Ga dan maar snel op zoek naar een label!Neilio wrote:Dit is Internet Creepo hoor, niet off topic gaan he :pGangsterdwerg wrote:Intervention
(ps. Intervention is zo goed als af, maar die bewaar ik voor een release bij een echte hardstyle label)
Related topics
- View the latest post: Knife party - Internet Friends (Unkind Bootleg)
- View the latest post: minst irritante internet reclame
- View the latest post: Waarschuwing voor Internet Explorer
- View the latest post: Knife Party - Internet Friends (Organ Donors Psycho Bitch Rework)
- View the latest post: S Dee - Internet Troll (Dj Tool)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ben er al mee bezigMillard Fillmore wrote:Ga dan maar snel op zoek naar een label!Neilio wrote:Dit is Internet Creepo hoor, niet off topic gaan he :pGangsterdwerg wrote:Intervention
(ps. Intervention is zo goed als af, maar die bewaar ik voor een release bij een echte hardstyle label)
Monstercat cker? Wat is da precies, kweet er weinig over ..Neilio wrote:
Ben er al mee bezig
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
hij klinkt top!
ik wil HQ
ik wil HQ
Is een label opgericht door Ephixa voor vooral Dubstep, Electro, maar ook hardstyle zoals te zien is bij mijn releases. Het richt zich niet op 1 genre iig.noxit15 wrote:Monstercat cker? Wat is da precies, kweet er weinig over ..Neilio wrote:
Ben er al mee bezig
Nog eventjes geduldBlazed wrote:hij klinkt top!
ik wil HQ
OMG! Can i get an AMEN voor de vocals?
Ik vind hem echt super vet!
-
N
Zo op het eerste gehoor vet plaatje! Ik vind dit soort basslines lekkerrrr.
OkNeilio wrote:Dit is Internet Creepo hoor, niet off topic gaan he :pGangsterdwerg wrote:Intervention
-
N
Op tweede gehoor nog steeds prima! Die 2e climax is echt heel tof. Goed gedaan!
Mooi om te horenStantonDJ wrote:OMG! Can i get an AMEN voor de vocals?
Ik hoop het ook niet.shuffleking wrote:Ok hoop dat het niet te lang gaat duren Vind dat je vetste nummer!
Nu hopen dat ie op het derde gehoor nog goed is :O haha thnx manNazale wrote:Op tweede gehoor nog steeds prima! Die 2e climax is echt heel tof. Goed gedaan!
Roger, ik zal het veranderen op mijn Buy List.Neilio wrote:Track heet nu Neilio - Obsession
Heb je al nieuws over een release of wellicht een label?
-
J
Denk dat deze gereleased word op Monstercat ?
Doe maar snel releasen!
Je hebt een nieuwe fan Neilio =D
Ben normaal gesproken geen fan van melodieuze hardstyle, maar de producties die jij neerzet, pakken mij altijd op de 1 of andere manier!
Keep it going en dat label vind je wel
Je hebt een nieuwe fan Neilio =D
Ben normaal gesproken geen fan van melodieuze hardstyle, maar de producties die jij neerzet, pakken mij altijd op de 1 of andere manier!
Keep it going en dat label vind je wel
Waar komen de vocals eigenlijk vandaan?
Staat in de YouTube description: The Wine Kone, een channel van een YouTube-partner.pepepe wrote:Waar komen de vocals eigenlijk vandaan?
Ja, ik heb ze inderdaad net gevonden haha.Meph0 wrote:Staat in de YouTube description: The Wine Kone, een channel van een YouTube-partner.pepepe wrote:Waar komen de vocals eigenlijk vandaan?
Wel een redelijk zieke vocal whaha.
Als je goed luistert, word dat meisje die hij zo de hemel in prijst, gewoon verkracht
Meer nieuws hierover straks! Volg me op facebook om op de hoogte te blijven.
http://www.facebook.com/NeilioOfficial
http://www.facebook.com/NeilioOfficial