Lijkt me als DJ zijnde niet leuk om voor zo'n publiek te draaien eigenlijk (ongeacht wat het betreffende genre is), aangezien je gewoon weet dat je je track keuze daar op moet aan passen, omdat de gene die daar staan die überhaupt een nummer kennen alleen top 40 hitjes kennen binnen het genre.

Maarja ze staan tenminste niet stil en doen voorhaan wel leuk mee voor hun doen. Het nummer zelf is echt heel slecht, maar denk ook puur voor een feest als dit gemaakt. Na die remix van Skrillex (die ik wel vet vond) is dit echt weer een diep dal vind ik.