Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Is dezelfde als die in de OP hoor, de link naar de DQ site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vanaf 31:25

en zonder gelul door het nummer:



Vanaf 11:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo vreselijk verliefd op die melodie :loving: Heeeeerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Zoooo vreselijk verliefd op die melodie :loving: Heeeeerlijk :woot:


Same here :loving:
Blijft zo in m'n hoofd zitten! Een van de weinige mainstreamplaten die me echt weet te bekoren :D

Edit: Beste mainstreamplaat voor mij op t moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie komt me zo bekend voor maar kan er niet op komen >.< >.<
House-nummertje volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er vocals aan toegevoegd zijn, vond de eerste versie veel beter. Wel een heerlijk melodietje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:46 
 

Mr Lellebel schreef:
Zoooo vreselijk verliefd op die melodie :loving: Heeeeerlijk :woot:


Inderdaad, erg lekker, zonnetje erbij, heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Jammer dat er vocals aan toegevoegd zijn, vond de eerste versie veel beter. Wel een heerlijk melodietje :loving:


vind die vocal juist wat hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 18:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom die vocals door de 2e climax heen... De melodie is echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Na You And I alweer zo'n geweldig lekker mainstream plaatje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dub mix please! Vind 'm zonder vocals veel vetter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Ik-Verneuk-De-Plaat-Niet-Door-Mijn-Bek-Te-Houden-Tijdens-De-Track versie is eraf gehaald :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html[/zippy]
http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 13:21 
 

Paultheone schreef:
[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html[/zippy]
http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html


Verdomme hierdoor alweer een uur deze plaat aanstaan .. ik ga hem zo nog haten ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf het moment dat de ik de melodie hoorde zit hij in mn kop. En dat is al sinds de release van de Defqon line-up. Verdomme, wat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Paultheone schreef:
[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html[/zippy]
http://www28.zippyshare.com/v/35093973/file.html


Verdomme hierdoor alweer een uur deze plaat aanstaan .. ik ga hem zo nog haten ook :cry:


Graag gedaan :cool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:09 
 

Heb hem na mijn laatste post nog 3-4 uur non stop aangehad... Damn wat irriteer ik me dan als iemand me stoort (zat op het werk) en de plaat onderbreekt.. Ik haat hem nog niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 23:57 
 
Hardtraxx Addict

Zo vaak gehoord inmiddels en is voor mij echt by far de beste mainstreamplaat die ik sinds tijden gehoord heb :loving: :worship:
Alleen hoop ik inderdaad op een dub mix want die vocals zijn niet heel super maar die melodie :love: blijft echt in je kop zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Dub mix please! Vind 'm zonder vocals veel vetter :(

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PyVcMgaOSFI#at=107[/youtube]

Niet officieel, maar toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Grozny schreef:
Dub mix please! Vind 'm zonder vocals veel vetter :(

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PyVcMgaOSFI#at=107[/youtube]

Niet officieel, maar toch ;)

Nice ^^ Hoop dat er ook een Dub Mix gereleased wordt, maar zal waarschijnlijk niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgenavond deze horen op The Qontinent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 10:34 
 
Hardtraxx Elite

Had hem nog niet gehoord, maar asjemenou wat een melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 07:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit een interview van Wildstylez

Citaat:
What are you most excited about in the next six months?
I’ve just launched my label, Lose Control Music, which I’m very excited about. My latest single, named “Lose Control,” was done together with Max Enforcer, and next up is his solo single, “Lost In Paradise.” There will be lost of new music from myself coming, so really busy, but exciting times.

http://doandroidsdance.com/features/wil ... interview/

Komt op Lose Control :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 11:00 
 

Gister hele dag in mn kop gehad en nu weer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Het topic bij Releases was niet genoeg ofzo? @Echo xD
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks