Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Een psyko punkz overbodig ?
Hmm dat is idd meer dat jij hun overbodig vind.
Een Pull your strings, overclipping, rock ya attitude en een after MF had ik zeker niet willen missen maargoed...
Ieder zo zijn ding / mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Heeft echt veel vette producties achter zn naam staan! Natural, YRML, Beatz 4 U, Reactor, Techno Boheme en als hoogtepunt natuurlijk Go Go Go! Ik ben niet echt grote fan van zijn huidige stijl, maar ik kan wel andere namen verzinnen die overbodig zijn zoals Psykopunkz ofzo.

Ja zn oude producties zijn top maar sinds Qlimax moet ik niks meer van hem hebben. 30 minuten staan ergeren, break na break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 22:24 

Hardtraxxer

Nieuwe Rebels plaat:

Kicks zijn lekker :drool:

En eerste post voor mij !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:09 

Hardtraxx Elite

R3bel schreef:
Sunboom schreef:
Dit is wel dikke humor hoor, en weer een typisch voorbeeldje van de meeloperij op HT...

Samples van nieuwe Zatox platen en van de nieuwe Abyss en Judge. Platen verschillen amper van elkaar. Zatox word helemaal de lucht in gehypet, maar A&J word saai gevonden...

Ik snap sowieso niet wat iedereen nou zo geweldig vindt aan de recente Zatoxmeuk.

amper van elkaar nog wel :')

Staan je speakers uit of wa?

Dat je het niks vindt.. oke
Maar net als dat jij het niks vindt zijn er tal andere mensen die het juist dik vinden(waaronder ik). Dus laat de mening van anderen in hun waarde.

Hier, luister dan:

@1:06, en dan:

@2:08.

't Zijn allebij een vocaltje, dan een blij melodietje en kicks die echt niet zo bijster veel van elkaar verschillen. Ze lijken behoorlijk op elkaar.

En ik zeg dit niet omdat ik Zatox niet goed vind, dus dit heeft niks te maken met dat ik mensen hun mening niet in hun waarde laat. Ik laat alleen zien hoe hypocriet het is om de één volledig op te hypen en de ander totaal links te laten liggen ;).

NoiseHunterZ schreef:
zatox en abyss&judge is een groot verschil kvind zatox gewoon beter in producties goeie tracks en a&j is meer van hetzelfde zelfde synth alleen ander melodytje

Luister eens naar de tracks die A&J tot nu toe hebben uitgebracht? Behoorlijk andere synths hoor. Ze begonnen met zo'n 'eendensynth' (die echt behoorlijk origineel was) en nu hebben ze meer een normale synth.

En luister eens naar de tracks van Zatox de afgelopen tijd? Schreeches die op elkaar lijken, synths die echt totaal niet bijzonder zijn met inderdaad steeds een ander melodietje, en ook redelijk dezelfde kicks. Wat mij betreft niks meer dan goed geproduceerde 13-in-een-dozijnplaten.

A&J vind ik persoonlijk ook niet zo bijzonder. Ik probeer ook geen van beide artiesten te verdedigen of juist de grond in te boren, ik probeer alleen aan te tonen dat er vrij weinig verschil is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:30 

Donateur

ach Zatox word gewoon de lucht in geprezen door de mensen die Creation EP en Vintage EP vet vonden
jammer dat ze niet eens meer in de gaten hebben wanneer het gewoon een standaard track is zoals The Crew
niks bijzonders aan...
gweoon slap melodietje zelfde kicks
heletijd 't zelfde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:45 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:
ach Zatox word gewoon de lucht in geprezen door de mensen die Creation EP en Vintage EP vet vonden
jammer dat ze niet eens meer in de gaten hebben wanneer het gewoon een standaard track is zoals The Crew
niks bijzonders aan...
heletijd 't zelfde..

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 23:52 

Donateur

Zatox moet idd wel uitkijken dat ie zn stijl niet in den treure uit gaat melken zoals BH en DBSTF hebben gedaan. Maar tot nu toe is het nog wel vermakelijk. Hij zal na Raw Style EP echter wel met iets vernieuwends op de proppen moeten komen want het blijft geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 00:16 

Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
R3bel schreef:
Sunboom schreef:
Dit is wel dikke humor hoor, en weer een typisch voorbeeldje van de meeloperij op HT...

Samples van nieuwe Zatox platen en van de nieuwe Abyss en Judge. Platen verschillen amper van elkaar. Zatox word helemaal de lucht in gehypet, maar A&J word saai gevonden...

Ik snap sowieso niet wat iedereen nou zo geweldig vindt aan de recente Zatoxmeuk.

amper van elkaar nog wel :')

Staan je speakers uit of wa?

Dat je het niks vindt.. oke
Maar net als dat jij het niks vindt zijn er tal andere mensen die het juist dik vinden(waaronder ik). Dus laat de mening van anderen in hun waarde.

Hier, luister dan:

.........

Dus jij geeft je mening op basis van de manier hoe een track in elkaar zit ipv de stijl van een artiest???

Lol, dan ga ik niet eens discussie, zo'n beetje 90 % van de tracks zitten zo inelkaar (anti-climax nummers niet meegerekend). Maar toch is de ene track vet en de ander saai door de stijl van een artiest.
Om Zatox af te kraken vanwege zijn manier van opbouw is dus echt slap, vanwege zijn stijl niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 00:29 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
niks bijzonders aan...
heletijd 't zelfde..

kijk eens naar scantraxx dan :/ :/ dat is ook een groot sample box (heel die label :thumbdown: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 00:29 

Hardtraxxer

coazter schreef:
Nieuwe Rebels plaat:

proficiat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 01:55 

Hardtraxx Elite

R3bel schreef:
Dus jij geeft je mening op basis van de manier hoe een track in elkaar zit ipv de stijl van een artiest???

Lol, dan ga ik niet eens discussie, zo'n beetje 90 % van de tracks zitten zo inelkaar (anti-climax nummers niet meegerekend). Maar toch is de ene track vet en de ander saai door de stijl van een artiest.
Om Zatox af te kraken vanwege zijn manier van opbouw is dus echt slap, vanwege zijn stijl niet.

Dat bedoel ik helemaal niet.

"'t Zijn allebij een vocaltje, dan een blij melodietje en kicks die echt niet zo bijster veel van elkaar verschillen. Ze lijken behoorlijk op elkaar."

Ik heb het dus alleen over het climaxmoment, en even daarvoor, en dus helemaal niet over de opbouw. Ik heb het over de sounds, het type melodie, het type kicks.

En daarnaast vind ik dat je iemand wel degelijk op z'n opbouw af kan rekenen. In grote lijnen worden de tracks allemaal hetzelfde opgebouwd, maar er zijn verschillen, en soms ook hele originele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 10:35 

Hardtraxx Veteran

Zatox is inderdaad wat overhyped op dit forum, maar zijn nummers zijn gewoon heerlijk om naar te luisteren al vind ik The Crew wel een beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

coazter schreef:
Nieuwe Rebels plaat:

Lekker, beuqen geblazen!

dawasiknie schreef:
Zatox moet idd wel uitkijken dat ie zn stijl niet in den treure uit gaat melken zoals BH en DBSTF hebben gedaan. Maar tot nu toe is het nog wel vermakelijk. Hij zal na Raw Style EP echter wel met iets vernieuwends op de proppen moeten komen want het blijft geen feest.

In Vintage EP en Creation EP zat toch voldoende afwisseling. Ik vindt de nieuwe Raw Style EP dan wel wat minder. Ze zijn allemaal net iets te simpel, al zijn Raw Style en Polergeist gewoon top platen, maar het is niet heel speciaal, dat hoeft ook niet altijd. How much can you take en vooral The Crew vindt ik dan weer wat minder. Maar zoals ik al zei Vintage EP en Creation EP waren echt heel goed en met voldoende afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 11:13 

Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 11:35 

Hardtraxx Veteran

Die is toch niet nieuw? xd Q-Base 2007..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 11:47 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Die is toch niet nieuw? xd Q-Base 2007..

Is een remake, en die is wel nieuw, nummer is nooit uitgekomen namelijk.

dit is het originele

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 20:28 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

Dik nummer,, die synth doet me aan tiesto denken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 01:55 

Hardtraxx Elite

stynch schreef:

:love:

Relaxt trackje zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:45 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:50 

Hardtraxxer

Nieuwe Pitcher vind ik 10 keer niks. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:

:sick:
Vind de intro echt verschikkelijk, vind het origineel van dat numer al niets ...
Totaal niet mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:51 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
stynch schreef:

:sick:
Vind de intro echt verschikkelijk, vind het origineel van dat numer al niets ...
Totaal niet mijn ding

Ik vind het origineel echt super vet, haha.

dit nummer vink ok wel dol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Mr. Monster schreef:

Dik nummer,, die synth doet me aan tiesto denken :huh:

Komt me bekend voor weet ff zogauw niet meer welk setje ...
Maar tiesto ?
Dit is toch een synth uit een housenummer ofniet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:53 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:

Werd gedraaid op The Great Zany Show.. Weet niet wta ik er van moet vinden.
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks