Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:38 
 
Artiest

Lyst schreef:
Structuur, discipline, overzicht staan los van je leeftijd? Dan zul jij verbaasd kijken zeg als je over een aantal jaren je kinderen op gaat voeden :P


Deze dingen hebben puur met de persoon's karakter te maken. Natuurlijk als echt jong kind geldt dit niet, maar iemand van 13 kan overzichtelijker en gestructureerder te werk gaan dan iemand van 40.
Ik ben 18, ik heb meer discipline dan mijn vader van in de 50. Heeft puur te maken met de persoon en je doel waar je naartoe werkt.
Als jij een doel hebt en echt de wil iets te bereiken, en of je dan een ijzeren discpiline hebt of je nu 13 bent of 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb jij nu niet meer structuur, discipline en overzicht dan toen je 13 was? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:43 
 
Artiest

Lyst schreef:
Heb jij nu niet meer structuur, discipline en overzicht dan toen je 13 was? :huh:


Nee, ik heb nog altijd evenveel discipline, ik heb evenveel structuur en overzicht, ik ben een pure chaoot bij producen kan ik je vertellen :lol:

Ik had op de middelbare school een wiskunde docent die minder gestructureerd was dan sommige klasgenoten, ik had docenten die minder overzicht hadden dan menig klasgenoot. Ligt aan de persoon en dat ontwikkel je wellicht wel op specifieke punten, maar is gebonden aan je persoonlijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Houdt eens op met met andere mensen vergelijken. Natuurlijk is de een meer gestructureerd dan de ander. Het gaat erom of één en dezelfde persoon minder gestructureerd is op z'n 13e dan op z'n 20e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:56 
 
Artiest

Lyst schreef:
Houdt eens op met met andere mensen vergelijken. Natuurlijk is de een meer gestructureerd dan de ander. Het gaat erom of één en dezelfde persoon minder gestructureerd is op z'n 13e dan op z'n 20e.


Als het zou kloppen dat leeftijd er iets mee te maken heeft zou iemand van 40 gestructureerder moeten zijn dan alles en iedereen van 39 of jonger en dat klopt gewoon niet.
Dus :lol: Zo simpel is het, produceren staat compleet los van je leeftijd het gaat puur om de tijd en moeite die je erin stopt. Ik zie mensen instappen bij producen op jonge en oude leeftijd en het maakt pas verschil als iemand meer oefent dan de ander en er meer tijd in steekt. Leeftijd heeft er gewoon niets mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

asdf. Ik zei stop eens met vergelijken met andere mensen, is dat nu zo moeilijk.

Jouw manier van redeneren slaat echt nergens op. Op diezelfde manier kun je ook wel zeggen dat iemand die al 5 jaar produceert altijd beter moet zijn dan iemand die minder dan 5 jaar produceert. Het gaat erom dat iemand na 5 jaar waarschijnlijk meer weet dan dat hij na 3 jaar wist, en niet om dat hij na 5 jaar meer weet dan iemand anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie 2 zouden eens een keer moeten trouwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Houdt eens op met met andere mensen vergelijken. Natuurlijk is de een meer gestructureerd dan de ander. Het gaat erom of één en dezelfde persoon minder gestructureerd is op z'n 13e dan op z'n 20e.


Als het zou kloppen dat leeftijd er iets mee te maken heeft zou iemand van 40 gestructureerder moeten zijn dan alles en iedereen van 39 of jonger en dat klopt gewoon niet.
Dus :lol: Zo simpel is het, produceren staat compleet los van je leeftijd het gaat puur om de tijd en moeite die je erin stopt. Ik zie mensen instappen bij producen op jonge en oude leeftijd en het maakt pas verschil als iemand meer oefent dan de ander en er meer tijd in steekt. Leeftijd heeft er gewoon niets mee te maken.


Zo kun je dat natuurlijk niet stellen en dat is ook absoluut niet wat ik, en volgens mij ook Lyst, proberen te zeggen. Je neemt gewoon een standpunt in dat leeftijd er NIETS mee te maken heeft en probeert dat te ondersteunen met vooral vergelijkingen en hele concrete voorbeelden. Dat jij meer discipline hebt dan je pa (zeer subjectief ook nog eens), maakt het niet geldig dat je gewoon even kunt verwerpen dat leeftijd er iets mee te maken heeft!!

Skedoedelefloeps schreef:
Citaat:
dingen als discipline, muzikaliteit, overzicht, rust, ervaring, samenwerking, structuur en creativiteit zijn gewoon stuk voor stuk beïnvloedbaar door hoe oud iemand is

- Discipline staat los van leeftijd
- muzikaliteit staat los van leeftijd
- overzicht staat los van leeftijd
- rust?! (waarom rust?) staat los van leeftijd
- ervaring staat los van leeftijd
- samenwerking?! (waarom samenwerking als je solo bent?) staat los van leeftijd
- structuur staat los van leeftijd
- creativiteit staat los van leeftijd, sterker nog jongere mensen hebben over algemeen meer creativiteit.

Dus... zie niet waarom leeftijd zo belangrijk is :P


Je stelt alles veel te zwart op wit! Wss op basis van je eigen ervaringen of zo...
Het is allemaal een combinatie van factoren, de één heeft meer discipline dan de ander, maar aan het eind van de dag tellen de jaartjes toch bij alles mee. Je veranderd als persoon, je ontwikkeld, je denkt anders, je doet anders... Het is dus knap dat je al op, bij wijze van spreke, 13 jarige leeftijd in staat bent een hele track in elkaar te zetten. Die goed in elkaar zit, wat goed klinkt, dat misschien uniek klinkt en dat terwijl je nog maar zo kort in het leven staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:12 
 
Artiest

Lyst schreef:
asdf. Ik zei stop eens met vergelijken met andere mensen, is dat nu zo moeilijk.

Jouw manier van redeneren slaat echt nergens op. Op diezelfde manier kun je ook wel zeggen dat iemand die al 5 jaar produceert altijd beter moet zijn dan iemand die minder dan 5 jaar produceert. Het gaat erom dat iemand na 5 jaar waarschijnlijk meer weet dan dat hij na 3 jaar wist, en niet om dat hij na 5 jaar meer weet dan iemand anders..


Wat jij zegt heeft dus niets met leeftijd te maken maar met het aantal uren dat erin is gestopt :lol:
Dus je weet helemaal niet waar het over gaat of je bent door de war.
Het is simpel, jullie stellen leeftijd staat gelijk aan die zaken leeftijd <> discipline etc. etc.
Als die beredenering zou kloppen zou het zo moeten werken dat:
L - D - L
40 > 20

L= Leeftijd
D= Discipline.

Dat klopt gewoon niet, het gaat om de tijd die erin gestoken is en DAT zeg jij net zelf.
Jij zegt dat iemand die 5 jaar produceert meer verstand van zaken heeft van de dingen dan toen hij 3 jaar produceerde. Dat klopt, althans zo zou het moeten werken ja, dus hij heeft er sindsdien 2 jaar MEER tijd in gestoken, niet omdat hij 2 jaar ouder is gaat alles beter, maar omdat hij 2 jaar meer produceert.

Zo simpel is het jongens, leeftijd staat niet gelijk aan kennis in dit geval. Staat er compleet los van en is dus compleet irrelevant tot het gehele proces van produceren. Ik zeg niet dat iemand die 5 jaar produceert always beter is dan iemand die 4 jaar produceert, maar de kans is een stuk groter dat dat het geval is dan dat iemand van 16 jaar beter is dan iemand van 15 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iemand van 20 heeft meer structuur, discipline en overzicht dan dat hij had toen hij 13 was.
Iemand die al 5 jaar produceert heeft waarschijnlijk meer kennis dan toen hij nog maar 2 jaar produceerde.
Structuur, discipline, overzicht en vooral produceer-ervaring spelen zijn allemaal een factor in het produceren.

Jouw bewering: Leeftijd heeft nooit iets te maken met hoe iemand produceert.
Bewering mag worden verworpen indien minstens één factor gevonden kan worden waar leeftijd er wel toe doet.
Structuur, discipline en overzicht zijn 3 factoren die naarmate je ouder wordt beter worden.
3 > 1, dus bewering verwerpen.

Conclusie: Hoe iemand produceert is leeftijdsafhankelijk. Ookal weegt de ervaring waarschijnlijk het zwaarst en heeft die ervaring geen relatie met je leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:46 
 
Artiest

Ik geef net aan Lyst dat die 3 zaken los staan van leeftijd simpelweg vanwege het feit dat het niet geldt in het leven. ALS leeftijd te maken zou hebben met die zaken is het namelijk zo dat iemand ALTIJD meer discipline (bv) heeft dan toen die jonger was. Fout, dat is zeker niet het geval. Het zou moeten betekenen dat iemand die ouder is ALTIJD meer discipline heeft dan iemand die jonger is, ook fout. Dan kun je wel zeggen, stop met mensen vergelijken, maar zo werkt het wel. Zoals ik al zei, ik heb meer discipline dan mijn vader, toch ben ik jonger. Dan klopt jullie gehele theorie al niet meer, wat jullie zeggen heeft te maken met persoonlijke ontwikkeling van zijn of haar persoonlijkheid en competenties.
Iemand van 18 kan heel gestructureerd te werk gaan en iemand van 25 kan een chaoot zijn, dus staat leeftijd er los van. Als die jongen van 18 zich door ontwikkelt zal hij op zijn 25ste waarschijnlijk nog meer structuur in zijn werkwijze aanbrengen, maar ook DIT zijn het aantal uren die je erin steekt.
Want als de theorie van leeftijd zou kloppen zou die jongen 18 jaar structuur links moeten laten liggen en automatisch zou diegene nog gestructureerder te werk gaan als hij 25 is. Dit zou hij automatisch ontwikkelen omdat hij ouder wordt? Natuurlijk niet, het komt je niet aanvliegen.

Jullie zeggen producer van 14 verdient meer respect dan iemand van 18 ONDANKS dat ze precies dezelfde kwaliteit leveren. Ik zeg onzin, want leeftijd staat er los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/discussie-topic-t11071.html
Zullen we het dan nu weer over de track zelf hebben? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Als het zou kloppen dat leeftijd er iets mee te maken heeft zou iemand van 40 gestructureerder moeten zijn dan alles en iedereen van 39 of jonger en dat klopt gewoon niet.


Lyst schreef:
Jouw manier van redeneren slaat echt nergens op. Op diezelfde manier kun je ook wel zeggen dat iemand die al 5 jaar produceert altijd beter moet zijn dan iemand die minder dan 5 jaar produceert. Het gaat erom dat iemand na 5 jaar waarschijnlijk meer weet dan dat hij na 3 jaar wist, en niet om dat hij na 5 jaar meer weet dan iemand anders..


Dit hierboven, slaat dus op je beredenering van daar weer boven. Hy stelt slechts een soort gelijke situatie, die dus belachelijk is. Zo kun je niet geldig redeneren. Lyst zegt hiermee dus ook niet dat jij dat beweert (zie hieronder)

Skedoedelefloeps schreef:
Ik zeg niet dat iemand die 5 jaar produceert always beter is dan iemand die 4 jaar produceert, maar de kans is een stuk groter dat dat het geval is dan dat iemand van 16 jaar beter is dan iemand van 15 jaar.


Nu verander je je punt ook opeens. Leeftijd had er niets mee te maken, het ging puur om de uren die je erin stopt. Dit wat je hier schrijft is een soort herformulering van wat ik probeer te zeggen. De kans is groter als iemand ouder is, dat diegene over meer vaardigheden beschikt. ONDANKS DAT, zijn de uren die diegene in het produceren heeft gestopt nog altijd van een misschien wel groter belang, maar leeftijd speelt wel degelijk een rol!

Lyst schreef:
Conclusie: Hoe iemand produceert is leeftijdsafhankelijk. Ook al weegt de ervaring waarschijnlijk het zwaarst en heeft die ervaring geen relatie met je leeftijd.


Mits Lyst hier met "ervaring", productie ervaring in jaren, bedoeld.

Dus respect voor jonge producenten is niet altijd gegrond! Ik zal me daar dan maar bij aansluiten, want misschien heeft een jonge van 16 al wel meer jaren ervaring met produceren dan iemand van 30... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

:list: laatste waarschuwing!
algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
:list: laatste waarschuwing!
algemeen/discussie-topic-t11071.html


Ja ik post hem echt tegelijk met je, dus niet gezien :) Komt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is deze ooit nog als full gereleased of is er misschien een versie zonder als die irritante pauzes? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dus :D .... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:49 
 
Hardtraxx Addict

wat is het verschil tussen & en vs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
wat is het verschil tussen & en vs?


Vroeger was het de overtakes midden in de mid, kick switches van de verschillende dj's of een plotselinge draai midden in de climax, stijl switches of combinaties etc. Maar tegenwoordig bijna geen verschil meer

Bij '&' was het gewoon een complete combinatie van Sounds en stijlen
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks