Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:50 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Plaat is dus ook door Frontliner gemaakt, hoor je zo

nee niet dus, maar ik kan me voorstellen dat schocker hulp heeft gehad want het lijkt er best wel op :)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Just4Music schreef:
Plaat is dus ook door Frontliner gemaakt, hoor je zo

nee niet dus, maar ik kan me voorstellen dat schocker hulp heeft gehad want het lijkt er best wel op :)

Frontliner zelf heeft 100 % invloed gehad op die track.. dat moet toch bijna wel? :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:41 

Hardtraxx Addict

100% barry style!
klinkt heerlijk :bomb:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:19 

Hardtraxx Veteran

we do haz souls!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Rustig plaatje!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:52 

Hardtraxx Elite

Jezus wat een jank plaat

Intro is echt standaard Frontliner geluidjes, en vocals passen totaal niet op deze snelheid. Climax is echt niet vlot en voegt totaal niet :sick:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:59 

Hardtraxxer

Just4Music schreef:
Jezus wat een jank plaat

Intro is echt standaard Frontliner geluidjes, en vocals passen totaal niet op deze snelheid. Climax is echt niet vlot en voegt totaal niet :sick:

Dan krijg je van mij nu nog 2 weken om een track in elkaar te zetten die perfect is. Goed? Heb ik de kans om jouw track af te zieken! Ik kijk er al naar uit! :drool:

Zonder gein. Doe ff normaal gast. Kritiek is prima, als het maar opbouwend is. Maar dat is altijd het punt bij forums. Er kan altijd zomaar wat gezeikt worden.. makkelijk, he?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:15 

Hardtraxx Elite

afzeiken is toch het leukst wat er is op een forum :')
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:23 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Just4Music schreef:
Jezus wat een jank plaat

Dan krijg je van mij nu nog 2 weken om een track in elkaar te zetten die perfect is. Goed? Heb ik de kans om jouw track af te zieken! Ik kijk er al naar uit! :drool:

Zonder gein. Doe ff normaal gast. Kritiek is prima, als het maar opbouwend is. Maar dat is altijd het punt bij forums. Er kan altijd zomaar wat gezeikt worden.. makkelijk, he?

Ga fietsen joh. Kan zo slecht tegen dat zeik excuus van laat maar zien dat jij het beter kan, pas dan mag je zeiken. :sick: Hij geeft toch opbouwende kritiek? Hij zegt precies wat er mis is.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:31 

Donateur

iSenSe` schreef:
100% barry style!
klinkt heerlijk :bomb:

bullshit als Frontliner hielp klonk het niet zo amateuristisch...
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:32 

Donateur

Dakpan schreef:
Simizle schreef:
Just4Music schreef:
Jezus wat een jank plaat

Ga fietsen joh. Kan zo slecht tegen dat zeik excuus van laat maar zien dat jij het beter kan, pas dan mag je zeiken. :sick: Hij geeft toch opbouwende kritiek? Hij zegt precies wat er mis is.

Simizle die reactie slaat helemaal nergens op, het is gewoon een scheitplaat en hij vertelt een paar elementen die hij bijvoorbeeld irritant vind.
dat is zijn mening, + 1 van mij erbij dus ook mijn mening
dat iedereen die Scantraxx achtige softe shit altijd zo steunt, dat is echt zo jammer he :')
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:01 

Hardtraxx Addict

Citaat:
frankhardenberg

Jij bent echt het trieste gastje van dit forum.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:05 

Hardtraxx Veteran

Hou het gewoon netjes en ontopic hier!!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:22 

Donateur

Delcone schreef:
Citaat:
frankhardenberg

Jij bent echt het trieste gastje van dit forum.

als je zo'n reactie post
dan ben je triest ;)
ik zeg toch ook niet dat jij of Simizle een mongool is?
als ik dat vind hou ik dat voor me.
en ik zei dat zijn reactie nergens opsloeg.
en het lijkt me duidelijk dat hier heel veel mensen zijn die zonder feedback te kunenn geven altijd Scantraxx blijven steunen, terwijl ook het 'heilige' Scantraxx wel is minder goeie tracks kan maken..
en dit ging volgens mij niet eens over een Scantraxx track majah, net als dat Together/Alone boven Trespassing komt, iedereen die op Collaboration EP stemde kon feedback geven, de helft kon dat niet bij Together/Alone
majah
als iemand het er niet mee eens is beargumenteer het dan ipv zo een sneue reactie
Delcone...
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:28 

