Citaat:
Simizle die reactie slaat helemaal nergens op, het is gewoon een scheitplaat en hij vertelt een paar elementen die hij bijvoorbeeld irritant vind.
dat is zijn mening, + 1 van mij erbij dus ook mijn mening
dat iedereen die Scantraxx achtige softe shit altijd zo steunt, dat is echt zo jammer he

Ik heb net zoveel recht op een reactie als ieder ander. Ik vind de kritiek helemaal niet opbouwend! ''Het is gewoon een scheitplaats'' (het is trouwens SCHIJT), is een drogreden. Vertel dan wat er zo SCHIJT aan is.. Bovendien is het een mening. Prima. En ik geef de mijne. Met je +1

Ga naar dumpert ofzo..
Edit: Om even de richtlijnen van frankhardenberg te volgen, hier dan mijn mening.
Ik vind de plaat niet schijt of wat dan ook. Ik vind het een prima plaat. Het is niet zo dat hij veel zal verkopen, maar ik kan er goed op los gaan. Er zit een lekkere flow in en de kicks zijn prima. De plaat is, volgens sommige, wat amateuristisch in elkaar gezet. Maar deze producer is ook een nieuwkomer (als het niet een alias is van iemand).
En trouwens, bij opbouwende kritiek hoor je wat mij betreft ook positieve punten te noemen. Je hoort niet alleen te zeggen wat allemaal beter kan, maar ook HOE.
I rest my case.