Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
zegt iets over kicks enzo


Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo'n fan van pingpong kicks tenzij er een leuke melodie oid achter zit, en dat is nu zeker het geval.

PS. check je pm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ben niet zo'n fan van pingpong kicks tenzij er een leuke melodie oid achter zit, en dat is nu zeker het geval.

PS. check je pm :P


Wat zeg jij over mn kicks? :cry:
(L) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:01 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ja want alles wat ik niet kan, mag ik geen kritiek op hebben. :yawn: Zullen we het forum maar gewoon opdoeken dan? Want 99% van de mensen hier kan niet produceren, dus mogen ze alleen maar positief of geen commentaar leveren, dus wordt het forum eenzijdig en is het niet meer nodig om de reacties door te lezen, gezien deze zo voorspelbaar zijn als ik weet niet wat.
Bovendien wil ik niet eens dit soort kicks kunnen maken, het is een muur van bass en heeft niks meer met kicks te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het pitchen van deze kicks, maar goed, zolang het maar een mooi melodietje heeft is alles goed toch :thumbsup:


Niet zo serieus nemen;) tuurlijk mag je kritiek hebben, anders wordt het ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Lyst schreef:
zegt iets over kicks enzo


Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)

Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren deze track gedraaid, ging aardig los :)! Lekker nummer hoor! Leuke intro ook, leuk te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:10 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Neilio schreef:
Lyst schreef:
zegt iets over kicks enzo


Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)

Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.


vind kicks wel uitmaken:P stel een super melo maar een zwakke kick, wordt het nummer ook nie leuk van,, kicks kunnen bij dit nummer idd mss iets beter, maar zijn egt wel om aan te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:09 
 
Artiest

Lyst schreef:
Neilio schreef:
Lyst schreef:
zegt iets over kicks enzo


Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)

Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.


Ja ja we know, vroeger was alles beter en laten we allemaal geilen op Thera >.<
Vind dit wel een vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Dit is echt niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Vind dit wel een vette plaat :)


Thanks!

En aan de hand van de opmerkingen die ik hier heb gehoord, ga ik aan de slag met de kicks. Ga ze nog wat dikker maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Neilio schreef:
Lyst schreef:
zegt iets over kicks enzo


Iedereen mag zijn mening hebben en dat jij het niks vind is jammer, maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel leuk vinden en daar doe ik het voor.
Trouwens ben ik niet zo snel blij als een liedje alleen leuk melodietje heeft, ik probeer dr altijd wat meer mee te doen, maar een leuk melodietje is wel altijd mooi meegenomen (A)

Ik heb anders nog niemand horen zeggen dat je kicks goed zijn. :P En ik had het over de mensen die de track beoordeelden, als de melodie goed is, dan maakt de bassline schijnbaar niet meer zoveel uit.



Bij deze dan:

Neilio ik vind je kicks SUPER dik klinken, en je maakt echt vette tracks, ga zo door want er zijn zeker wel mensen zoals ik die WEL van jou stijl houden. Keep it up !

ps. Deze track(Intervention) geeft me trouwens echt een lekker gevoel, dik gedaan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind dit wel een vette plaat :)


Thanks!

En aan de hand van de opmerkingen die ik hier heb gehoord, ga ik aan de slag met de kicks. Ga ze nog wat dikker maken :)

Ik zou gewoon first en second mix maken, want sommige (oa ik) vind die kicks in deze track gewoon lekker. Tuurlijk een minder pitchende kick zou lekker zijn maar dan zou ik niet te veel veranderen, tenzij je 2 mixes uitbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Sowieso 'm ook zo houden zoals ie nu is :)

Nu klinkt ie in ieder geval lekker en alles past bij elkaar. Zal je net zien dat je volgende kicks beter zijn, maar het totaalplaatje er minder door wordt :)

Maar er mag van mij wel iets meer punch in de kick (en nee, niet dat drankje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 21:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Inderdaad. Sowieso 'm ook zo houden zoals ie nu is :)

Nu klinkt ie in ieder geval lekker en alles past bij elkaar. Zal je net zien dat je volgende kicks beter zijn, maar het totaalplaatje er minder door wordt :)

Maar er mag van mij wel iets meer punch in de kick (en nee, niet dat drankje)


Je hebt gelijk, maar sowieso zorg ik dr wel voor dat het totaal plaatje intact blijft.
Wat betreft die punch, dat wordt sowieso verbetert!
Thnx voor de feedback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:

En anders free. Wil deze nog steeds graag hebben, goeie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 03:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:

En anders free. Wil deze nog steeds graag hebben, goeie plaat.


Zal op monstercat releasen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 04:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Is er inmiddels al meer bekend over een releasedatum? :innocent:

En anders free. Wil deze nog steeds graag hebben, goeie plaat.


Zal op monstercat releasen worden!

Mooi, schiet maar op. De kick vervangen door je huidige kick, masteren en goan! ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks