Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Kodex vs Amazed

Track(s): Chasing Stars




1 van de 2 Kodex vs Amazed tracks :)
Zeer zeer toffe track :bomb:

De ander is Endless Possibilities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die halve kick die je hoort zegt mij al voldoende ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:54 
 
Artiest

judge on monday again ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
die halve kick die je hoort zegt mij al voldoende ...

Ik voorspel een heeerlijke pitchkick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie staat me denk ik wel aan :) De break duurt echt wel erg lang en de kick is bij kodex altijd afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Piaaa schreef:
die halve kick die je hoort zegt mij al voldoende ...

Ik voorspel een heeerlijke pitchkick :P

Ik voorspel een hoge kick met een torenhoge pitchkick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou vetter wezen als ie net daar de zang in de break met de melodie eronder al inknalde

(I'd personally prefer if the kick would slam in just when the singing in the break ends, when the melody already runs with it)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem gister in zijn geheel gehoord, wat een super nummer :worship: Ongekende sfeer in dat nummer, hele fijne melodie, vind de kicks ook goed te doen :D Wat een pracht van een nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:01 
 

Deze staat zoiezo in me Top 10 allertijden, wat een kippenvel krijg ik hier bij zeg! Die vocals, die melo, die kicks, heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Deze staat zoiezo in me Top 10 allertijden, wat een kippenvel krijg ik hier bij zeg! Die vocals, die melo, die kicks, heerlijk! :love:

Of je hebt je niet goed genoeg verdiept in hardstyle of je trollt ons of je vind hem echt heel erg vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die Wasted Penguinz op plaats 2 heeft staan moet je sowieso niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik denk dat hij je keihard trollt. ook al vind ik dit echt een heerlijke plaat :worship: :worship: heeerlijke sfeer zit erin :D

EDIT: @ nando + 100 hahahah moest ff hard lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:51 
 

Kwestie van smaak condoomfoutjes. :aww:

Tuurlyk troll ik jullie, vind t gewoon een lekkkere plaat.
En waarom iemand niet serieus nemen die Wasted Penguinz op 2 heeft staan? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moeten echt eens ophouden met die vocal door laten lopen in de climax van een nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt alles klopt :D De Perfecte melodieuze plaat voor mij :)
Die vocals,de sfeer alles klopt gewoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:04 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Heb hem gister in zijn geheel gehoord, wat een super nummer :worship: Ongekende sfeer in dat nummer, hele fijne melodie, vind de kicks ook goed te doen :D Wat een pracht van een nummer :loving:


Dit :bomb:

Piaaa schreef:
die halve kick die je hoort zegt mij al voldoende ...


Herkansing voor jou!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Kwestie van smaak condoomfoutjes. :aww:

Tuurlyk troll ik jullie, vind t gewoon een lekkkere plaat.
En waarom iemand niet serieus nemen die Wasted Penguinz op 2 heeft staan? :yawn:


Omdat Nando een grote L op zijn voorhoofd heeft... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:28 
 

nee. vraag me af hoe ze er bij komen om zo`n track te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L) :evil: :love: :woot: :drool: :worship:

Kodex :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



:loving: :love: :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die intro is echt belachelijk slecht, climax gaat wel, hij is wel lekker maar ik ben niet zo enthousiast als de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou een moord doen om dit nummer + underworld te bemachtigen..
:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, lekker nrtje hoor.. vocals zijn een genot voor 't oor :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks