Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:


Klinkt goed! :thumbsup:


Lekker plaatje, alleen jammer van die break. Als die weg was was het zo'n lekkere plaat..
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kevin Chaos - Get Down

Kevin Kaos bedoel je. maar deze is niet echt nieuw meer. Werd op de fearfm farewell party ook al gedraaid.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:


Klinkt goed! :thumbsup:

Lekkah!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
G1LL schreef:


Klinkt goed! :thumbsup:

Lekkah!

:bomb: dik :bomb: plaatje :clap:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alsjeblief hou eens op met steeds die filmpjes te quoten :/
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Typische DP-plaat. Mooi werk weer :)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
G1LL schreef:


Klinkt goed! :thumbsup:

Lekkah!

Beukt er goed op, lekkere plaat
Oja : alsjeblieft Ravenwood :corn:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:03 
 

idd lekker :)
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Zatox:

Citaat:
... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!


Citaat:
Anyway, I'm busy also with the liveset for saturday at Emporiu Festival ! Zatox feat The R3bels! Will be a special Live!!!
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die gast zit ook dag en nacht in zn studio he :P
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:51 
 

Khadber schreef:
Twitter Zatox:

Citaat:
... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!


Citaat:
Anyway, I'm busy also with the liveset for saturday at Emporiu Festival ! Zatox feat The R3bels! Will be a special Live!!!


Die gast leeft gewoon van hardstyle xd
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet van Kevin zelf dat hij na de zomer 3 tracks gaat uit brengen waar onder dus
Absense of Light
Get Down
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Ik weet van Kevin zelf dat hij na de zomer 3 tracks gaat uit brengen waar onder dus
Absense of Light
Get Down

Get Down is echt lekker. Maar duurt dus nog lang.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:


Klinkt goed! :thumbsup:

:drool:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:22 
 
Hardtraxxer





Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.

Prutwerk, onnodige Scantraxx-vervuiling.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.

Prutwerk, onnodige Scantraxx-vervuiling.

Vind er zelf ook helemaal niks aan. Mooi gesproken.
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar gaat het toch heen met Scantraxx :/ :') :x :cry:
Bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:50 
 
Donateur

sjonge jonge wat een prut to da max weer, zo zie je maar weer dat bij een groot label zitten niet altijd zo z'n voordelen heeft.
vroeger was Bioweapon veel beter!
Maximizer klinkt nog wel aardig..
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 03:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza&Solutio - The Tree Of Life


Royal-X - The Unreal


Sasha F Ft Chris One - Down2Your knees


Burmax - The Baddest DJ
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die van Arboza & Solutio en Sasha F klinken wel lekker :)
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Expander en RAW zijn hetzelfde? :/ behalve intro en vocals

Arboza & Solutio = :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mijn god, de melodieën van Raw en Expander zijn bijna precies hetzelfde en doen me ook nog eens verdacht veel denken aan de melodielijn van Frontliner - Frozen.

Prutwerk, onnodige Scantraxx-vervuiling.


Laat ik de melo van Frozen nou net gruwelijk vinden en die van RAW ook :D
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:

Sasha F Ft Chris One - Down2Your knees




:worship: die vocals zijn ook echt vet
Bericht Geplaatst op 27 mei 2010 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (The Viper RMX) (HQ Preview)

Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks