Armin Van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix)Darknezz wrote:Ik zoek een plaat die ik de afgelopen paar dagen een aantal keer gehoord heb op Defqon, sowieso bij Wildstylez. Hij klinkt een beetje naar een Afrikaanse style met de vocals Heeheehee heeja, heeja hoo.
Misschien een rare omschrijving, maar iedereen scheen hem te kennen, behalve ik.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Is een Audiotricz - TBA. Ook te horen in hun vlogs.
-
T
- 4 posts member since 2011
- last seen Jul 2017
-
T
- 4 posts member since 2011
- last seen Jul 2017
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Op Hardclassics on the Beach kwam tijdens de set van Zany (?) een track voorbij die qua riff heel erg lijkt op de riff in Imogen Heap - Hide & Seek (The Vision Remix). Plaat had enkel muziek en geen vocals.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Deze van Adaro kwam zaterdag voorbij op Dominator. Geen idee of er verder iets over bekend is, maar ik vond het wel lekker klinken.
View on YouTube
View on YouTube
Kan een topic voor aangemaakt worden
Edit: Fixed
Edit: Fixed
-
N
- 3 posts member since 2011
- last seen Jul 2017
Heeft er iemand een idee welke 2 tracks dit zijn? Allebei uit de set van Ruthless & LNY TNZ
View on YouTube
View on YouTube
Bedankt alvast moest iemand me kunnen helpen
View on YouTube
View on YouTube
Bedankt alvast moest iemand me kunnen helpen
@ NLJ Tijdcodering werkt helaas niet op Hardtraxx, het filmpje begint dus niet op de tijd die jij hebt aangegeven.
Voor de duidelijkheid, het gaat in het eerste filmpje om de track op 10 minuut 11 en bij het tweede filmpje om de track op 1 minuut 30.
Voor de duidelijkheid, het gaat in het eerste filmpje om de track op 10 minuut 11 en bij het tweede filmpje om de track op 1 minuut 30.
View on SoundCloud
Tijdens de set van Adaro @ Q-Base
View on SoundCloud
Ook tijdens de set van Adaro
Ook tijdens de set van Adaro
Klinkt meer als Fucking Hostile ipv RawstyleSvbtwee wrote:View on SoundCloud
Die 2e preview zal wel een Clockartz plaat kunnen zijn.
Vocal is idd Fucking Hostile, ook gebruikt in onder andere Lenny Dee - Fucking Hostile
-
S
- 5 posts member since 2017
- last seen Sep 2017
Ik zoek een Hardstyletrack met NL lyrics... Het lijkt een beetje op 'Het land van - Lange frans (Deetox remix)' maar gaat dan eerder over de liefde voor het genre. Hebben jullie een idee over welke track ik het heb? Heb het onder andere meerdermale gehoord op Defqon 1. 
Ik moest denken aan http://www.lololyrics.com/free-11943
Coone - Words From The Gang (Dutch)Sanctuaro wrote:Ik zoek een Hardstyletrack met NL lyrics... Het lijkt een beetje op 'Het land van - Lange frans (Deetox remix)' maar gaat dan eerder over de liefde voor het genre. Hebben jullie een idee over welke track ik het heb? Heb het onder andere meerdermale gehoord op Defqon 1.
NCBM - Het Gevoel Van
Kan zo snel ff geen andere nederlandse lyrics bedenken.
edit:
Wat patrickjeb zegt klinkt aannemelijker
-
S
- last seen Sep 2017
zeke wrote:Coone - Words From The Gang (Dutch)Sanctuaro wrote:Ik zoek een Hardstyletrack met NL lyrics... Het lijkt een beetje op 'Het land van - Lange frans (Deetox remix)' maar gaat dan eerder over de liefde voor het genre. Hebben jullie een idee over welke track ik het heb? Heb het onder andere meerdermale gehoord op Defqon 1.![]()
NCBM - Het Gevoel Van
Kan zo snel ff geen andere nederlandse lyrics bedenken.
edit:
Wat patrickjeb zegt klinkt aannemelijker
Bedankt voor je antwoord.. Het is een beetje donkerder, bad-ass zeg maar...
EZG - Rellen in de hel (Adaro Remix)
Break Zero - 1, 2, 3, 4
The Prophet & Deepack - Stampuhhh
?
Break Zero - 1, 2, 3, 4
?
Weet je nog welke stage(s) je het liedje hoorde? En misschien een stukje van de tekst? Want ik kan niet zo 1,2,3 bedenken welk liedje het nou is. Kan wel een lijstje neer pleuren met alle platen die ik weet.Sanctuaro wrote:Ik zoek een Hardstyletrack met NL lyrics... Het lijkt een beetje op 'Het land van - Lange frans (Deetox remix)' maar gaat dan eerder over de liefde voor het genre. Hebben jullie een idee over welke track ik het heb? Heb het onder andere meerdermale gehoord op Defqon 1.
ZaZaFront - Dikke Vette Bassplaat Defqon.1 2016 Edit
D-Fence & Angernoizer - Breek De Tent Af!
The Opposites & Yellow Claw - Thunder (Evil Activities & E-Life Remix)
Je Broer,Paul Elstak & Dr.Phunk - Kind van de Duivel
Outsiders x The Darkraver - Helicopter ft. Jebroer
The Opposites - Licht uit (Coone Remix)
Hebben allemaal niet zoveel met het genre te maken maar anders weet ik het ook niet meer.
Die zou het idd kunnen zijn.Chroman wrote:EZG - Rellen in de hel (Adaro Remix)
Break Zero - 1, 2, 3, 4
?
-
S
- last seen Sep 2017
Aha , heb het net gehoord en een deel vd lyrics waren; "We zitten allemaal vast in een gesloten systeem" en ook ergens was het "Je ademt in en voelt de liefde weer"
Let the search continue my fellow hardstyle lovers