Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2011
last seen Oct 2011
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Bij onbekende tracks dit, is niet zeker dat het van Zany / Frequencerz is.. en er is geen titel bekend.. jij moet nog veel leren op dit forum.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Dit is toch gewoon revolution? :)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2011
ik heb het ook van youtube dus dan is het niet van mij het is om het idee :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Dus jij gaat elk youtube filmpje hier plaatsen met de naam van het Youtube filmpje? Als je een beetje engels kent staat er dat Zany & Frequencerz deze track speelde, dus ze weten niet van wie die is. Dus een onbekende track = Topic onbekende tracks..

Overigens is dit Revolution (Frequencerz - Revolution)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ja, staat er al (Frequencerz - Revolution). Slotje!!!

@ Dylanhard: Wat ben jij een irritant mannetje. Je loopt heel de forums vol te blaffen met onzin
die er al op staat. Heb je al eens in de regels gekeken?!?!?! :list:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Oct 2011
maar er stond TBA dus ik dacht gewoon nieuwe track :thumbup:
Last edited by dylanhard on 05 Sep 2011 11:24, edited 1 time in total.
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
dylanhard wrote:jaja isgoed ik haal hem wel weg :thumbup:
Oftewel, je hebt de regels nog steeds niet gelezen! haha :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
dylanhard wrote:maar er stond TBA dus ik dacht gewoon nieuwe track :thumbup:
TBA = To Be Announced. Je kan ook gewoon verder in topic kijken.. lees de regels is even door dan. Niet echt lekkere binnenkomer dit als nieuwkomer.

In dit forum gedeelte plaats je nieuwe tracks waarvan 1 van de 2 dingen zeker is. Of de artiest (dus bijvoorbeeld Zany - ID) of de tracknaam ID - Qlimax 2011 Anthem.. dus niet iets kopieren van Youtube. Dat hoort namelijk in de Onbekende/Nieuwetracks topique.
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
De hardtraxx bende doet weer stoer
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Wie?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
J.orisss wrote:De hardtraxx bende doet weer stoer
Dit is gewoon een faaltopic, nergens voor nodig als je even verder kijkt dan je neus lang is... Heeft niets met stoer doen te maken.
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Sep 2012
p-stylez wrote:Wie?
Leg die gast gewoon vriendelijk uit wat hij verkeerd deed en wat hij moet doen!
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat doen ze normaal ook, maar als je begint met het sharen van een rip, wat niet mag. Je daar op gewezen wordt, je vervolgens een heel nummer gaat sharen, daar wederom op gewezen wordt. Dan ook nog iets van een Defqon DVD plaatst, die Jor-D moet locken. Vervolgens allerlei nieuwe tracks topics aanmaakt zonder je aan het template te houden, die al standaard voor je wordt voorgekauwd als je nieuw topic selecteert. En dan ook nog niet verder kijkt dan je neus lang is bij het plaatsen van nieuwe tracks, dan is het misschien handig dat je eerst even gaat kijken hoe de zaken geregeld zijn op Hardtraxx voordat je nog ergens verder mee gaat bemoeien.
Je hebt geluk dat je nog geen ban hebt gehad, na al die overtredingen.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
junkyard_sam wrote:
Reacties als de jouwe en Nikkel komen de sfeer hier op dit forum zeker niet ten goede! :surrender:
Kan me hier niet in vindne, misschien niet zo vriendelijk dat ik het uitleg, maar ik geef hem wel uitleg over hoe het werkt, hij heeft nu al zoveel dingen fout gedaan dat hij beter de regels kan gaan lezen.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
J.orisss wrote:De hardtraxx bende doet weer stoer
Haha xd
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
junkyard_sam wrote:
Deze beste man (dylanhard) is er al meerdere malen op gewezen om eerst even de regels door te lezen,
dus beetje jammer dat er zo wordt gereageerd door jou. Er staan al meer als tien onnodige topics open
door hem. Iedereen wil toch een schoon, netjes en ordelijk topic hebben of zit ik er nou langs?
Maar goed, de Mods zullen het wel oplossen denk ik zo...
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
p-stylez wrote:
junkyard_sam wrote:
Kan me hier niet in vindne, misschien niet zo vriendelijk dat ik het uitleg, maar ik geef hem wel uitleg over hoe het werkt, hij heeft nu al zoveel dingen fout gedaan dat hij beter de regels kan gaan lezen.
Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Intervention wrote: Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.
The fuck!?!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Daveytl wrote:
Intervention wrote: Idd, hele tijd zomaar dingen nee kwakken hoer op het forum terwijl je al vaker erop gewezen bent, mag het van mij wel wat onvriendelijker aan het duidelijk worden gemaakt, misschien dat hij het dan snapt.
The fuck!?!
Kdenk dat die bedoelt dingen neer kwakken, waar dat hoer op slaat is voor mij ook een vraag :lol:

Maar de beste man moet eerst een klein beetje research doen voor hij zomaar topics met nieuwe tracks etc neer 'kwakt' :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Daveytl wrote:
The fuck!?!
Het is een intervention post heh davey, niks raars aan dus xd

Neer kwakken hier bedoelt ie denk ik :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Rawbin wrote:
Daveytl wrote:
The fuck!?!
Het is een intervention post heh davey, niks raars aan dus xd

Neer kwakken hier bedoelt ie denk ik :P
Ja, ik zag ook wel wat het moest betekenen, maar dat dit er uit komt is wel vrij ernstig :lol:
Hardtraxxer
92 posts member since 2011
last seen Jul 2012
denk dat het wel duidelijk is nu, slotje?! :x