Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/max-enforcer-lost-in-paradise-lcm003-t39313.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien is dit de collab met Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodietje is echt prima, zomers en energiek. Toch lijkt de algehele mix er net niet te zijn. Zo te lezen op de facebook van Max Enforcer is het nog wel werk in uitvoering, dus hopelijk kan daar aan gesleuteld worden.

Citaat:
Oh...and "untitled demo ;-)" on the DefQon website really is an Untitled Demo ;-) I'm finishing it asap but don't know if i should put in some vocals. Do you guys have an idea?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hij niet eens platen zoals in de Tillt/ Seismic tijd maken :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Misschien is dit de collab met Wildstylez?


Dat zou toch een track worden met de oldschool Seismic sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Misschien is dit de collab met Wildstylez?

Lijkt me wel, dit klinkt echt 10000000x beter dan zijn solo platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Max Enforcer? Positief verrast. Pakt me op dit moment meer dan het defqon anthem van Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Dit is Max Enforcer? Positief verrast. Pakt me op dit moment meer dan het defqon anthem van Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
iMark schreef:
Misschien is dit de collab met Wildstylez?

Lijkt me wel, dit klinkt echt 10000000x beter dan zijn solo platen.

Die opbouw naar de mid-intro met die screeches op de achtergrond die steeds hoger gaan is ook typisch Wildstylez. Ook denk ik dat de kicks en grotendeels de melodie het werk van Joram is, en dan de synth van Max Enforcer of iets dergelijks. In ieder geval zal het mij verbazen als dit een solo plaat van Max Enforcer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :)

Als het de seismic sound terug halen is kan ik wel een paar dingen eruit halen.

Die synthesizer heeft in een hoek ervan ergens wat weg The Preacher e.d. Maar dat is niet echt "oud". Het is meer een mix van een Seismic synthesizer dan met een overgroot deel van Wildstylez er overheen.

En die uithalen is wel wat wat ME toen ook deed.

Maar dat het met wildstylez is betwijfel ik want anders zegt hij niet I'M finisihing it asap but don't know if I should put in some vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar dat het met wildstylez is betwijfel ik want anders zegt hij niet I'M finisihing it asap but don't know if I should put in some vocals

Misschien is het bedoeld als verrassing :P Beter laat hij de vocals weg overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:49 
 
Hardtraxxer

Damn wat een lekkere track!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sinds tijden weet een Max Enforcer plaatje me weer eens te boeien. :) Die screeches voor de climax zijn indd wel erg Wildstylish zoals Elexz aangeeft, dus vermoed ook dat dit die collab is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:21 
 

Geen collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Geen collab

bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar ik vind dit echt vreselijke kaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

denk eerlijk gezegd niet dat dit de collab met Wildstylez is. De track pakt me verder ook niet echt, al moet ik zeggen dat ik erger verwacht had
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me echt geen reet schelen wie dit gemaakt heeft; het klinkt ongekend standaard, saai, ongeïnspireerd en het voegt niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:08 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Kan hij niet eens platen zoals in de Tillt/ Seismic tijd maken :/ ?


heeft niks met kunnen te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
urbandesigner schreef:
Kan hij niet eens platen zoals in de Tillt/ Seismic tijd maken :/ ?


heeft niks met kunnen te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict

vrij eenvoudig maar toch vind ik de melodie best lekker eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima mainstream plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:05 
 

Elexz schreef:
Jro_ schreef:
Geen collab

bron


Mijn eigen logica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor ook meer dan genoeg Wildstylez, wel nette plaat opzich maar vrees dat er weer vocals doorheen gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Elexz schreef:
Jro_ schreef:
Geen collab

bron


Mijn eigen logica.

Sterk idd.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks