Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Coone is toch de Justin Bieber van de hardstyle scene? :')

Hij trekt wel vrouwen aan zo te zien, en wat voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Coone is toch de Justin Bieber van de hardstyle scene? :')

Hij trekt wel vrouwen aan zo te zien, en wat voor :lol:

Ik denk dat biscuit zich er best had vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 02:18 
 
Hardtraxxer

Track ID: Dimitri Vegas & Like Mike - Pursuit of Happiness (Coone Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha , die belgen Hee Hoo'en ook overal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:18 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
One does not simply bootleg a Kid Cudi track without his voice.
NUFF SAID! >.<


ja echt heh! als ie nou tenminste nog gewoon de stem van Kid Cudi zelf had gebruikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me als DJ zijnde niet leuk om voor zo'n publiek te draaien eigenlijk (ongeacht wat het betreffende genre is), aangezien je gewoon weet dat je je track keuze daar op moet aan passen, omdat de gene die daar staan die überhaupt een nummer kennen alleen top 40 hitjes kennen binnen het genre. -.-

Maarja ze staan tenminste niet stil en doen voorhaan wel leuk mee voor hun doen. Het nummer zelf is echt heel slecht, maar denk ook puur voor een feest als dit gemaakt. Na die remix van Skrillex (die ik wel vet vond) is dit echt weer een diep dal vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Waar gaat het heen met die commerciële hardstyle? :lol: Begint echt wel steeds meer op die jumpstyle hype te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Anthem voor de Kids Top 20?


:lol:


Wat een bagger is dit dan.. Hoogstwaarschijnlijk is de volgende remix een track van K3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Coone is toch de Justin Bieber van de hardstyle scene? :')


Hahahahahe, heb alleen maar dubbel gelegen tijdens dit filmpje. WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:04 
 

Maximum schreef:
Lijkt me als DJ zijnde niet leuk om voor zo'n publiek te draaien eigenlijk (ongeacht wat het betreffende genre is), aangezien je gewoon weet dat je je track keuze daar op moet aan passen, omdat de gene die daar staan die überhaupt een nummer kennen alleen top 40 hitjes kennen binnen het genre. -.-

Ze kende werkelijk élke track, hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict

wat een fucking rotzooi is dit zeg ga er niet eens verder op in..
Origineel van Kid Cudi is ook niet om aan te horen vind ik >.<
en dat publiek daar? :sick: om te janken!!! dit soort volk komt straks ook allemaal lekker naar de Q-dance events...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:20 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
dit soort volk komt straks ook allemaal lekker naar de Q-dance events...


haha nou denk het niet hoor.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

sjeeks schreef:
Analoxx schreef:
dit soort volk komt straks ook allemaal lekker naar de Q-dance events...


haha nou denk het niet hoor.. :P


Minstens 1/2 van de bezoekers van Q-Dance events bestaat al uit dit soort volk. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Maximum schreef:
Lijkt me als DJ zijnde niet leuk om voor zo'n publiek te draaien eigenlijk (ongeacht wat het betreffende genre is), aangezien je gewoon weet dat je je track keuze daar op moet aan passen, omdat de gene die daar staan die überhaupt een nummer kennen alleen top 40 hitjes kennen binnen het genre. -.-

Ze kende werkelijk élke track, hoor.

Jah duh, daar past hij zijn tracklist toch ook op aan dat is me hele punt juist... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:37 
 
Hardtraxx Elite

coone verveelt zich best wel lijkt mij? hahaha
die kinderen zijn wel slecht, kennen de tekst van fuck you up niet uit hun hoofd.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest gewoon bijna janken van dat filmpje.. >.< Enige pluspunt is dat ze wel alle teksten kennen en aardig losgaan.. Alleen dat vervelende tegen elkaar inbeuken in het midden, stomme belgen ook altijd :lol:
Verder is de track echt wel heel dramatisch xd
Er gaat ook niks boven de Steve Aoki remix ervan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die vocaliste van Coone zelf of is er ergens een remix oid waar hij het vandaan heeft? Vind dat stukje zang namelijk wel vet maar wat erna komt is afschuwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Is die vocaliste van Coone zelf of is er ergens een remix oid waar hij het vandaan heeft? Vind dat stukje zang namelijk wel vet maar wat erna komt is afschuwelijk.

Ik denk dat dat een vocaliste is die het voor Coone zelf heeft ingezongen, want ik ken geen andere remix van dat nummer. :thumbup: Trouwens wel gek om naar een feest te kijken waar geen MC staat, komt niet vaak meer voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

toch had dit best lekker kunnen klinken naar mijn idee.

maar dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Track doet me dus echt helemaaaal niets. Publiek in dat filmpje is ook om te huilen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nice events for kids ;d
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Is dit een hele slechte grap? Zo ja is het gelukt... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nou ik luister nog liever naar dit nummer dan daar tussen die kleuters te staan, ze springen als een stelletje stijve planken op en neer en daar blijft het bij :lol: Dan zie ik ook nog een stel klapmongolen beginnen aan een moshpit dan denk ik al helemaal :bomb: erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als ik dit ooit op een feest te horen krijg ren ik jankend naar huis.

BvG50 schreef:
Steve Aoki remix is baas, dit faalt. :P

Dit dus. Ongekend slecht -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi he, die Belgen. :lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks