Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg benieuwd hoe dit op Hard Bass gaat klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:21 
 
Hardtraxx Newbie

Een aantal waarschijnlijke nummers van Minus Militia:

- Minus Militia - Impact of Sin
- Minus Militia - Hard Bass 2.0
- Minus Militia - The Record Breaking (hardcore edit)
- Minus Militia - Brutal 4.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mjennow schreef:
Een aantal nummers van Minus Militia:

- Minus Militia - Impact of Sin
- Minus Militia - Hard Bass 2.0
- Minus Militia - The Record Breaking (hardcore edit)
- Minus Militia - Brutal 4.0


Bron? En Impact Of Sin is een collab van RR en CR, niet Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:51 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Mjennow schreef:
Een aantal nummers van Minus Militia:

- Minus Militia - Impact of Sin
- Minus Militia - Hard Bass 2.0
- Minus Militia - The Record Breaking (hardcore edit)
- Minus Militia - Brutal 4.0


Bron? En Impact Of Sin is een collab van RR en CR, niet Minus Militia.


Brutal 4.0? :worship: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Mjennow schreef:
Een aantal nummers van Minus Militia:

- Minus Militia - Impact of Sin
- Minus Militia - Hard Bass 2.0
- Minus Militia - The Record Breaking (hardcore edit)
- Minus Militia - Brutal 4.0


Bron? En Impact Of Sin is een collab van RR en CR, niet Minus Militia.


Geen bron want hij lult maar wat raak!
Ze willen een totaal nieuwe act neer zetten met nieuwe soundbank.
Waarom zouden ze dan een Brutal 4.0 maken onder de naam van deze act. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nog zo eentje die interessant wil doen. Zal ook wel 'inside informatie' hebben. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:43 
 
Hardtraxx Newbie

Dan niet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mjennow schreef:
Dan niet he

Denk je dat wij jou geloven als jij ons geen bron geeft? :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet. Benieuwd naar de kicks in HQ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hc/chain-reaction-the-record-breaking-tba-remix-t41404.html

Deze klapjosti :lol:
Je zet je zelf een beetje voor lul als je niet komt met een betrouwbare bron.
Officieel Twitter/FB Bericht/Website/soundcloud e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mjennow schreef:
ohja welke dan ,succes met zoeken

Gevonden hoor wat doe je hier überhaupt je zegt allemaal onzin dingen , doe eerst je huiswerk eens.. :thumbdown:

http://m.youtube.com/watch?v=Cdg9CFgN6wU
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hoor het ook via via en krijg het doorgestuurd via via, maar dit zijn dus de geruchten (nu beter ;) ) Heb het aangepast hierboven om verwarring te veroorzaken dat het vast staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Minus Militia - The Endless Void
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/43880518/file.html[/zippy]
@1:01
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Godnondeju wat een dikke plaat, met afstand de beste plaat van de Minus Militia liveset imo. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran




:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk dikke plaat is dit toch. Ziek vet die patronen in de kicks en met die filter waardoor ze op de achtergrond liggen, daarnaast vet dat die melo terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerste plaat van de set gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dit klinkt gwn weer RR :/
Jammer had toch echt iets 'anders' verwacht naar hun interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wel de dikste track van de set samen met hun andere hardstyle track track en On The Loose van Crypsis, wat gaat die hard en lekker live! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt leuk, maar wel weer wat amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze plaat :drool:
Op HardBass ook zwaar genoten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt dan (inderdaad) wel weer dik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Duruz schreef:
Mjennow schreef:
Een aantal nummers van Minus Militia:

- Minus Militia - Impact of Sin
- Minus Militia - Hard Bass 2.0
- Minus Militia - The Record Breaking (hardcore edit)
- Minus Militia - Brutal 4.0


Bron? En Impact Of Sin is een collab van RR en CR, niet Minus Militia.


Geen bron want hij lult maar wat raak!
Ze willen een totaal nieuwe act neer zetten met nieuwe soundbank.
Waarom zouden ze dan een Brutal 4.0 maken onder de naam van deze act. :P

Mjennow schreef:
Dan niet he

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks