Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lyst wrote:zegt iets over kicks enzo
Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ben niet zo'n fan van pingpong kicks tenzij er een leuke melodie oid achter zit, en dat is nu zeker het geval.

PS. check je pm :P
Artiest
last seen Aug 2024
p-stylez wrote:Ben niet zo'n fan van pingpong kicks tenzij er een leuke melodie oid achter zit, en dat is nu zeker het geval.

PS. check je pm :P
Wat zeg jij over mn kicks? :cry:
(L) :innocent:
B
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Lyst wrote:Ja want alles wat ik niet kan, mag ik geen kritiek op hebben. :yawn: Zullen we het forum maar gewoon opdoeken dan? Want 99% van de mensen hier kan niet produceren, dus mogen ze alleen maar positief of geen commentaar leveren, dus wordt het forum eenzijdig en is het niet meer nodig om de reacties door te lezen, gezien deze zo voorspelbaar zijn als ik weet niet wat.
Bovendien wil ik niet eens dit soort kicks kunnen maken, het is een muur van bass en heeft niks meer met kicks te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het pitchen van deze kicks, maar goed, zolang het maar een mooi melodietje heeft is alles goed toch :thumbsup:
Niet zo serieus nemen;) tuurlijk mag je kritiek hebben, anders wordt het ook saai.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Neilio wrote:
Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)
Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Gisteren deze track gedraaid, ging aardig los :)! Lekker nummer hoor! Leuke intro ook, leuk te mixen.
B
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Lyst wrote:
Neilio wrote:
Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.
vind kicks wel uitmaken:P stel een super melo maar een zwakke kick, wordt het nummer ook nie leuk van,, kicks kunnen bij dit nummer idd mss iets beter, maar zijn egt wel om aan te horen :thumbup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lyst wrote:
Neilio wrote:
Ja ja we know, vroeger was alles beter en laten we allemaal geilen op Thera >.<
Vind dit wel een vette plaat :)
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Dit is echt niks
Artiest
last seen Aug 2024
Skedoedelefloeps wrote: Vind dit wel een vette plaat :)
Thanks!

En aan de hand van de opmerkingen die ik hier heb gehoord, ga ik aan de slag met de kicks. Ga ze nog wat dikker maken :)
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Lyst wrote:
Neilio wrote:

Bij deze dan:

Neilio ik vind je kicks SUPER dik klinken, en je maakt echt vette tracks, ga zo door want er zijn zeker wel mensen zoals ik die WEL van jou stijl houden. Keep it up !

ps. Deze track(Intervention) geeft me trouwens echt een lekker gevoel, dik gedaan :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Neilio wrote:
Skedoedelefloeps wrote: Vind dit wel een vette plaat :)
Thanks!

En aan de hand van de opmerkingen die ik hier heb gehoord, ga ik aan de slag met de kicks. Ga ze nog wat dikker maken :)
Ik zou gewoon first en second mix maken, want sommige (oa ik) vind die kicks in deze track gewoon lekker. Tuurlijk een minder pitchende kick zou lekker zijn maar dan zou ik niet te veel veranderen, tenzij je 2 mixes uitbrengt.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Inderdaad. Sowieso 'm ook zo houden zoals ie nu is :)

Nu klinkt ie in ieder geval lekker en alles past bij elkaar. Zal je net zien dat je volgende kicks beter zijn, maar het totaalplaatje er minder door wordt :)

Maar er mag van mij wel iets meer punch in de kick (en nee, niet dat drankje)
Artiest
last seen Aug 2024
Inno wrote:Inderdaad. Sowieso 'm ook zo houden zoals ie nu is :)

Nu klinkt ie in ieder geval lekker en alles past bij elkaar. Zal je net zien dat je volgende kicks beter zijn, maar het totaalplaatje er minder door wordt :)

Maar er mag van mij wel iets meer punch in de kick (en nee, niet dat drankje)
Je hebt gelijk, maar sowieso zorg ik dr wel voor dat het totaal plaatje intact blijft.
Wat betreft die punch, dat wordt sowieso verbetert!
Thnx voor de feedback ;)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
maarten1410 wrote:Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:
En anders free. Wil deze nog steeds graag hebben, goeie plaat.
Artiest
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote:
maarten1410 wrote:Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:
Zal op monstercat releasen worden!
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Neilio wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Zal op monstercat releasen worden!
Mooi, schiet maar op. De kick vervangen door je huidige kick, masteren en goan! ;)