Hardtraxxer

Citaat:
Simizle die reactie slaat helemaal nergens op, het is gewoon een scheitplaat en hij vertelt een paar elementen die hij bijvoorbeeld irritant vind.
dat iedereen die Scantraxx achtige softe shit altijd zo steunt, dat is echt zo jammer he :')

Ik heb net zoveel recht op een reactie als ieder ander. Ik vind de kritiek helemaal niet opbouwend! ''Het is gewoon een scheitplaats'' (het is trouwens SCHIJT), is een drogreden. Vertel dan wat er zo SCHIJT aan is.. Bovendien is het een mening. Prima. En ik geef de mijne. Met je +1 :') Ga naar dumpert ofzo..

Edit: Om even de richtlijnen van frankhardenberg te volgen, hier dan mijn mening.
Ik vind de plaat niet schijt of wat dan ook. Ik vind het een prima plaat. Het is niet zo dat hij veel zal verkopen, maar ik kan er goed op los gaan. Er zit een lekkere flow in en de kicks zijn prima. De plaat is, volgens sommige, wat amateuristisch in elkaar gezet. Maar deze producer is ook een nieuwkomer (als het niet een alias is van iemand).

En trouwens, bij opbouwende kritiek hoor je wat mij betreft ook positieve punten te noemen. Je hoort niet alleen te zeggen wat allemaal beter kan, maar ook HOE.

I rest my case.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:32 

Donateur

Simizle schreef:
Citaat:

Ik heb net zoveel recht op een reactie als ieder ander. Ik vind de kritiek helemaal niet opbouwend! ''Het is gewoon een scheitplaats'' (het is trouwens SCHIJT), is een drogreden. Vertel dan wat er zo SCHIJT aan is.. Bovendien is het een mening. Prima. En ik geef de mijne. Met je +1 :') Ga naar dumpert ofzo..

dat heeft hij al gezegd die dingen vind ik dus ook irritant, goed lezen ;)
verder heb jij ook recht op een reactie indd, ik voegde er alleen bij toe dat ik het ook een schijtplaat vond
en dat +1 heb ik op dit forum geleerd hoor ;)
en je hoeft niet bij elke track een verhaal van 2 Á4 tjes vol als reden te geven waarom je het wel/niet mooi vind, maar gewoon een paar elementen noemen zoals hij deed is ook goed.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:33 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
Simizle schreef:
Citaat:

dat heeft hij al gezegd die dingen vind ik dus ook irritant, goed lezen ;)
verder heb jij ook recht op een reactie indd, ik voegde er alleen bij toe dat ik het ook een schijtplaat vond
en dat +1 heb ik op dit forum geleerd hoor ;)
en je hoeft niet bij elke track een verhaal van 2 Á4 tjes vol als reden te geven waarom je het wel/niet mooi vind, maar gewoon een paar elementen noemen zoals hij deed is ook goed.

Prima :) Even goede vrienden hoor!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:34 

Donateur

Simizle schreef:
Prima Even goede vrienden hoor!

+1 :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:50 

Hardtraxx Elite

Als je die reactie niet uitgebreid genoeg vind komt nu wel een beter samenvatting:

Vocals passen niet in het nummer omdat het tempo te laag is, jammer van de overname uit de nexes plaat dus, waar het tempo veel hoger ligt.
Intro standaard synth met typisch frontliner geluiden en kicks.
Melodie is echt niet blijven hangend en aan het begin van elke melodie regel om het zo maar te noemen gaat ie veels te hoog en dit klinkt veels te happy.
Outro klinkt nog wel redelijk, maar die vocals verpesten het toch weer.

En als hij weer zo wordt gemastered als alle platen van Frontliner is dat ook weer een dikke min

-1 voor deze plaat
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

geen verkeerde in/outro :)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 20:52 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:

wel een lekker trackje! ^^
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:04 

Donateur

Klink aardig die PP
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:10 

Donateur

Tsja, weer zo'n halvegare climax, weer van die droge, lege kicks.

Het wordt nooit mijn ding of ze moeten gauw van stijl veranderen.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:17 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

Echt een heldenplaat !
Ging kneiterhard op IQ
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 21:19 

Hardtraxx Veteran

oke het is officieel: Ik ben fan van Psyko Punkz! :worship:
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks