Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Chukkels schreef:
Waarschijnlijk is het een track die 2 uur duurt en dus niet op een CD past.

nee

Duidelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:02 

Hardtraxxer

Coone zei op z'n FB dat de track niet op de CD was omdat de track nog niet af was voor de mix-deadline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

De grootste bull-shit smoes wat er is. Een mix maak je live, dus duurt een uurtje. Dan moet het verzonden worden naar q-dance, duurt maximaal een half uur. Waarschijnlijk moet hij ge-cut worden, duurt ook een uurtje. Dan kunnen de cd's gemaakt worden, en daar hoeft q dance niks aan te doen.
Dus hij had die mix ook een paar dagen geleden kunnen maken, en wachten op het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Wat boeit het nauw als deze track al dan niet op de cd komt te staan? Wordt de cd dan ineens beter en wordt hij dan wel aangeschaft?
In mijn ogen komt er dan gewoon een track bij die 0.0 kracht uitstraalt..
Nee, niet overtuigd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:44 

Hardtraxxer

iMark schreef:
De grootste bull-shit smoes wat er is. Een mix maak je live, dus duurt een uurtje. Dan moet het verzonden worden naar q-dance, duurt maximaal een half uur. Waarschijnlijk moet hij ge-cut worden, duurt ook een uurtje. Dan kunnen de cd's gemaakt worden, en daar hoeft q dance niks aan te doen.
Dus hij had die mix ook een paar dagen geleden kunnen maken, en wachten op het anthem.

Ik denk dat hier wel over is nagedacht hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

De intro: 0:00-0:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Mag het wel een hele goede plaat zijn als ze er zo popie jopie mee doen :D
Ik vind van niet, maar dat is voor iedereen anders ofcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:12 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:

Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer echt een wow moment bij hardstyle. Ik heb bijna nooit dat ik een track bij de 1e keer horen heel vet vindt. meestal pas na een wat langere tijd dat ik het ga waarderen, zal met dit anthem in mijn geval denk ik ook wel zo zijn :P

Maar dat q-dance elite vind ik wel een beetje vreemd. Het zijn toch geen q-dance artiesten ofzo.. beetje apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

haha de bazen van hardstyle :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Mij doet ie ook nog niet zo veel. Maar goed, misschien dat ik 'm nog een paar keer moet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 20:59 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Maar dat q-dance elite vind ik wel een beetje vreemd. Het zijn toch geen q-dance artiesten ofzo.. beetje apart.

Artiesten waar Q-Dance het meest aan verdiend heeft. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
emmerick schreef:

Artiesten waar Q-Dance het meest aan verdiend heeft. :D

True that
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 21:46 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Henk-Jan schreef:

Doet me ook erg sterk denken aan The Supreme Team op Dominator afgelopen jaar, maarja dat is natuurlijk ook (deels) Q-Dance....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:49 

Hardtraxx Elite

Ik ben nu stiekem ook wel benieuw wie volgend jaar het anthem gaat doen. Ze kunnen niet eeuwig aan hhz nc en wildstylez vast blijven hangen. Vind het eigenlijk ook wel zonde dat ze het anthem doen, had dan tenminste het australie anthem door iemand anders laten doen. Jammer dat q-dance dat niet durft.

En whatup met die youtube comments. De 1e 2 comments die ik lees onder die Defqon special video:

Citaat:
defcon 1 cd zuigt..
Line-up van Dreamfields is veel beter en nog veel goedkoper ook. Volgend jaar maar defcon :S

Citaat:
preview van het anthem terwijl ie allang op de cd van NC staat beetje appart

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 23:41 

emmerick schreef:
Henk-Jan schreef:

Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer echt een wow moment bij hardstyle. Ik heb bijna nooit dat ik een track bij de 1e keer horen heel vet vindt. meestal pas na een wat langere tijd dat ik het ga waarderen, zal met dit anthem in mijn geval denk ik ook wel zo zijn :P

Elite van de hardstyle scene eh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:51 

Hardtraxx Addict

Worden we niet echt heel veel wijzer van, wel een leuk filmpje op zich.

Ik was Villain... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 01:02 

Hardtraxx Elite

Maestro N schreef:
Ik was Villain... :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 09:13 

Donateur

Maestro N schreef:

Net als alle filmpjes die verschijnen tegenwoordig. Melo kan me tot nut toe totaal nog niet pakken. Hoop maar op een leuk anthem voor decibel dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:25 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Maestro N schreef:

Net als alle filmpjes die verschijnen tegenwoordig. Melo kan me tot nut toe totaal nog niet pakken. Hoop maar op een leuk anthem voor decibel dan.

Ben het helaas met je eens, voel ook erg weinig bij deze melo. Maar ik wacht nog even op de hele track, ben toch wel benieuwd na dit filmpje met die verwijzingen naar andere anthems ed. En mijn verwachtingen voor een leuk Decibel anthem zijn eerlijk gezegd ook niet bijster hoog aangezien Zatox 'm maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:27 

Hardtraxx Addict

Saaie track zo op het eerste gehoor, wacht toch maar even af op volledige versie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:06 

Donateur

Mja, it must be melo > deze dus daar put ik dan maar wat hoop uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:56 

Hardtraxxer

iMark schreef:
De intro: 0:00-0:25

bij 1:00: ze hebben de laatste 3x afgesloten. Was volgens hun het hoogtepunt uit hun carrière, maar was het diepte punt voor hardstyle. Sinds hun mogen afsluiten op defqon zijn al die achterlijke "zelfpromotie lijsten" begonnen. Hoop dat degene die dit jaar afsluit weer eens een knalset gaat neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

wan zeven kinderen hier zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:49 

Hardtraxxer

Ik weet nog niet wat ik van de track moet denken of vinden, we gaan het zien op Defqon. De melodie van de track is wel ideaal voor het steppen met vuurwerk in de eindshow :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:11 

Hardtraxxer

Ik vind dit echt een nummer van niks, steeds hetzelfde... Als je hem in het begin hoort denk je, ja vet nummertje maar dan hoor je dat de hele nummer door... Nee niks voor mij....
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks