Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest:

Track(s):

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 22:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een Ran-D plaatje. klinkt wel aardig maar wacht even op HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Om het maar duidelijk te houden: Het is geen Bass Modulators, geen Arkaine, geen Adrenalize, geen shockerz.
Het wordt wel een Scan release.
Bron: BM en Shockerz op twitter.
EDIT: maandag kwam er meer nieuws over deze plaat/release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:54 
 

Danku mr. Qlown :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet dit niet in het nieuwe/onbekende tracks topic? Geen tracknaam, geen artiestnaam... En de track wordt gedraaid door Da Syndrome trouwens!

EDIT
Ik zie nu de eerste 5 seconden Dov achter de knoppen dus dat tweede stukje wordt vergeven :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:16 
 

The Anarchist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje als D-Clear, Stereotuners of The Vision.

Edit:

Qlown schreef:
Het wordt wel een Scan release.

Over het hoofd gelezen :)

Dan ga ik idd voor of Anarchist of waarom niet gewoon Scope?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee van wie dit zou kunnen zijn, maar het klinkt iig niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Klinkt een beetje als D-Clear, Stereotuners of The Vision.

Edit:

Qlown schreef:
Het wordt wel een Scan release.

Over het hoofd gelezen :)

Dan ga ik idd voor of Anarchist of waarom niet gewoon Scope?


Niet echt scope zijn stijl. Iedereen valt ongeveer af dus dan zou ik ook Anarchist zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Niet echt scope zijn stijl.

Hij is wel bezig (geweest) met solo tracks en een vernieuwde stijl heeft hij een paar maanden terug gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:27 
 

Anarchist of Scope.. hmmm hij klinkt professioneel dus ik zou zeggen Scope DJ dan.
Ook vanwege die robotic sounds in de in- en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkt het opeens Thera te zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:34 
 

Ik denk Anarchist omdat hij laatst zei dat er ''nieuws'' aankwam, dus ik zet mijn geld op dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxxer

Heeft wel wat :)
Waarschijnlijk is het ook The Anarchist, zo lang niks van die gast gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:41 
 

Of het is van onze Helmondse DJ, Timesplitter

50% van Krusaders
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las nog niet lang geleden in het Wist-Je-Dat topic dat hij binnen 3 maanden ofzo pas een release kreeg?
Lijkt me dan sterk dat ze maandag al info gaan geven over een release die nog even duurt, laat staan dat ze previews van binnenkort releasede tracks zo vroeg op YT gooien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:30 
 

Elexz schreef:
Blijkt het opeens Thera te zijn :lol:

Godverdomme hé, wat een dijenkletser :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:27 
 
Hardtraxxer

Ik denk ook The Anarchist.

Klinkt wel lekker overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

And the winner is.... *tromgeroffel* The Anarchist!

Het is The Anarchist - We Connect
https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/scan113-2

Kan dus dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:47 
 

ik wist het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
ik wist het!

Echt niet, jij dacht Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:55 
 

Elexz schreef:
Entourage schreef:
ik wist het!

Echt niet, jij dacht Thera.

Dat dacht jij ja :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook in HQ is hij nog steeds heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook hier mag deze dicht :).

Taxi schreef:
And the winner is.... *tromgeroffel* The Anarchist!

Het is The Anarchist - We Connect
https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/scan113-2

Kan dus dicht


Hier gaan we verder.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks