Vind hem na een paar keer luisteren toch ook wel lekker 
Dat house stukje was vrij ''extra''..TiMOTHYb wrote:Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.
Dat house stukje was vrij ''extra''..TiMOTHYb wrote:Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.
Juist toen je dacht dat de vocals van DV8 nog niet extra genoeg waren...Kettingzaag wrote:Dat house stukje was vrij ''extra''..TiMOTHYb wrote:Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.
Juupie wrote:Juist toen je dacht dat de vocals van DV8 nog niet extra genoeg waren...Kettingzaag wrote:Dat house stukje was vrij ''extra''..TiMOTHYb wrote:Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.
En dan ben je nog nergens geweest...Cruelty wrote:Ik heb toch liever DV8 dan Villain
Correctie; Niks mis mee, goede plaat.Almighty wrote:Zo lovend ben ik niet, vind hem wel oké meer niet Misschien nog een paar keer horen, live ofzo
Wat een ramp zeg als producers ergens inspiratie vandaan halen
Waar horen ze ze dan te halen?D-Teq wrote:Wat een ramp zeg als producers ergens inspiratie vandaan halen.
Ik denk dat D-Teq en jij op een lijn zitten, maar dat je zijn sarcasme even over het hoofd ziet.ScavengerDJ wrote:Waar horen ze ze dan te halen?D-Teq wrote:Wat een ramp zeg als producers ergens inspiratie vandaan halen.
Is niks mis mee toch? Ookal is het geen toptrack, inspiratie kan van overal komen.
Dit. De kick mocht van mij ook wel iets minder springerig.dawasiknie wrote:Leuk, maar had met een overtuigendere lead-synth pas écht vet kunnen zijn. Dit voelt net iets te slap aan
vrijdag op de pre party hoor je hem en daarna in hwsMRN wrote:Ik ben toch wel benieuwd wanneer ze de volledige versie uploaden, Defqon is al over twee weken
Hij wordt speciaal gehouden voor "the gathering" op vrijdagavond volgens mij. Dus reken er maar niet op.Vincent_ wrote:Hopelijk komt de release voor 't feest zelf ?
waarom in vredesnaam zetten ze het dan niet op de CD? ik snap er geen hout van.Wildstylerz wrote:kijk dit vind ik nou een slimme zet,
vorig jaar was het defqon.1 anthem unite namelijk al voor het eerst gedraaid tijdens black... dus een tijdje voor defqon zelf.
Dus toen het defqon.1 er eindelijk was was heel dat nummer al overhyped en overplayed etc en wil niemand het meer horen. Nu blijft het tenminste een beetje exclusief en is iedereen benieuwd naar het eindresultaat
tja zal wel omdat het exclusief voor de pre party op vrijdag moet zijn denk ik...delange wrote:waarom in vredesnaam zetten ze het dan niet op de CD? ik snap er geen hout van.Wildstylerz wrote:kijk dit vind ik nou een slimme zet,
vorig jaar was het defqon.1 anthem unite namelijk al voor het eerst gedraaid tijdens black... dus een tijdje voor defqon zelf.
Dus toen het defqon.1 er eindelijk was was heel dat nummer al overhyped en overplayed etc en wil niemand het meer horen. Nu blijft het tenminste een beetje exclusief en is iedereen benieuwd naar het eindresultaat
neeChukkels wrote:Waarschijnlijk is het een track die 2 uur duurt en dus niet op een CD past.