Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 11:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
p-stylez schreef:
die gasten kennen echt niet klappen op de maat :lol:


Dat kunnen ze nooit.

hek echt een hekel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hier al iets van qua release etc?

Echt eeuwig zonde dat je van deze track niets officieels meer hoort :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:12 
 
Hardtraxx Elite

Joykill schreef:
Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden! :/


Net als Extraordinairy Happiness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Joykill schreef:
Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden! :/


Net als Extraordinairy Happiness.

allebij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
jambekkie schreef:
Joykill schreef:
Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden! :/


Net als Extraordinairy Happiness.

allebij :loving:

down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!

weet alleen dat lose my mind op bh ze album komt en dan weer wachten op samples dus die zulle we full misschien pas volgend jaar krijge? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het kan gewoon niet anders of Wildstylez komt tegelijk met NC ook met een album, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Case Dj schreef:
Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!

weet alleen dat lose my mind op bh ze album komt en dan weer wachten op samples dus die zulle we full misschien pas volgend jaar krijge? :P


ik gok 2015 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 02:16 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het kan gewoon niet anders of Wildstylez komt tegelijk met NC ook met een album, haha :P

indd sta ik niet van te kijken, haha

ja houd het maar uiterlijk 2013 dan XD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch? :(

uhuh indd dat klopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:31 
 
Hardtraxxer

Deze kwam volgensmij uit eind januari, begin februari.
Samen met de dub mix en de originele mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Wildstylerz schreef:
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind :P


Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch? :(

stond alleen op een Qlimax cd als ik t goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Break van 2 minuten en dan grotendeels nog van dat gejank er door heen en dan een random melodie. HELEMAAL niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Break! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Nou ik zit al heel lang op deze track te wachten, zal deze ooit nog komen, of voor free :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu ik hem in hq hoor valt ie eigenlijk wel tegen. Vind de vocals hier ook niks toevoegen in tegenstelling tot Trapped In This World, beetje apart maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Break! :sick:

Dit, kokhalsbaar dit :s De rest is gewoon standaard Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:43 
 

jeff schreef:
Nou ik zit al heel lang op deze track te wachten, zal deze ooit nog komen, of voor free :cry:


Misschien een releaseje met de Atmozfears remix?

Who knows, hoop het wel wacht allang op deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Hoop dat ie deze van de Feestfabriek ook released hierbij. Gewoon 2 mixen releasen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die melodie van de eerste versie vind ik mooier dan deze, die 3 noten per kick klinken veel beter. De kicks van die oude versie hebben qua sound best veel weg van Chris One - Psycho, alleen gaan ze minder hard.
De break boeit me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

beide versies vet maar die van 2010 steekt toch wel ver boven die van 2011 uit...
want daar zit een intro in van die soort kicktool? of in iedergeval een lekkere mid intro en mooiere melodie/break. imo...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks