Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Mutilator - PsychedelicsParanoidNL wrote:https://www.facebook.com/mannenpage/videos/964615488014723/
Track id?
https://www.instagram.com/stories/dbstf ... 575374515/
Al meer over deze plaat bekend? Klinkt DBSTF, ze draaien het ook, maar Aftershock en Wildstylez draaiden hem ook op World Club Dome. Kon hem zo niet vinden tussen nieuwe tracks.
Send help.
EDIT 17-07-2023: gefunden. John Summit - Where You Are (DBSTF Remix)
Al meer over deze plaat bekend? Klinkt DBSTF, ze draaien het ook, maar Aftershock en Wildstylez draaiden hem ook op World Club Dome. Kon hem zo niet vinden tussen nieuwe tracks.
Send help.
EDIT 17-07-2023: gefunden. John Summit - Where You Are (DBSTF Remix)
View on YouTube
Gaat deze een release krijgen? @Chapter V , Mitch. Zag deze op enkele stories van afgelopen weekend passeren en uiteraard heeft een hardtraxxer deze op YT geplaatst haha. Klinkt echt absurd.
Gaat deze een release krijgen? @Chapter V , Mitch. Zag deze op enkele stories van afgelopen weekend passeren en uiteraard heeft een hardtraxxer deze op YT geplaatst haha. Klinkt echt absurd.
Helicaze wrote:View on YouTube
@Chapter V ?
ThanksHelicaze wrote:View on YouTube
Voor nu is dit enkel een intro'tje die we voor elektrum hebben gemaakt. We gaan bij elke Spoontechnicians boeking een nieuwe intro maken (we houden sets deze vrij exclusief). Voor nu zijn er nog geen plannen om verder iets met deze intros te doen, maar dat kan natuurlijk altijd nog in de toekomst
Zelf 2 nummers gemaakt onlangs. Beetje 'klassiekere' stijl:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ezenia & Aerosound - Starlight
Label:
Zelf uitgebracht
Tracks:
Starlight
Bron:
https://tr.ee/-fXKtjVsjO
Samples:
View on SoundCloud
Label:
Zelf uitgebracht
Tracks:
Starlight
Bron:
https://tr.ee/-fXKtjVsjO
Samples:
View on SoundCloud
Label: electrolabel
WEB release: 03/01/2024
Tracks: 4D4M - Remedy (Euphoria Mix)
Artiest: 4D4M
Sample/video: View on YouTube
Bron: View on Spotify
Bron: View on SoundCloud
WEB release: 03/01/2024
Tracks: 4D4M - Remedy (Euphoria Mix)
Artiest: 4D4M
Sample/video: View on YouTube
Bron: View on Spotify
Bron: View on SoundCloud
Is deze nieuw? In de comment wordt hij Unresolved - Armageddon genoemd, maar ik vind er niks over, ook geen topic hier.
View on YouTube (lekkere stuk @ 25:55)
Deze track draait unresolved al jaren. De track heet unresolved - another mf (Source: Unresolved zelf). Op youtube etc en ook op hardtraxx te vinden onder die naam. Gruwelijke plaat. Ik wacht al jaren op release. Unresolved staat erom bekend dat die veel gedraaide platen nooit uitbrengt of ze zelfs helemaal schrapt. Goed voorbeeld hiervan zijn de tracks: 704HZ en HypeMeph0 wrote:Is deze nieuw? In de comment wordt hij Unresolved - Armageddon genoemd, maar ik vind er niks over, ook geen topic hier.
Ben jij fan van unresolved ofzo???
Dank je wel, al ben ik nu heel verdrietig...DVA wrote:Deze track draait unresolved al jaren. De track heet unresolved - another mf (Source: Unresolved zelf). Op youtube etc en ook op hardtraxx te vinden onder die naam. Gruwelijke plaat. Ik wacht al jaren op release. Unresolved staat erom bekend dat die veel gedraaide platen nooit uitbrengt of ze zelfs helemaal schrapt. Goed voorbeeld hiervan zijn de tracks: 704HZ en HypeMeph0 wrote:Is deze nieuw? In de comment wordt hij Unresolved - Armageddon genoemd, maar ik vind er niks over, ook geen topic hier.
Sinds 2015 al "fan". Tegenwoordig gaat haast iedereen naar unresolved zijn sets. Dat was in 2015 wel anders. Ik spreek hem nog soms op instagram. Maar ik kan zo een boel tracks opnoemen, die hij veel draaide en nooit zijn uitgekomen.Paling wrote:Ben jij fan van unresolved ofzo???
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
-
LHardtraxxer
- 340 posts member since 2016
- last seen Aug 2026
Helicaze wrote:Noisecult - Keep Up
-
FArtiest
- 27 posts member since 2022
- last seen Jan 2025
Nog geen paarse forumnaamFrontliner wrote:https://www.instagram.com/p/C-KXq9fNWkA/?igsh=NTZlbWJrZjZ0aXh5
Klinkt heerlijk deze
-
FArtiest
- 27 posts member since 2022
- last seen Jan 2025
Kleine update vanuit mij ;-)
Any thoughts?
Frontliner - Praise The Reverse Bass 2 (1+2)
Frontliner - Angels Falling in Space (3+4)
View on Instagram
B-Frontliner - Cosmic Light
View on Instagram
B-Frontliner - The Approach (1)
B-Frontliner - We Will Never Leave (2)
View on Instagram
Groetjes,
Barry
Any thoughts?
Frontliner - Praise The Reverse Bass 2 (1+2)
Frontliner - Angels Falling in Space (3+4)
View on Instagram
B-Frontliner - Cosmic Light
View on Instagram
B-Frontliner - The Approach (1)
B-Frontliner - We Will Never Leave (2)
View on Instagram
Groetjes,
Barry