idd echt lekkere vocalsWesz91 wrote:Wauw, lekker nrtje hoor.. vocals zijn een genot voor 't oor
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Dit nummer heeft echt alles wat ik haat in de hedendaagse hardstyle.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 27 days ago
1:
2:
3:
4:
5: 
-
J
Dit laat mijn zaad sneller stromen, Ik kom.

Een toren zo hoog dat de prins wel 2 keer nadenkt voordat hij het mooie eenzame prinsesje redt?Piaaa wrote:Ik voorspel een hoge kick met een torenhoge pitchkick
climax en vocals zijn idd lekker energierijk.. maar heel bijzonder is dit ook niet.
lekker negatiefDakpan wrote:Dit nummer heeft echt alles wat ik haat in de hedendaagse hardstyle.
Dus?Case Dj wrote:lekker negatiefDakpan wrote:Dit nummer heeft echt alles wat ik haat in de hedendaagse hardstyle.
ben er nog niet helemaal van overtuigd, maar op de kicks na een leuk plaatje.
-
A
Hahaha lekker gek!!Uniforce wrote:1:2:
3:
4:
5:

Mwoah plaatje, niet verkeerd...
Kicks in intro storen mij en dat gebeurt niet zovaak
Vocals en de melodie maken veel goed !
Al bij al een fijn plaatje ,maar ik vond hem dikker toen ik hem voor het eerst hoorde
Vocals en de melodie maken veel goed !
Al bij al een fijn plaatje ,maar ik vond hem dikker toen ik hem voor het eerst hoorde
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Zeer lekkere qlimax, net zoals bij de nummers in Endless Summer EP 
Keep on going Kodex
Keep on going Kodex
Ook maar ff beluisterd. Eerste gedeelte van de intro is echt dodelijk saai en slecht. Lelijke cheesy melo en slappe reversed bass. 2e deel gaat al iets beter. Break... krijg er een DBSTF gevoel van.. niet per definitie slecht though. Met gevoel gebracht. Melodie is ook niet slecht.. bouwt mooi op. Climax is aardig, alleen de lage pitchkick is wel echt lelijk. Jammer van dat gezang door de 2e climax, dat vind ik wel hatelijk. Al met al een aardige plaat. Zitten goeie elementen in maar ook slechte.
-
KHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
hahaha..Nando wrote:Iemand die Wasted Penguinz op plaats 2 heeft staan moet je sowieso niet serieus nemen.
volgende keer beter voor jezelf houden plz?JEFSKIII wrote:Dit laat mijn zaad sneller stromen, Ik kom.
![]()
die vocals zijn eg lekker
lekker veel energie in de climax ook 
Keeltsie wrote:volgende keer beter voor jezelf houden plz?JEFSKIII wrote:Dit laat mijn zaad sneller stromen, Ik kom.
![]()
Vind de kick in de climax een beetje TE aanwezig in vergelijking met de rest, komt misschien door de wat holle natuur van dat ding. Melodie klopt wel mooi.
Midintrotje vind ik ook niet super..
Niet helemaal mijn plaat, sorry.
Midintrotje vind ik ook niet super..
Niet helemaal mijn plaat, sorry.
-
D
vind dit ver onder de maat van kodex... hij mag welm eer platen like Demonic maken
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vind hem wel oke
circles evengoed ongeveerr...