Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
coone verveelt zich best wel lijkt mij? hahaha
die kinderen zijn wel slecht, kennen de tekst van fuck you up niet uit hun hoofd.. :thumbdown:

Stel je voor dat papa en mama kijken als ze meezingen!
Dan moeten ze voor straf vóór het grotemensenjournaal hun bed in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit 1:Wel nie godverdomme, hoe kan hij dan bovenaan bij de releases staan :lol: :lol: Anyway, excuses haahaha, ik dacht ook al 'huh ik herken hem' :lol:

Edit2: oh haha, ik kom op deze track omdat sander dat in de shout zette idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hartelijk dank voor de bump Taam Pijnenburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:34 
 
Hardtraxxer

Vind deze track niet zo speciaal en wat het volk daar betreft, jimtv is een belgische jongerenzender, en coone heeft dus gedraaid op een jongerenfeest waar ook andere artiesten staan, coone was de enige hardstyle dj die heeft gedraaid, ik vind het op zich een mooi gebaar van hem om op zo'n feest te draaien, jongeren mogen toch ook wat genieten van hardstyle of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Gondrez schreef:
Vind deze track niet zo speciaal en wat het volk daar betreft, jimtv is een belgische jongerenzender, en coone heeft dus gedraaid op een jongerenfeest waar ook andere artiesten staan, coone was de enige hardstyle dj die heeft gedraaid, ik vind het op zich een mooi gebaar van hem om op zo'n feest te draaien, jongeren mogen toch ook wat genieten van hardstyle of niet?


Dit lezen we ook op de vorige pagina's...

Gooi dit topic dicht aub...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Vind deze track niet zo speciaal en wat het volk daar betreft, jimtv is een belgische jongerenzender, en coone heeft dus gedraaid op een jongerenfeest waar ook andere artiesten staan, coone was de enige hardstyle dj die heeft gedraaid, ik vind het op zich een mooi gebaar van hem om op zo'n feest te draaien, jongeren mogen toch ook wat genieten van hardstyle of niet?


Ja van hardstyle wel, maar van dit? Door dit filmpje is België ook weer mooi belachelijk gemaakt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

ik mis de oude coone :/ te triest voor woorden dit
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks