Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Minus Militia

Track(s): The Endless Void

Sample/video:
Minus Militia - The Endless Void
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/43880518/file.html[/zippy]
@1:01
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt iig hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:18 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Klinkt iig hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, wat een aparte kick, klinkt heel dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:21 
 
Hardtraxxer

Dus deze klonk zo ziek gister in time out! Wat een brute kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo de tering! die screetches!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit ongelofelijk dik! Denk dat Gelredome met de grond gelijk gemaakt gaat worden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina


Zelfde.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sodeknetter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Dus deze klonk zo ziek gister in time out! Wat een brute kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NONDEJU :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
provehito schreef:
Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina


Zelfde.. :(


Ik ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
provehito schreef:
Citaat:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Terug naar startpagina


Zelfde.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

FYI, iedereen heeft dat dus. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 19:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zooo dit klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, die wil ik wel eens HQ aanhoren. ^^ :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben zeer benieuwd na al die reacties hier maar ik kan hem niet luisteren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Ik ben zeer benieuwd na al die reacties hier maar ik kan hem niet luisteren :(

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Rond 2:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Verschrikkelijk vette melodie maar er moet weer een anti inzitten...
:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, klinkt echt verschrikkelijk vet :bomb:
Ben benieuwd hoe dit live zal klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dik sfeertje, het verloop van die melo doet me ergens aan denken. Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dik sfeertje, het verloop van die melo doet me ergens aan denken. Iemand?


Alpha Twins - Unleashed
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks