Related topics
- View the latest post: Rebourne & Neilio - Reality (Neilio Kick Edit)
- View the latest post: Rebourne & Neilio - Reality (Neilio Kick Edit)
- View the latest post: Neilio - Obsession (Neilio's Kick Edit)
- View the latest post: Neilio - True Beauty (Neilio Re-edit) / And God Said
- View the latest post: Neilio - Obsession (Neilio's New Kick-Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wat is er zo lekker aan dan?
die kicks zijn zo slecht en die synth in de mid klinkt ook totaal niet
die kicks zijn zo slecht en die synth in de mid klinkt ook totaal niet
er zit een partij energie in dit nummer heerlijk !

-
M
Klinkt zeer vet 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ja dikke track alleen hoorde ik tussendoor echt een dikke scheet voorbij komen...
Track komt me zwaar bekend voor, eerste 8/16 beats zijn 1 op 1 gekopieerd lijkt wel. Daarna veranderd het melodietje wel. Hij is wel heerlijk, alleen die kicks pitchen beetje te erg 
Last edited by Soulless on 30 Mar 2011 12:37, edited 1 time in total.
Heerlijke melodie en drive, hij doet me niet voor niets een beetje aan Frequencerz - Driver denken 
Heerlijke melodie en drive, hij doet me niet voor niets een beetje aan Frequencerz - Driver denken 
Lijkt erop, maar die bedoel ik niet.
Klinkt zeer lekker, die andere 2 van je waren ook
..
alleen die valse noot in de melo :') .. SARCASME (voordat mensen gaan reageren)
alleen die valse noot in de melo :') .. SARCASME (voordat mensen gaan reageren)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Terwijl jij op zoek gaat naar de melo waar je aan moet denken ga ik even lekker genieten van deze Neilio trackp-stylez wrote:Track komt me zwaar bekend voor, eerste 8/16 beats zijn 1 op 1 gekopieerd lijkt wel. Daarna veranderd het melodietje wel.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Lekker apart, niet zo'n standaard melo
Ik vind hem vet, maar om hem nou keer op keer te luisteren, nee dat niet
Ik vind hem vet, maar om hem nou keer op keer te luisteren, nee dat niet
Damn, dit is nice 
Lekker pakkende melodie, verre van standaard ook. En de track zit goed in elkaar.
Die Neilio komt er wel!
Lekker pakkende melodie, verre van standaard ook. En de track zit goed in elkaar.
Die Neilio komt er wel!
Weet je al wanneer deze gaat uitkomen?
Wil hem wel graag hebben namelijk
Geen idee, moet namelijk eerst even op zoek naar een geschikte label ervoor..Oxbow wrote:Weet je al wanneer deze gaat uitkomen?
Zodra ik meer weet, dan horen jullie dat sowieso
mij ook, wordt helemaal gek. Kan er maar niet opkomen. Die vrouwenvocals horen ook bij die track.p-stylez wrote:Track komt me zwaar bekend voor, eerste 8/16 beats zijn 1 op 1 gekopieerd lijkt wel. Daarna veranderd het melodietje wel.
Edit: met die vocals erbij en die schele melodie lijkt hij wel op Crank trouwens. (scheel in positieve zin)
Ik kan het zelf niet echt horen, maar misschien heb je wel beetje gelijk!katamaran wrote:mij ook, wordt helemaal gek. Kan er maar niet opkomen. Die vrouwenvocals horen ook bij die track.p-stylez wrote:Track komt me zwaar bekend voor, eerste 8/16 beats zijn 1 op 1 gekopieerd lijkt wel. Daarna veranderd het melodietje wel.
Edit: met die vocals erbij en die schele melodie lijkt hij wel op Crank trouwens. (scheel in positieve zin)
Hoe vind je de track zelf dan, want je kunt wel steeds gaan vergelijken
Haha, ik vergelijk een beetje vaak ja, maar soms stoort het me als de track lijkt op een andere. Maar heel vaak ook niet hoor! Bij deze bijvoorbeeld moest ik wel denken aan een andere track qua tonen, maar verder klinkt hij goed hoor. Ging gewoon in op de reactie van p-stylez.