Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.

Dat klopt, behalve de Decibels Anthems! Ik heb ze express toen ze bekend werden 1 a 2 keer geluisterd, pas geleden binnen gehaald. Vind ze echt heel Dik!! Maar ik had dat toen met die 8 tracks die toen uitkwamen, ik vond het echt allemaal maar matig. Het kon me niet echt boeien, je ziet nu ook dat de tracks weinig gedraaid worden door andere artiesten. Maar ik heb toch altijd in mijn achterhoofd, van ja ze kunnen het wel. Noisecontrollers zijn echt in staat om redelijk harde platen te maken, die het grote maar ook de addicts kan boeien.. Maar dat komt er de laatste tijd niet echt uit, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:38 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:39 

Donateur

toen ik Clubjumper hoorde
heb ik meteen m'n NC shirt uitgetrokken,
kom op jongens, toen ik mijn shirt kocht waren jullie ZO GRUWELIJK GOED!
bring back the old times!
dit lijkt wel jumpstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Clubjumper is inderdaad echt een hele matige plaat. Zal de rest ook eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:05 

Hardtraxx Addict

Godallemachtig wat een remix! Dit vind ik nou echt een meesterplaat, origineel was al goed, maar dit is nog beter!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:05 

Hardtraxx Veteran

Idee van ClubJumper vind ik wel vet, maar de climaxen werken niet met die kicks imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:07 

Hardtraxx Elite

Simizle schreef:

Ik zou ff terugbladeren als ik jou was... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:08 

Hardtraxx Addict

Clubjumper.. Geen reet aan nee. Alleen dat NC er nou op achteruit gaat vind ik wel wat groots gezegt. Ze proberen gwn wat anders, wat duidelijk niet aanslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:15 

Hardtraxx Veteran

Thund3R schreef:
Godallemachtig wat een remix! Dit vind ik nou echt een meesterplaat, origineel was al goed, maar dit is nog beter!

? sorry maar ik vind het gewoon hetzelfde nummer maar dan stukke amateuristischer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:20 

Hardtraxx Addict

Jou mening, maar ik vind dat de originele alleen maar weer hetzelfde klinkt als alle bioweapon tracks van die tijd. Weer dezelfde kick, weer dezelfde synths, weer dezelfde introstijl.

Ik vind dit veel meer eigen klinken, en ik verwacht gewoon veel van deze mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Die Hardwears. :love: Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:42 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
dit lijkt wel jumpstyle

Je kunt het ook zien als een oldschoolrandje ;) . Ik vind clubjumper echt wel iets hebben hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:44 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Die Hardwears. :love: Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.

ja die twitter berichten klinken altijd wel dik, maar ik heb nog nooit een hele track van die vent gehoord?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:45 

Hardtraxx Addict

Jorea88 schreef:
Je kunt het ook zien als een oldschoolrandje ;) . Ik vind clubjumper echt wel iets hebben hoor ^^

ik ook, best een apart en toch lekker trackje, beetje oldschool inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:46 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
Dakpan schreef:

ja die twitter berichten klinken altijd wel dik, maar ik heb nog nooit een hele track van die vent gehoord?? :/

Luister titan Re-run, hoor je hem met mid intro & al ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Mag ik vragen wat er goed aan is? Het idee is aardig, ik heb ze graag een keer willen horen, totdat ik ze dus in de set van Titan heb gehoord. Ontzettend lelijk gedaan. Met name die Enemy. Deze 2 dus:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Zijn 2 dezelfde khad ;)

Edit:
Vind die Enemy echt niet mooi, niet echt kwaliteit ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:50 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
Zijn 2 dezelfde khad ;)

Klopt. Vind die style van de jongens wel aangenaam.. De andere van de 2, ik neem aan Nightbeasts, is een OORgasme ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dakpan schreef:

Mag ik vragen wat er goed aan is? Het idee is aardig, ik heb ze graag een keer willen horen, totdat ik ze dus in de set van Titan heb gehoord. Ontzettend lelijk gedaan. Met name die Enemy. Deze 2 dus:

Vind de 2 nummers heel fris klinken. Beide stralen ze agressie uit en klinken ze gewoon volop donker. Die Nightbeast heeft gewoon enorme screeches in de climax en de intro beukt hem ook aardig door. Enemy heeft zo'n heerlijk chaotische melodie waarvan ik snap dat je hem niet echt kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Zijn 2 dezelfde khad ;)

Ik zag het, mijn control toets wil wel eens haperen blijkbaar..

@ Dakpan:
NightBeasts klinkt nog alsof er over nagedacht is en dergelijke. Screeches etcetera zijn wel oké, maar bijv die kick ligt gewoon "vals" op de rest, dat stoort me mateloos.
Datzelfde euvel heb ik bij Enemy, alleen vind ik dat hele nummer gewoon waardeloos. Niets mis met een chaotische melodie, maar er moet nog een soort van lijn in zitten.. Het lijkt wel een beetje DBSTF - Toghether, melodie doet niet wat ik in gedachten heb, dat stoort me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:56 

Donateur

Timmer schreef:
dawasiknie schreef:
Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.

Dat klopt, behalve de Decibels Anthems! Ik heb ze express toen ze bekend werden 1 a 2 keer geluisterd, pas geleden binnen gehaald. Vind ze echt heel Dik!! Maar ik had dat toen met die 8 tracks die toen uitkwamen, ik vond het echt allemaal maar matig. Het kon me niet echt boeien, je ziet nu ook dat de tracks weinig gedraaid worden door andere artiesten. Maar ik heb toch altijd in mijn achterhoofd, van ja ze kunnen het wel. Noisecontrollers zijn echt in staat om redelijk harde platen te maken, die het grote maar ook de addicts kan boeien.. Maar dat komt er de laatste tijd niet echt uit, :/

Die 8-tracker was vergeleken met hun vorige releases wel matigjes, maar dat heeft ook te maken met hun omslag in stijl. Ik vond het toen op Unbroken en Confucious na gewoon kwaliteitswerk en nummers waar over was nagedacht, waar ook enig gevoel in zat. Wat ze nu allemaal produceren, tsja... met alle respect, het komt vreselijk ongeïnspireerd over. Ik hoop van harte dat ze ooit weer hun oude "normale" niveau terug zullen vinden en me weer gaan verblijden met echt goede nummers. Ze kunnen het wel nog steeds getuige From Scratch en Paranoid.

Overigens vond ik hun de laatste 3 optredens dat ik ze zag wel erg goed draaien (IQ, NC @ Outland - liveset en Defqon.1). Ze weten wel lekker energieke sets neer te zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:13 

Khadber schreef:

ik vind ze ook wel wat hebben, maar ze zijn wel egt veel te druk deze nrs, en die screech vind ik al helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 21:32 

Donateur

Ik vind die Nightbeast echt een erg vet nummer! Enemy is de wat mindere maar die chaotische melodie gaat het live ongetwijfeld erg goed doen. Ik vind het zeker wel goed maar vooral origineel werk ook al merk je aan een aantal dingen wel dat hij (of zij of whatever) nog een beginnend producer is. Maar ik zou graag meer van dit soort spul willen horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 22:30 

Zo goed vind ik die Hardwear niet, vind rauwe hardstyle heel vet maar dit... Tja niet mijn ding binnen het rauwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 22:45 

Hardtraxx Veteran

Vind die hardwears ook egt niets aan, ik vind dat er geen logica in die tracks zit, gewoon maar wat gebeuk met vreselijke (vind ik) kicks.
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks