Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 14:52 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Juized vs. Hardstruction

Track(s): Last Hours

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een dikke intro! Vind het goed in elkaar zitten allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker producers om in de gaten te houden.
Juized, Hardstruction & Profite komen er wel.
Zo jong en dan zulke tracks in elkaar steken.
Heb ik wel respect voor. Keep it up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Zeker producers om in de gaten te houden.
Juized, Hardstruction & Profite komen er wel.
Zo jong en dan zulke tracks in elkaar steken.
Heb ik wel respect voor. Keep it up


Ik snap nooit waarom leeftijd bij het produceren van tracks betrokken wordt.. dat heeft toch totaal geen verband met elkaar? Desalniettemin is het een technisch goed in elkaar stekende plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:11 
 
Artiest

Ik kan geen kick in de climax ontdekken, valt helemaal weg in de synth.
Intro is opzich wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:53 
 
Hardtraxxer

Juized is echt goed bezig
Lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind al hun nummer helaas niks zo ook deze niet, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
douwe141 schreef:
Zeker producers om in de gaten te houden.
Juized, Hardstruction & Profite komen er wel.
Zo jong en dan zulke tracks in elkaar steken.
Heb ik wel respect voor. Keep it up


Ik snap nooit waarom leeftijd bij het produceren van tracks betrokken wordt.. dat heeft toch totaal geen verband met elkaar? Desalniettemin is het een technisch goed in elkaar stekende plaat!


Prima track, alleen de kicks vallen voor mijn gevoel ook een beetje weg in de climax.

En, Leeftijd heeft met zo'n btje alles een verband! Zo ook met produceren. Iemand die ouder en volwassener is beschikt over het algemeen over meer ervaring en vaardigheden, niet alleen voor het technische gedeelte, maar ook voor de aanpak. Gestructureerd t werk gaan, weten waar je op moet letten gedurende het proces.
Kvind het heel knap als je een op een relatief jonge leeftijd al zo solide kunt omgaan met je skills, dat betuigt van veel talent en wil denk ik.

Succes jongens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:47 
 
Artiest

Nou als jij 18 bent en 2 jaar produced zal iemand van 15 die 4 jaar produced een stuk beter zijn.
Leeftijd staat er los van, het gaat om de uren die je erin gestoken hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nou als jij 18 bent en 2 jaar produced zal iemand van 15 die 4 jaar produced een stuk beter zijn.
Leeftijd staat er los van, het gaat om de uren die je erin gestoken hebt.

Financieel plaatje zit over het algemeen ook beter in elkaar als je ouder bent, hence het kunnen kopen van hardware en andere instrumenten die je helpen bij het kwalitatief beter maken van producties. Met vijfentwintig bier in de pens vind ik dit trouwens best een goede zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 02:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nou als jij 18 bent en 2 jaar produced zal iemand van 15 die 4 jaar produced een stuk beter zijn.
Leeftijd staat er los van, het gaat om de uren die je erin gestoken hebt.


Ik zeg toch ook "over het algemeen". En als het alleen om de uren ging die je erin steekt, zou het wereldje er heel anders uit zien denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 08:31 
 
Artiest

mr_vertigo schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Nou als jij 18 bent en 2 jaar produced zal iemand van 15 die 4 jaar produced een stuk beter zijn.
Leeftijd staat er los van, het gaat om de uren die je erin gestoken hebt.


Ik zeg toch ook "over het algemeen". En als het alleen om de uren ging die je erin steekt, zou het wereldje er heel anders uit zien denk :P


Dat denk ik niet, het wereldje zou er nog steeds hetzelfde uitzien. Je komt niet zomaar bij een label terecht hoor. Of het nu Scantraxx, Fusion of X-Bone is. Oefening baart kunst en iemand die 5 jaar oefent vanaf z'n 11de is gewoon stukken beter dan iemand die 2 jaar oefent vanaf z'n 16de.
Plus geld staat er los van, want dure middelen heb je niet nodig en software is vrij simpel illegaal te verkrijgen en met softsynths kun je al genoeg maken. De een heeft meer potentie en talent dan de ander in zich, natuurlijk, maar uiteindelijk kun je nog zo talentvol zijn, als je geen uren maakt zullen de andere je inhalen.
Kijk naar de voetbalwereld, waar Aisatti als een groter talent dan Afellay werd beschouwd, Aisatti kreeg een tijd lang vrijwel geen speeltijd, Afellay speelt inmiddels bij Barcelona.
Het gaat om de uren, practice makes perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het ging er in eerste instantie er om dat men deze jongens respect gaf dat ze op zo'n jonge leeftijd al zo'n track konden produceren. Zeg jij: Leeftijd staat er los van, het gaat om de uren die ze erin hebben gestoken. Zeg ik: leeftijd staat er alles behalve los van, want er komen een hoop andere dingen bij kijken. Dus je vergelijking met Affeley en Aissatti heeft alvast al geen waarde :P, want ik ontken niet dat oefening belangrijk is en het verschil kan maken tussen "het maken" van je carrière of niet, ik zeg alleen dat leeftijd er wel degelijk mee te maken heeft. Essentieel verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:37 
 
Artiest

Maar dat klopt gewoon niet... Dus mijn vergelijking met Afellay en Aisatti staat er niet los van. Ik zie niet eens een argument waarom die vergelijking er los van zou staan. De zin "Ik zeg B, jij zegt A, ik zeg weer B dus mijn beredenering klopt." legt niets uit.
Waarom zou leeftijd er iets mee te maken hebben, iemand van 13 die zich ergens in verdiept kan toch net zoveel verstand van alles hebben als iemand van 17 die zich ergens in verdiept. Het gaat puur om het aantal uren dat je erin steekt.
Welke zaken hebben allemaal met producen te maken dan, vertel mij dat eens? Vertel mij eens wat allemaal te maken heeft met producen waardoor iemand van 14 meer respect verdient dan iemand van 17 hoewel ze even lang bezig zijn geweest en de track even goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Op latere leeftijd leer je dit soort dingen wel sneller denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:02 
 
Artiest

Lyst schreef:
Op latere leeftijd leer je dit soort dingen wel sneller denk ik.


Op jongere leeftijd leer je toch juist sneller? :huh:
Zal niks uitmaken en als het wat uitmaakt is het vrijwel nihil denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ligt aan de complexiteit van hetgeen wat je leert he :P
Dingen als talen leer je op jonge leeftijd beter, terwijl je hoge wiskunde een kind van 12 nooit bij gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik kan geen kick in de climax ontdekken, valt helemaal weg in de synth.
Intro is opzich wel tof.


Idd, die kick valt echt weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:14 
 
Artiest

Lyst schreef:
Ligt aan de complexiteit van hetgeen wat je leert he :P
Dingen als talen leer je op jonge leeftijd beter, terwijl je hoge wiskunde een kind van 12 nooit bij gaat brengen.


geloof me dat producen los staat van leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maar dat klopt gewoon niet... Dus mijn vergelijking met Afellay en Aisatti staat er niet los van. Ik zie niet eens een argument waarom die vergelijking er los van zou staan. De zin "Ik zeg B, jij zegt A, ik zeg weer B dus mijn beredenering klopt." legt niets uit.
Waarom zou leeftijd er iets mee te maken hebben, iemand van 13 die zich ergens in verdiept kan toch net zoveel verstand van alles hebben als iemand van 17 die zich ergens in verdiept. Het gaat puur om het aantal uren dat je erin steekt.
Welke zaken hebben allemaal met producen te maken dan, vertel mij dat eens? Vertel mij eens wat allemaal te maken heeft met producen waardoor iemand van 14 meer respect verdient dan iemand van 17 hoewel ze even lang bezig zijn geweest en de track even goed is.


mr_vertigo schreef:
want ik ontken niet dat oefening belangrijk is en het verschil kan maken tussen "het maken" van je carrière of niet
Dat is mijn argument in dit stukje tekst. Oefening is SUPER belangrijk, maar dat Affelay meer speeltijd heeft gekregen (dus meer uren in produceren heeft gestoken), is geen directe link naar succes. De vergelijking benadrukt alleen maar het belang van oefening, iets wat er niet toe doet in dit punt van discussie. Jij, nogmaals, maakt als punt dat leeftijd er NIET toe doet, er LOS van staat. Ik ben van mening dat dat niet het geval is.

Om je vragen te beantwoorden; ik denk dat je bij het productie proces over een bepaald altijd vaardigheden moet beschikken. Eén daarvan is kennis van je soft-/hardware, maar dingen als discipline, muzikaliteit, overzicht, rust, ervaring, samenwerking, structuur en creativiteit zijn gewoon stuk voor stuk beïnvloedbaar door hoe oud iemand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:25 
 
Artiest

Citaat:
dingen als discipline, muzikaliteit, overzicht, rust, ervaring, samenwerking, structuur en creativiteit zijn gewoon stuk voor stuk beïnvloedbaar door hoe oud iemand is
- Discipline staat los van leeftijd
- muzikaliteit staat los van leeftijd
- overzicht staat los van leeftijd
- rust?! (waarom rust?) staat los van leeftijd
- ervaring staat los van leeftijd
- samenwerking?! (waarom samenwerking als je solo bent?) staat los van leeftijd
- structuur staat los van leeftijd
- creativiteit staat los van leeftijd, sterker nog jongere mensen hebben over algemeen meer creativiteit.

Dus... zie niet waarom leeftijd zo belangrijk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een onzin verkondig je daar skedoedele xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:31 
 
Artiest

Lyst schreef:
Wat een onzin verkondig je daar skedoedele xd


Niks onzin, al die dingen staan los van leeftijd, stuk voor stuk, behalve wellicht rust, wat er enigszins mee te maken heeft (als ik snap wat hij bedoelt iig) verder staat het los van leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Structuur, discipline, overzicht staan los van je leeftijd? Dan zul jij verbaasd kijken zeg als je over een aantal jaren je kinderen op gaat voeden :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks