Simizle schreef:
Just4Music schreef:
Jezus wat een jank plaat
Intro is echt standaard Frontliner geluidjes, en vocals passen totaal niet op deze snelheid. Climax is echt niet vlot en voegt totaal niet

Dan krijg je van mij nu nog 2 weken om een track in elkaar te zetten die perfect is. Goed? Heb ik de kans om jouw track af te zieken! Ik kijk er al naar uit!
Zonder gein. Doe ff normaal gast. Kritiek is prima, als het maar opbouwend is. Maar dat is altijd het punt bij forums. Er kan altijd zomaar wat gezeikt worden.. makkelijk, he?
Oke ik weet dat ik een hond ben, omdat hier al genoeg over gezeurd is. Ik kan het echter niet laten om er op te reageren. Even objectief:
Post van Just4Music: geeft eerst zijn mening en komt daarna met drie argumenten. Overzichtelijk en duidelijk. Niks mis mee.
Post van Simizle: komt eerst met een drogreden ('als je het zelf niet beter kunt mag je geen kritiek hebben' - dat is natuurlijk onzin), beweert daarna dat Just4Music geen argumenten gegeven heeft (ik tel er toch echt minstens drie), en komt tenslotte met het argument dat forums kut zijn omdat je je mening kan geven zonder consequentie.
Dan vraag ik me ten eerste af: waarom zit je op een forum? En ten tweede: dat is toch juist prachtig? Wat wil je dan, dat er een bewaker is die iedereen in elkaar slaat als er kritiek is?
PS ik vind het zelf een prima track.