Die Brennan Heart remix slaat echt nergens op. Zijn weer typisch zijn sounds. Lege intro, climax met alweer dezelfde synth en kicks, en het climax-deuntje is slecht veranderd. Had er dan maar wat compleet anders van gemaakt of het gewoon helemaal zo gelaten. Het enige positieve zijn de contouren die nog zichtbaar zijn van deze klassieker waardoor het op een feest vast goed aan gaat slaan, maar de invulling die BH eraan heeft gegeven is waardeloos. Hoewel 't is al heel wat dat er geen 2 minuten break in zit.
Maar de remix van Veritas... godverdomme wat levert Zany weer heldenwerk af! Het enige minpuntje vind ik dat de climax in het begin zo rommelig klinkt, maar het gedeelte daarna... jeeeeeeezus. De intro is ook ziedend hard zo te horen. Dit wordt 1 van m'n favoriete platen als ik aan dat eerste stukje climax gewend ben.
2 nieuwe Tatanka-platen zijn erg vet trouwens. Dat eerste nummer is die Tokyo volgens mij, hoe vaker ik daarna luister hoe leuker hij wordt. En die 2e is het betere beukwerk.
Nieuwe Noisecontrollers:
Nieuwe Psykopunkz (Fuck the Blues): onverwachts vet. Dit lijkt het eerste nummer van hun te gaan worden wat ik écht vet ga vinden!