Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Alpha Twins - Unleashed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit! Ben benieuwd naar de HQ :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Alpha Twins - Unleashed?


Doet me ook een beetje aan E=NC2 denken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

Crypsis draaide hem ook op de Freaqshow :love:



Helaas is de kwaliteit niet zo best :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blijkbaar ook op we are hardstyle dag 1 gespeeld door radical redemption

maar kan me er maar weinig van herinneren :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wat betere kwaliteit! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat klinkt dit ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit wat klinkt dat vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat nergens over dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zo wel dik! :)
En je kan wel zien dat RR zich op het trainen stort, wat een beest wordt dat man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu maar hopen dat de HQ snel komt, klinkt erg dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering jantje, DIK :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Klinkt zo wel dik! :)
En je kan wel zien dat RR zich op het trainen stort, wat een beest wordt dat man.


haha hij is al echt een beest XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Klinkt zo wel dik! :)
En je kan wel zien dat RR zich op het trainen stort, wat een beest wordt dat man.


daar moet je als fotograaf niet te dicht bij staan als hij los aan het gaan is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering zeg, zijn muziek groeit net zo snel als zijn spieren gek:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Tering zeg, zijn muziek groeit net zo snel als zijn spieren gek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:12 
 
Hardtraxx Addict

Godskolere :bomb: :surrender: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BI-fucking-ZAR. Wat een geweld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jellev1 schreef:
Parvuz schreef:
Klinkt zo wel dik! :)
En je kan wel zien dat RR zich op het trainen stort, wat een beest wordt dat man.


haha hij is al echt een beest XD

Klopt, maar je kan wel zien dat hij steeds meer beest wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, ik ben van dat filmpje niet zo heel erg overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt inderdaad heeeel erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:12 
 
Hardtraxx Addict

Toch wel erg veel zin in Team Red op Hardbass nu :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks