Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:12 
 

Artiest: JDX ft. Kelly-Q

Track(s): You And Me (Wildstylez Remix)

Sample/video:



Nieuwe versie dus, al vond ik die oude erg vet, deze overtreft hem!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette track inderdaad. Nog maar weer eens Wildstylez die me weet te raken.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super vet :)
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:22 
 
Hardtraxxer

Sorry hoor, maar dit is toch niet de JDX remix?
De JDX remix heeft ie een tijd geleden al geremixed.

Daar is tot nu toe nog steeds niks mee gedaan en is gebruikt als DJ Tool.
Wildstylez heeft er ook zijn kicktool aan overgehouden ;)
Kan idd zijn dat dit een nieuwe versie is, maar niks is zeker.
Vbld: Kasparov - Trapped In This World

De vocalen zijn opnieuw ingezongen en de melodie en intro zijn totaal niet meer terug te horen.
Dit is waarschijnlijk gewoon een nieuwe solotrack van Wildstylez ;)
Maar we zullen zien...

Trouwens, dit is de hele versie van het nummer!!!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd die kicktool niet omgedoopt tot Under World - Born Slippy (Wildstylez Remix)?
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooie melodie. Dat verzacht de pijn van de lange meezingbreak behoorlijk.
Wil verder niet teveel zeuren want in Trapped in this World vind ik m best vet en dan zing ik altijd keihard mee xd
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pre-ey nicee ^^
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 11:09 
 
Hardtraxxer

Hymn schreef:
Werd die kicktool niet omgedoopt tot Under World - Born Slippy (Wildstylez Remix)?


Ja, dat is daarna weer.
Ik zie de kicktool wel terugkomen.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die man en melodieën, gouden combinatie! heerlijk dit weer. Wel benieuwd of dit een nieuwe versie van de remix is, of gewoon een nieuwe solo met de zelfde vocalen als JDX - You & Me
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
die man en melodieën, gouden combinatie! heerlijk dit weer. Wel benieuwd of dit een nieuwe versie van de remix is, of gewoon een nieuwe solo met de zelfde vocalen als JDX - You & Me


mee eens!
wildstylez dit it AGAIN! wat een held blijft het ook
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha, ook deze heb ik gefilmd, leuk nummertje !!... met onze khadber, gill en freddyadu erop

Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:36 
 
Hardtraxxer

Lekker!!
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:46 
 
Hardtraxxer

Is Khadber degene met het blonde haar en het hartraxx crew t-shirt?
Als dat zo is = eindelijk. Ik vroeg me allang af hoe hij eruit zag xd

Over de track: leuke melodie, maar volgens mij gebruikt Wildstylez nogal vaak dezelfde kick.
Bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:56 
 
Hardtraxx Newbie

ohohoh Wildstylez, hij blijft maar komen met vette shit echt gewoon GENIAAL
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow :love:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wildstylez is weer goed bezig :thumbsup: !!
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NOOOO! :oh: ... Ik vind de oude versie toch echt stukken beter :/ Niet dat deze versie slecht is (intro vind ik beter), maar toch. Misschien dat en HQ versie me kan overtuigen.
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Werd die kicktool niet omgedoopt tot Under World - Born Slippy (Wildstylez Remix)?

Nee, want hij draaide hem ook al toen hij bij Defqon.1 2010 afsloot en pas bij Qlimax 2010 toen zat dat stukje Under World er voor in die live set. Volgensmij is het dus nogsteeds gwn een Kick Tool van Wildstylez met verschillende versies. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Smetserke schreef:
Wildstylez is weer goed bezig :thumbsup: !!
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:37 
 

lunatix schreef:
Is Khadber degene met het blonde haar en het hartraxx crew t-shirt?
Als dat zo is = eindelijk. Ik vroeg me allang af hoe hij eruit zag xd

Over de track: leuke melodie, maar volgens mij gebruikt Wildstylez nogal vaak dezelfde kick.

de eerste met dat HT crew shirt is G1LL, de persoon die naar voren wijst is volgens mij Khadber ^^
als het niet zo is sorry voor het misverstand
Bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste Crew is G1ll inderdaad, de man juichend met sticker is onze Freddyadu8 en de blonde ben ik inderdaad. We wouden een stukje naar voren, ik had net die gasten opgehaald, we hadden afgesproken bij die paal.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxxer

Dit is de nieuwe solotrack van Wildstylez met de nieuwe vocals van You & Me.
Want de oude versie heeft ie gedraaid op de preparty van Decibel 2011 ;)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gehoord @ Decibel, gedraait door NoiseControllers. Echt een kippenvelplaat :love:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben blij dat wildstylez minder optredens heeft dan HHZ, dan kan hij tenminste in de studio zitten om platen zoals deze te maken, die met brennan heart, wss de a² remix van tonight, lonely en zo kunnen we nog even doorgaan..

Wel vet als hij deze plaat om ML live doet met een zangeres
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez gaat zijn remix van You & Me releasen ^^ Wanneer precies wist hij nog niet meer deze kwam er zeker aan vertelde hij mij op Decibel! Goed nieuws denk ik zo. Kicktool waarschijnlijk niet, het moest tenslotte wel speciaal blijven :P
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks