BuzzLightyear schreef:
Diageo schreef:
Hahah! Ja, zo'n slecht idee is dat nog niet

Anyway, laat Wildtylez deze knaller maar snel releasen! Zeer goede track, al vind ik de oudere versie en DJ Tool stukken beter

Weet je toevallig of die oude versie van You & Me Remix ook wordt uitgebracht?

Niet specifiek gevraagd, vroeg alleen om de 'you&me remix'. Ik ga er vanuit dat de oude remix niet wordt uitgebracht, omdat - zoals op de vorige pagina al werd opgemerkt - hier zijn kick tool uit is voort gekomen, en deze zou hij niet releasen. Vandaar dat ik denk dat hij alleen zijn nieuwe remix gaat releasen. Wat ik overigens jammer vind, aangezien ik ook zijn oude remix de betere vind
