Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoor ook meer dan genoeg Wildstylez


:huh:

Niet echt een plaat waar ik zit op te wachten trouwens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:56 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez op twitter:
Citaat:
@max_enforcer thanks Kel!! Snel ff de track afmaken btw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:12 
 
Hardtraxxer

een keer aanzetten trekt me gelijk ! wat een power in deze melodie, heerlijk euforisch ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet, zag ik niet aankomen. Lang geleden dat een Max Enforcer track leuk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne plaat, die melo is echt geniaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Bump!

Wildstylez draaide deze gister op Defqon! Toch wel erg lekkere melo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Echt genieten deze plaat, jammer dat er vocals aan toegevoegd zijn. Ben trouwens benieuwd of ME nog released op Gold. Ik denk dat dit gewoon een Q-Dance Records release gaat krijgen aangezien ze nu ook normale tracks gaan releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Deze heet Max Enforcer - Lost In Paradise. Lekkere melodie zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Deze heet Max Enforcer - Lost In Paradise. Lekkere melodie zeg. :loving:

Gister gehoord op Wish, echt een geweldige plaat, heerlijke melodie die lekker lang duurt :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Qlown schreef:
Deze heet Max Enforcer - Lost In Paradise. Lekkere melodie zeg. :loving:

Gister gehoord op Wish, echt een geweldige plaat, heerlijke melodie die lekker lang duurt :love: :thumbsup:


Was inderdaad genieten toen Waverider hem draaide! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beste mainstream plaat die ik, tot nu toe, dit jaar heb gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat lekkkker (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

wat een HEERLIJKE plaat (L) op Wish gehoord tijdens Waverider, SUPERplaat in de zon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Was inderdaad genieten toen Waverider hem draaide! :yay:

Klopt, erg gaaf nummer. Weet niet of het aan het weer ofzo ligt, maar de laatste tijd komen er steeds meer melodieuze nummers uit die me weten te boeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, dit klinkt wel heel lekker hoor :love: Hopen dat het in HQ net zo vetjes is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg vette track.. vandaag al vaak gerepeat!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kom nu pas achter die vocal :P

Stoort me niet, voegt toe aan het zomerse gevoel van de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 09:10 
 
Hardtraxx Addict

Dit? Max Enforcer? Goed hoor! Mooie zomerse plaat zo te horen :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 10:44 
 
Hardtraxxer

Max Enforcer heeft het echt goed te pakken, You & I was ook al zo'n heerlijke zomerplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 16:11 
 
Hardtraxxer

Hoe die op de defqon site stond als promo vond ik hem VEEL vetter.
Beginnen met zo simpele rauwige synth en die steeds uitbouwen.

Nu net iets te veel toegevoegd.

Melodie blijft vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 17:47 
 
Hardtraxxer

koning track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, die melodie :loving:
Enig minpuntje is die vocal die er doorheen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, hoor em nu net voor het eerst :love: Kippenvelletjes hierzo :D

Edit: Blijkbaar niet voor t eerst gehoord. Grappig dat ik het eerst kaas vond, maar nu eigenlijk toch wel fijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict

1e versie was veel beter :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks