Crank herken ik er ook wel in, maar deze overtreft die sowieso 
Zo mooi om te horen haha :pMocambo wrote:Crank herken ik er ook wel in, maar deze overtreft die sowieso
Zo mooi om te horen haha :pMocambo wrote:Crank herken ik er ook wel in, maar deze overtreft die sowieso
Haha Thankswootum wrote:Zoo, hoor hem nu voor het eerst, maar wat een lekker nummer zeg
Wow thanks man, dat had k niet verwacht om te horen over deze plaatHidden Source wrote:Je beste track tot nu toe! Echt een super plaatje.
D-Generator wrote:Klinkt vet!
flevoboys wrote:Vette track ja!
Thanks jongensRoells wrote:klinkt echt weer super!
Underground tacticz?katamaran wrote:Haha, ik vergelijk een beetje vaak ja, maar soms stoort het me als de track lijkt op een andere. Maar heel vaak ook niet hoor! Bij deze bijvoorbeeld moest ik wel denken aan een andere track qua tonen, maar verder klinkt hij goed hoor. Ging gewoon in op de reactie van p-stylez.
Dat is mooi om te horen, tempo is belangrijkMadbone wrote:klinkt lekker man. Heerlijke melodie en een lekkere outro maar het prettigst vind ik vooral het tempo dat je er in stoptBlijf dat vooral doen zou ik zeggen!
Zou wel een lompe actie zijn dan.Lyst wrote:Vinden jullie dit soort kicks echt goedof luister ik een compleet ander nummer.
Thanks dürüm!!!Duruz wrote:echt een geniale track
De kicks zijn misschien niet heel geweldig maar het nummer zelf is gewoon ziekLyst wrote:Vinden jullie dit soort kicks echt goedof luister ik een compleet ander nummer.
met name ook die tweede climax, die extra sounds onder de melo, ge-ni-aal.Neilio wrote:Thanks dürüm!!!Duruz wrote:echt een geniale track
Nu weten we wel dat je mainstream kicks niets vindtLyst wrote:Ja want alles wat ik niet kan, mag ik geen kritiek op hebben.Zullen we het forum maar gewoon opdoeken dan? Want 99% van de mensen hier kan niet produceren, dus mogen ze alleen maar positief of geen commentaar leveren, dus wordt het forum eenzijdig en is het niet meer nodig om de reacties door te lezen, gezien deze zo voorspelbaar zijn als ik weet niet wat.
Bovendien wil ik niet eens dit soort kicks kunnen maken, het is een muur van bass en heeft niks meer met kicks te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het pitchen van deze kicks, maar goed, zolang het maar een mooi melodietje heeft is alles goed toch