Timmer schreef:
dawasiknie schreef:
Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
Dat klopt, behalve de Decibels Anthems! Ik heb ze express toen ze bekend werden 1 a 2 keer geluisterd, pas geleden binnen gehaald. Vind ze echt heel Dik!! Maar ik had dat toen met die 8 tracks die toen uitkwamen, ik vond het echt allemaal maar matig. Het kon me niet echt boeien, je ziet nu ook dat de tracks weinig gedraaid worden door andere artiesten. Maar ik heb toch altijd in mijn achterhoofd, van ja ze kunnen het wel. Noisecontrollers zijn echt in staat om redelijk harde platen te maken, die het grote maar ook de addicts kan boeien.. Maar dat komt er de laatste tijd niet echt uit,

Die 8-tracker was vergeleken met hun vorige releases wel matigjes, maar dat heeft ook te maken met hun omslag in stijl. Ik vond het toen op Unbroken en Confucious na gewoon kwaliteitswerk en nummers waar over was nagedacht, waar ook enig gevoel in zat. Wat ze nu allemaal produceren, tsja... met alle respect, het komt vreselijk ongeïnspireerd over. Ik hoop van harte dat ze ooit weer hun oude "normale" niveau terug zullen vinden en me weer gaan verblijden met echt goede nummers. Ze kunnen het wel nog steeds getuige From Scratch en Paranoid.
Overigens vond ik hun de laatste 3 optredens dat ik ze zag wel erg goed draaien (IQ, NC @ Outland - liveset en Defqon.1). Ze weten wel lekker energieke sets neer te zetten!