Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:36 

Donateur

eerst zeuren dat er meer onbekende DJ's meoten draaien, krijg je dat is t weer niet goed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:40 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Tis ook nooit goed met jullie he. Eerst allemaal Q-dance afzeiken dat ze nooit kansen geven aan de onbekende artiesten, en dan vervolgens gaan zeuren dat de djs TE onbekend zijn :lol:

+1, hehehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:41 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:43 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.

Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:44 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
PNXRMX schreef:

Als ik zeg dat Q onbekende artiesten de kans moet geven, doel ik op artiesten zoals Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Arboza noem maar op.

Ik zou zeggen: Geef iedereen de kans..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 17:46 

dawasiknie schreef:
Aliens heeft een aparte en geniale opbouw, een heerlijke bass en een fijne melodie, en was toendertijd sowieso uniek. Dat nieuwe nummer heeft... uhm... niks. Standaard-intro, standaard melodie, alles hetzelfde als de rest.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
PNXRMX schreef:

Het gaat me meer om wat ze gedaan hebben. Namen als Frequencerz, The Vision & Titan hebben zich al lichtjes kunnen bewijzen. Voor Artic is het bijvoorbeeld zijn 1e optreden.. Een aantal zijn ook Australisch, dus kan ik niet over oordelen.

Ik heb meer zoiets van: geef dan een DJ ala Dweazle ook een kans, een man die al zo belachelijk veel optredens heeft gedaan.

Artic is volgens mij een nieuwe alias voor een producer die al langere tijd bezig is. Ik geloof dat het Haze is, maar weet het niet 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:38 

PNXRMX schreef:

het zijn net vrouwen :P ze weten niet wat ze willen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:03 

Hardtraxxer

Haha precies, eerst gaan er mensen zeuren over een feest dat ze moeten geven met wat onbekendere DJ's. Nu hebben ze een tent met allemaal van dit soort DJ's en dan zijn ze te onbekend. Terwijl je er eigenlijk nog niets van af weet :x Misschien zetten die gasten wel een set neer van hier tot tokio. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:29 

Hardtraxx Addict

UUenZeL schreef:
Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)

Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:36 

Donateur

Paling schreef:
UUenZeL schreef:
Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)

Geloof me, ik heb naast Dakpan gestaan bij BH, veel doet ie niet. :$

Ik heb dakpan op hardbass ook gewoon stil zien staan bij BH, het is dus echt een man naar zijn woorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe Low-E vs. Alter-Egosz

En deze Josh & Wesz - Tormented Souls: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 00:09 

Donateur

Chukkels schreef:

Beide klinken weer heel erg vet! En dan gaat mijn voorkeur uit naar de nieuwe Low-E Vs. Alter Egosz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 08:20 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

ik wacht nog ff op hogere Q voordat ik mijn oordeel geef ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 11:11 

Hardtraxxer

New Da Tweekaz :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 11:21 

Hardtraxx Addict

E-Stylezz schreef:
New Da Tweekaz :)

Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 12:46 

Hardtraxxer

bourzwain schreef:
[...]
Stond hier al op pagina 104-105, dus echt nieuw zal ie voor velen hier niet meer zijn ;)

Zo ver had ik nog niet teruggekeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 13:04 

Hardtraxx Addict

E-Stylezz schreef:
bourzwain schreef:
[...]

Zo ver had ik nog niet teruggekeken ;)

Geen probleem hoor, vind het best een leuke plaat, dus geen erg om die nog is te horen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

Kevin Chaos - Get Down
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:00 

Hardtraxx Veteran

Klinkt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:03 

Donateur

G1LL schreef:

Klinkt goed! :thumbsup:

OMG :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 17:11