Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:20 

Aan het typen...

Ja want iedere leek kan een feest organiseren.
Zullen we even ophouden met de simpele argumenten als: heb je kritiek doe het dan zelf.
Had wel iets meer van jouw verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:22 

Artiest

Lyst schreef:
Zullen we even ophouden met de simpele argumenten als: heb je kritiek doe het dan zelf.

Nee het is gewoon een feit. De reden waarom ze bepaalde dingen niet meer doen heeft natuurlijk een financieel aspect. Live with it ;)

Er moet geld verdient worden simple as that
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:24 

Donateur

Ja maar volgens lyst niet, lyst is de expert op hardstyle gebied jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:29 

Aan het typen...

Nego schreef:
Lyst schreef:

Nee het is gewoon een feit. De reden waarom ze bepaalde dingen niet meer doen heeft natuurlijk een financieel aspect. Live with it ;)

Er moet zoveel mogelijk geld verdient worden simple as that

En live with it is nu precies wat ik bedoel met slaven. We hebben maar te accepteren wat de grote organisaties, die onze scene bepalen, doen en laten. Zolang mensen alles lijdzaam accepteren zal er inderdaad nooit iets veranderen. Lang leve de roze-bril generatie ;)

Maar als er geen problemen zijn omtrent q-dance en platinum, kan iemand mij dan uitleggen waarom bepaalde artiesten weigeren te tekenen bij platinum? Want ik als hardstyle expert :') (wat een kansloze opmerking) zie dat echt niet. Maar goed "financieel aspect" is een mooi woord om dat allemaal zo min mogelijk aandacht te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:35 

Donateur

Lyst schreef:
Nego schreef:
Lyst schreef:

Er moet zoveel mogelijk geld verdient worden simple as that

En live with it is nu precies wat ik bedoel met slaven. We hebben maar te accepteren wat de grote organisaties, die onze scene bepalen, doen en laten. Zolang mensen alles lijdzaam accepteren zal er inderdaad nooit iets veranderen. Lang leve de roze-bril generatie ;)

Maar als er geen problemen zijn omtrent q-dance en platinum, kan iemand mij dan uitleggen waarom bepaalde artiesten weigeren te tekenen bij platinum? Want ik als hardstyle expert :') (wat een kansloze opmerking) zie dat echt niet. Maar goed "financieel aspect" is een mooi woord om dat allemaal zo min mogelijk aandacht te geven.

Of je ziet het zo;

Je hebt organisaties die met hun visie, hun organisatie feesten organiseren in de Hardstyle scene, met thema's die hun geschikt lijken voor het hardstyle publiek, maar waar hunzelf ook al organisatie van kunnen groeien (In financieel opzicht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

Bovendien beginnen Q-Dance & Platinum al te wijken van hun "beleid". Kijk naar de Q-Base line-up waarop in area 1 Josh&Wesz en Activator staan. Activator stond ook al op de Feestfabriek en komt ook op Decibel terug in de Loudness area.

Als je naar de recente boekingen van Ground Zero, Hysteria en Dance Valley kijkt zie ik daar 3x Zany, 1x Crypsis, 1x Tuneboy.. Dus dit lijkt ook langzaam te veranderen.

Maar terug on topic, dit gaat over nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:44 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Bovendien beginnen Q-Dance & Platinum al te wijken van hun "beleid". Kijk naar de Q-Base line-up waarop in area 1 Josh&Wesz en Activator staan. Activator stond ook al op de Feestfabriek en komt ook op Decibel terug in de Loudness area.

Als je naar de recente boekingen van Ground Zero, Hysteria en Dance Valley kijkt zie ik daar 3x Zany, 1x Crypsis, 1x Tuneboy.. Dus dit lijkt ook langzaam te veranderen.

Maar terug on topic, dit gaat over nieuwe tracks.

Is dat toevallig of is dat omdat een aantal mensen hun mond hebben opengetrokken? ;)

Ok ik houd er over op, vervelend dat dit soort discussies altijd ontstaan in topics waar ze niet horen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:20 

Donateur

Teknizion schreef:
Ja maar volgens lyst niet, lyst is de expert op hardstyle gebied jwz.

lyst heeft anders wel gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:21 

Hardtraxx Veteran

lyst heeft altijd gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:25 

Donateur

NoiseHunterZ schreef:
lyst heeft altijd gelijk

houd jij je mond maar NoisehunterZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:26 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
NoiseHunterZ schreef:
lyst heeft altijd gelijk

houd jij je mond maar NoisehunterZ

of anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:27 

Donateur

NoiseHunterZ schreef:
lyst heeft altijd gelijk

Zoist en niet anders.
Als we met deze wijsheid weer ontopic kunnen gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 23:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
NoiseHunterZ schreef:
lyst heeft altijd gelijk

Zoist en niet anders.
Als we met deze wijsheid weer ontopic kunnen gaan...

idd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 01:12 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:

De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk :love:

Kwaliteit is wel poep

Klinkt erg lekker :oh:

Toch vind ik de NC sound iets overheersen, als ik t zo in deze kwaliteit beluister :huh:

Daar waar ik die van PP veel vetter vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 01:30 

Donateur

NoiseHunterZ schreef:
Onderwerp:
Bericht inhoud:
Geef je bericht hier, het mag niet

het gaat om de Z in je naam >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 11:06 

Hardtraxxer

Fusion is happy to announce that we've welcomed Jack Of Sound to our team! His first track, A Ghost Story, is already hammered by Zany for a couple of weeks now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:31 

Hardtraxxer

Mr. Monster schreef:

Fusion is happy to announce that we've welcomed Jack Of Sound to our team! His first track, A Ghost Story, is already hammered by Zany for a couple of weeks now!

Wat een lekkere beukplaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:53 

Hardtraxxer

Just4Music schreef:

fijn beukplaatje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 12:56 

Donateur

mrlaks schreef:
Just4Music schreef:

fijn beukplaatje :bomb:

wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

Van die jack of sound verwacht ik wel dat hij iets toe kan voegen aan de hardstyle! Zijn black en Dikke Bleek remixen waren ook niet mis, en dit klinkt ook wel lekker. Maar je kunt wel merken aan de track dat het nog niet super geproduceerd is zeg maar, maar dat komt nog wel goed! Ik zeg, een goede aanwinst voor fusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 15:23 

Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Jack Of Sound klinkt wel als een prima plaatje, wil ik wel een x live horen!

Club Jumper: Wat is dit nou weer? Rare track zeg.. Erg rustig introtje. 1e climax klinkt helemaal waardeloos als ik mag zeggen, erg veel wisselingen in de hoogte van de kick in 2e climax. Vocal is wel aardig overigens, maar overall echt een track beneden niveau.
SMD re-fix vond ik het nieuwe intro etcetera ook al niet bijzonder van, dit gaat weer een stapje lager.

S-Dee heeft wel een vet introtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 15:48 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
NoiseHunterZ schreef:
Onderwerp:
Bericht inhoud:
Geef je bericht hier, het mag niet

het gaat om de Z in je naam >.<

ja bij jou gaat het om je hele naam ,, -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 17:23 

Donateur

Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 18:23 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.

ik vind hem eigenlijk wel wat hebben :$
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks