goed bezig
Related topics
- View the latest post: Knife party - Internet Friends (Unkind Bootleg)
- View the latest post: minst irritante internet reclame
- View the latest post: Waarschuwing voor Internet Explorer
- View the latest post: Knife Party - Internet Friends (Organ Donors Psycho Bitch Rework)
- View the latest post: S Dee - Internet Troll (Dj Tool)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Zooo zeker geen verkeerde track weer van neilio 
goed bezig
goed bezig
+1 voor het lachen tijdens Carpet Right reclame haha
Erg vette track deze
Erg vette track deze
shuffleking wrote:+1 voor het lachen tijdens Carpet Right reclame haha![]()
Erg vette track deze
-
T
Klinkt wel aardig.
-
J
Klinkt beter dan Captivating, lekker dus.
Is dit nummer gemaakt voor Biscuit, onze internet creep? 
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Klinkt erg lekker
hoop op een snelle release
Neilio, erg lekker bezig! keep up the good work!
Neilio, erg lekker bezig! keep up the good work!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Dutchforce wrote:Klinkt erg lekker
-
M
Heerlijke track 
-
D
Niet zo een fan van happy hardstyle , nustyle, hoe je het ook wilt noemen, of juist niet wilt noemen. maar je snapt wat ik bedoel, de melodie is wel leuk, jammer van de kicks, toch nice geprobeerd 
En ik moet mijn mening dan ook even geven, welke veel mensen hier vast niet aan zal staan maar dat boeit me helemaal niks.
Dit soort hardstyle, hoe mensen het ook maar willen noemen, is precies het soort hardstyle waar ik helemaal weg van ben en deze track vind ik dus ook weer super.
Beetje off-topic: Ik merk vaak dat tracks die helemaal niet populair zijn of zelfs afgezeken worden omdat ze standaard zijn of wat dan ook juist precies mijn smaak zijn...
Dus, wat mij betreft: Ga zo door
Dit soort hardstyle, hoe mensen het ook maar willen noemen, is precies het soort hardstyle waar ik helemaal weg van ben en deze track vind ik dus ook weer super.
Beetje off-topic: Ik merk vaak dat tracks die helemaal niet populair zijn of zelfs afgezeken worden omdat ze standaard zijn of wat dan ook juist precies mijn smaak zijn...
Dus, wat mij betreft: Ga zo door
Over deze track is tot nu toe bijna iedereen positiefThund3R wrote:Ik merk vaak dat tracks die helemaal niet populair zijn of zelfs afgezeken worden omdat ze standaard zijn of wat dan ook juist precies mijn smaak zijn...
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
bioweapon invloeden in de melodie 
wel hele leuke plaat
wel hele leuke plaat
Daarom zei ik ook: Beetje off-topic. Maar bijvoorbeeld Captivating, of die track van Delta Conzpiracy was lang niet iedereen positief.Bousie wrote:Over deze track is tot nu toe bijna iedereen positiefThund3R wrote:Ik merk vaak dat tracks die helemaal niet populair zijn of zelfs afgezeken worden omdat ze standaard zijn of wat dan ook juist precies mijn smaak zijn...
Waarom vind je het jammer van de kicks?Ducaz wrote:Niet zo een fan van happy hardstyle , nustyle, hoe je het ook wilt noemen, of juist niet wilt noemen. maar je snapt wat ik bedoel, de melodie is wel leuk, jammer van de kicks, toch nice geprobeerd
Thanks dat je het beluistert dan iig
Genoeg positieve reacties gehad op Captivating hoor! Was ik erg blij mee natuurlijkThund3R wrote:Daarom zei ik ook: Beetje off-topic. Maar bijvoorbeeld Captivating, of die track van Delta Conzpiracy was lang niet iedereen positief.Bousie wrote:Over deze track is tot nu toe bijna iedereen positiefThund3R wrote:Ik merk vaak dat tracks die helemaal niet populair zijn of zelfs afgezeken worden omdat ze standaard zijn of wat dan ook juist precies mijn smaak zijn...
Thanks voor je feedback
Zow die 2e climax
. Heerlijke plaat hoor
!
D-Teq wrote:Zow die 2e climax. Heerlijke plaat hoor
![]()
!