Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Coone

Track(s): Pursuit of Happiness (Coone bootleg?)

Sample/video:

21:00min
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te dramatisch om woorden aan vuil te maken eigenlijk.
Die Make it bun Dem remix is ontzettend gaaf, maar dit is helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:49 
 
Hardtraxx Newbie

:sick: De haat is zo onbeschrijfelijk groot.. Niet eens voor Coone hoor, maar die kindjes die daar staan, dat E-O geschreew en die mensen met zon bass events of dirty workz petje.. misselijk makend vind ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

oke deze krijgt dezelfde reactie als de make it bun dem remix

Citaat:
moest heel hard lachen toen ik de titel zag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ok, ik ga er maar vanuit dat hij deze track voor die kindertjes daar heeft gemaakt! Dan slaat hij de spijker iig wel op z'n kop, wat een meuk zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

die handjes, die handjes, die handjes in de lucht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik dit ooit op een feest te horen krijg ren ik jankend naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

One does not simply bootleg a Kid Cudi track without his voice.
NUFF SAID! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De schreeuwende kinderen op de achtergrond maken het helemaal af (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:08 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Als ik dit ooit op een feest te horen krijg ren ik jankend naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry hoor, maar wat een lachertje is dit coone :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
One does not simply bootleg a Kid Cudi track without his voice.
NUFF SAID! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Sorry hoor, maar wat een lachertje is die coone :lol:

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Anthem voor de Kids Top 20?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Anthem voor de Kids Top 20?

This made my day. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een nummer zeg? Die sounds veeuuul te happy.. Wat lager BPM en huppakee 't kan zo de top 40 in >.<
Om nog niet te spreken over het publiek.. JEZUS! Als ze toevallig het beeldmateriaal van K3 en Coone hadden verwisseld had ik het nog geloofd ook... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Te dramatisch om woorden aan vuil te maken eigenlijk.
Die Make it bun Dem remix is ontzettend gaaf, maar dit is helemaal niks.

Eens.. Op de Make It Bun Dem remix na, kan Coone me al een tijd totaal niet boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is toch werkelijk om te janken zo slecht xd

Die koters gaan overigens wel los, kan het Defqon mainstage publiek wat van leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Meuk van de bovenste plank, argumentatie lijkt me hier niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sappige schreef:
:sick: De haat is zo onbeschrijfelijk groot.. Niet eens voor Coone hoor, maar die kindjes die daar staan, dat E-O geschreew en die mensen met zon bass events of dirty workz petje.. misselijk makend vind ik het

Heb sowieso nooit begrepen waarom mensen (kids in dit geval) he-le-maal vooraan gaan staan, waar dus amper ruimte is, om naar een DJ te kijken, alsof het een popster is.
Bij een concert van je favoritete rockband/popster kan ik het nog begrijpen, maar bij een DJ? Misschien ben ik ouderwets, maar ik zie een DJ nog steeds als een vent die ff wat plaatjes aan elkaar draait (ik weet dat er meer bij komt kijken) en het gaat uiteindelijk om de muziek, niet om de DJ zelf.
Ik ga lekker halverwege staan waar je de ruimte hebt om te dansen, nog met mensen kan ouwehoeren, en waar de muziek vaker ook nog beter klinkt.

Trouwens, is JimTV niet gewoon een soort van TMF? Waarom wordt daar hardstyle gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict

Steve Aoki remix is baas, dit faalt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:44 
 

Koelkast schreef:
Sappige schreef:
:sick: De haat is zo onbeschrijfelijk groot.. Niet eens voor Coone hoor, maar die kindjes die daar staan, dat E-O geschreew en die mensen met zon bass events of dirty workz petje.. misselijk makend vind ik het

Heb sowieso nooit begrepen waarom mensen (kids in dit geval) he-le-maal vooraan gaan staan, waar dus amper ruimte is, om naar een DJ te kijken, alsof het een popster is.
Bij een concert van je favoritete rockband/popster kan ik het nog begrijpen, maar bij een DJ? Misschien ben ik ouderwets, maar ik zie een DJ nog steeds als een vent die ff wat plaatjes aan elkaar draait (ik weet dat er meer bij komt kijken) en het gaat uiteindelijk om de muziek, niet om de DJ zelf.
Ik ga lekker halverwege staan waar je de ruimte hebt om te dansen, nog met mensen kan ouwehoeren, en waar de muziek vaker ook nog beter klinkt.

Trouwens, is JimTV niet gewoon een soort van TMF? Waarom wordt daar hardstyle gedraaid..

Omdat ik vooraan altijd dezelfde gezellige mensen tegenkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Coone is toch de Justin Bieber van de hardstyle scene? :')
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks