, wat mensen op fora's posten
blijkbaar vind een Fusion artiest (Titan) dat niet zo. So fucking what?
blijkbaar is het dus weldegelijk kwaliteit! Bepaal jij dat?
blijkbaar denk jij dat je het beter kan. Zegt ie dat?

Gast, :')

alleen al dat weer het woord 'sample' gebruikt moet worden erger ik mij aan, menig producer hier zijn betweters to da max...
ik heb geen flauw idee wie faalhaas is dus om dat over hem te zeggen dat kan ik niet over hem zeggen maar goed
@ almighty, daarom zet ik er toch neer dat HIJ dat vind? (begrijpend lezen)
een Fusion artiest kan over het algemeen beter bepalen wat wel of niet kwaliteit is ;) (een feit)
nee dat bepaald Titan dus, anders draait hij het niet op DefQon. 1 (feit)
dat zegt hij niet, maar zo komt hij wel over. (maar zoals hierboven al gezegd, heb ik geen flauw idee wie hij is en kan ik dus niet over hem persoonlijk oordelen)
hopelijk is het zo dan wel duidelijk? :aww:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 23:38 

Donateur

JolleNL schreef:
Luxion schreef:

Haha, had hij dat nou maar nooit gezegd want ik heb nog niets van hem gehoord wat de kicks in Greenhouse heeft overtroffen. xD

ik had het over Discorecord, voor de duidelijkheid.
ik persoonlijk vind die kicks zo gruwelijk lelijk, dat ik mijne nog beter en mooier vind.
maar goed dat is een mening, en ook al zouden jullie diep in je hart mijne mooier vinden dan (let op!)
gok ik dat jullie het toch niet toe zouden geven.
maar, met mijn fruity loops zonder plugins, kan ik vast niet kwalitatief beter maken, maar ik vind mijne gewoon mooier en die van Discorecord 1 van de lelijkste kicks in de HS geschiedenis van Professionele producers.
doe mij maar á la Who I Am, Toxxxic die zijn goed te doen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 23:42 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:
alleen al dat weer het woord 'sample' gebruikt moet worden erger ik mij aan, menig producer hier zijn betweters to da max...
ik heb geen flauw idee wie faalhaas is dus om dat over hem te zeggen dat kan ik niet over hem zeggen maar goed
@ almighty, daarom zet ik er toch neer dat HIJ dat vind? (begrijpend lezen)
een Fusion artiest kan over het algemeen beter bepalen wat wel of niet kwaliteit is ;) (een feit)
nee dat bepaald Titan dus, anders draait hij het niet op DefQon. 1 (feit)
dat zegt hij niet, maar zo komt hij wel over. (maar zoals hierboven al gezegd, heb ik geen flauw idee wie hij is en kan ik dus niet over hem persoonlijk oordelen)
hopelijk is het zo dan wel duidelijk? :aww:

Trek dan ook niet te snel conclusies ;)
Goed, ik moet mn mening toch nog een beetje aanpassen. Ik sluit me eigenlijk helemaal aan bij dawasiknie. Aangezien Hardwear zeker potentie heeft, maar een verbetering qua sounds zou het toch echt stukken beter maken.
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks