Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:04 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij onbekende tracks dit, is niet zeker dat het van Zany / Frequencerz is.. en er is geen titel bekend.. jij moet nog veel leren op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is toch gewoon revolution? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:08 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb het ook van youtube dus dan is het niet van mij het is om het idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jij gaat elk youtube filmpje hier plaatsen met de naam van het Youtube filmpje? Als je een beetje engels kent staat er dat Zany & Frequencerz deze track speelde, dus ze weten niet van wie die is. Dus een onbekende track = Topic onbekende tracks..

Overigens is dit Revolution (nieuwe-tracks-hs/frequencerz-revolution-t18953.html)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:13 
 
Hardtraxx Addict

Ja, staat er al (Frequencerz - Revolution). Slotje!!!

@ Dylanhard: Wat ben jij een irritant mannetje. Je loopt heel de forums vol te blaffen met onzin
die er al op staat. Heb je al eens in de regels gekeken?!?!?! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Newbie

maar er stond TBA dus ik dacht gewoon nieuwe track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:24 
 
Hardtraxx Addict

dylanhard schreef:
jaja isgoed ik haal hem wel weg :thumbup:


Oftewel, je hebt de regels nog steeds niet gelezen! haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dylanhard schreef:
maar er stond TBA dus ik dacht gewoon nieuwe track :thumbup:

TBA = To Be Announced. Je kan ook gewoon verder in topic kijken.. lees de regels is even door dan. Niet echt lekkere binnenkomer dit als nieuwkomer.

In dit forum gedeelte plaats je nieuwe tracks waarvan 1 van de 2 dingen zeker is. Of de artiest (dus bijvoorbeeld Zany - ID) of de tracknaam ID - Qlimax 2011 Anthem.. dus niet iets kopieren van Youtube. Dat hoort namelijk in de Onbekende/Nieuwetracks topique.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:10 
 
Hardtraxxer

De hardtraxx bende doet weer stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
De hardtraxx bende doet weer stoer

Dit is gewoon een faaltopic, nergens voor nodig als je even verder kijkt dan je neus lang is... Heeft niets met stoer doen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wie?


Leg die gast gewoon vriendelijk uit wat hij verkeerd deed en wat hij moet doen!
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat doen ze normaal ook, maar als je begint met het sharen van een rip, wat niet mag. Je daar op gewezen wordt, je vervolgens een heel nummer gaat sharen, daar wederom op gewezen wordt. Dan ook nog iets van een Defqon DVD plaatst, die Jor-D moet locken. Vervolgens allerlei nieuwe tracks topics aanmaakt zonder je aan het template te houden, die al standaard voor je wordt voorgekauwd als je nieuw topic selecteert. En dan ook nog niet verder kijkt dan je neus lang is bij het plaatsen van nieuwe tracks, dan is het misschien handig dat je eerst even gaat kijken hoe de zaken geregeld zijn op Hardtraxx voordat je nog ergens verder mee gaat bemoeien.
Je hebt geluk dat je nog geen ban hebt gehad, na al die overtredingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
p-stylez schreef:
Wie?


Leg die gast gewoon vriendelijk uit wat hij verkeerd deed en wat hij moet doen!
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:

Kan me hier niet in vindne, misschien niet zo vriendelijk dat ik het uitleg, maar ik geef hem wel uitleg over hoe het werkt, hij heeft nu al zoveel dingen fout gedaan dat hij beter de regels kan gaan lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
De hardtraxx bende doet weer stoer


Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxx Addict

junkyard_sam schreef:
p-stylez schreef:
Wie?


Leg die gast gewoon vriendelijk uit wat hij verkeerd deed en wat hij moet doen!
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:


Deze beste man (dylanhard) is er al meerdere malen op gewezen om eerst even de regels door te lezen,
dus beetje jammer dat er zo wordt gereageerd door jou. Er staan al meer als tien onnodige topics open
door hem. Iedereen wil toch een schoon, netjes en ordelijk topic hebben of zit ik er nou langs?
Maar goed, de Mods zullen het wel oplossen denk ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
junkyard_sam schreef:
p-stylez schreef:
Wie?


Leg die gast gewoon vriendelijk uit wat hij verkeerd deed en wat hij moet doen!
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:

Kan me hier niet in vindne, misschien niet zo vriendelijk dat ik het uitleg, maar ik geef hem wel uitleg over hoe het werkt, hij heeft nu al zoveel dingen fout gedaan dat hij beter de regels kan gaan lezen.

Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.

The fuck!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Intervention schreef:
Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.

The fuck!?!


Kdenk dat die bedoelt dingen neer kwakken, waar dat hoer op slaat is voor mij ook een vraag :lol:

Maar de beste man moet eerst een klein beetje research doen voor hij zomaar topics met nieuwe tracks etc neer 'kwakt' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Intervention schreef:
Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.

The fuck!?!


Het is een intervention post heh davey, niks raars aan dus xd

Neer kwakken hier bedoelt ie denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Daveytl schreef:
Intervention schreef:
Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.

The fuck!?!


Het is een intervention post heh davey, niks raars aan dus xd

Neer kwakken hier bedoelt ie denk ik :P

Ja, ik zag ook wel wat het moest betekenen, maar dat dit er uit komt is wel vrij ernstig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denk dat het wel duidelijk is nu, slotje?! :x
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks