Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Kodex vs Amazed

Track(s): Chasing Stars (2013 Re-Amp)

Sample/video:

1. Ze maken een topplaat, iedereen vind hem geweldig. 2. ''Oh, laten we een re-amp maken.'' 3. Het is waardeloos. En zo gaat dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:43 
 

Het origineel is puur kippenvel en goud, deze is verkracht en bout
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het orgineel een hele vette plaat, maar de kick was wat schreeuwerig hol om het maar zo te noemen. Dat is hier aangepakt. De plaat vind ik ook ineens een heel andere sfeer hebben en daarom ook wel fris klinken. Leuk plaatje ook zo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel is idd kippenvel (afgezien van de wat schreeuwerige kicks), dit is helemaal niks.
Kicks zijn overigens nog steeds niet mooi. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvaller dit. Origineel echt heerlijk. Maar dit is nog steeds wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het enige wat het origineel nodig had was een kick edit, niet dit......
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het enige wat het origineel nodig had was een kick edit, niet dit......


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van sommige platen moeten ze gewoon afblijven, ook al zijn het de artiesten zelf. Chasing Stars vind ik één van de betere platen van de afgelopen tijd. Had hoge verwachtingen hiervan. Helaas! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het enige wat het origineel nodig had was een kick edit, niet dit......

Agreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind de break wel wat meer hebben dan het origineel. editten dus xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
wootum schreef:
Het enige wat het origineel nodig had was een kick edit, niet dit......


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat is inmiddels uitgebracht als BLQ081 :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks