Sorry hoor, maar dit is toch niet de JDX remix? De JDX remix heeft ie een tijd geleden al geremixed.
Daar is tot nu toe nog steeds niks mee gedaan en is gebruikt als DJ Tool. Wildstylez heeft er ook zijn kicktool aan overgehouden Kan idd zijn dat dit een nieuwe versie is, maar niks is zeker. Vbld: Kasparov - Trapped In This World
De vocalen zijn opnieuw ingezongen en de melodie en intro zijn totaal niet meer terug te horen. Dit is waarschijnlijk gewoon een nieuwe solotrack van Wildstylez Maar we zullen zien...
Mooie melodie. Dat verzacht de pijn van de lange meezingbreak behoorlijk. Wil verder niet teveel zeuren want in Trapped in this World vind ik m best vet en dan zing ik altijd keihard mee
die man en melodieën, gouden combinatie! heerlijk dit weer. Wel benieuwd of dit een nieuwe versie van de remix is, of gewoon een nieuwe solo met de zelfde vocalen als JDX - You & Me
die man en melodieën, gouden combinatie! heerlijk dit weer. Wel benieuwd of dit een nieuwe versie van de remix is, of gewoon een nieuwe solo met de zelfde vocalen als JDX - You & Me
mee eens! wildstylez dit it AGAIN! wat een held blijft het ook
NOOOO! ... Ik vind de oude versie toch echt stukken beter Niet dat deze versie slecht is (intro vind ik beter), maar toch. Misschien dat en HQ versie me kan overtuigen.
Werd die kicktool niet omgedoopt tot Under World - Born Slippy (Wildstylez Remix)?
Nee, want hij draaide hem ook al toen hij bij Defqon.1 2010 afsloot en pas bij Qlimax 2010 toen zat dat stukje Under World er voor in die live set. Volgensmij is het dus nogsteeds gwn een Kick Tool van Wildstylez met verschillende versies.
Eerste Crew is G1ll inderdaad, de man juichend met sticker is onze Freddyadu8 en de blonde ben ik inderdaad. We wouden een stukje naar voren, ik had net die gasten opgehaald, we hadden afgesproken bij die paal.
Ben blij dat wildstylez minder optredens heeft dan HHZ, dan kan hij tenminste in de studio zitten om platen zoals deze te maken, die met brennan heart, wss de a² remix van tonight, lonely en zo kunnen we nog even doorgaan..
Wel vet als hij deze plaat om ML live doet met een zangeres
Wildstylez gaat zijn remix van You & Me releasen Wanneer precies wist hij nog niet meer deze kwam er zeker aan vertelde hij mij op Decibel! Goed nieuws denk ik zo. Kicktool waarschijnlijk niet, het moest tenslotte wel speciaal blijven