Dan moet je is het australie anthem is gaan luisterenOfcourse wrote:Ik vind dit echt een nummer van niks, steeds hetzelfde... Als je hem in het begin hoort denk je, ja vet nummertje maar dan hoor je dat de hele nummer door... Nee niks voor mij....
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness (Defqon 1. Anthem 2012) - SCSP041
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers (World Of Madness) @ Dediqated 2020
- View the latest post: Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: The Gathering Noisecontrollers, Headhunterz & Wildstylez @ Defqon.1 2012 Friday
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
The q-dance elite
Zitten daar bij elkaar alsof ze een meesterwerk hebben afgeleverd. Als ik het tot nu toe allemaal gehoord hebt valt het wel mee.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
indd echt gewoon vet om hun zo bij elkaar te zienNuracore wrote:leuk idee, die credits
Ja vier supersterren in één shot is gewoon zooo vet.Wildstylerz wrote:indd echt gewoon vet om hun zo bij elkaar te zienNuracore wrote:leuk idee, die credits
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Wel beetje jammer dat Arjen om precies te zijn 0 keer wordt gefilmd in de video. Continue shots tussen hhz wildstylez en Bas. 
Dakpan wrote:Ja vier supersterren in één shot is gewoon zooo vet.Wildstylerz wrote:indd echt gewoon vet om hun zo bij elkaar te zienNuracore wrote:leuk idee, die credits
Misschien wil ie zelf niet zo in de publiciteit staan.emmerick wrote:Wel beetje jammer dat Arjen om precies te zijn 0 keer wordt gefilmd in de video. Continue shots tussen hhz wildstylez en Bas.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Arjen praat nooit in interviews, wil niet vaak in beeld komen en dat is waarschijnlijk zijn keuze. Niks mis meewootum wrote:Misschien wil ie zelf niet zo in de publiciteit staan.emmerick wrote:Wel beetje jammer dat Arjen om precies te zijn 0 keer wordt gefilmd in de video. Continue shots tussen hhz wildstylez en Bas.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ja mang net als justin bieber david guetta & lady gagaDakpan wrote:Ja vier supersterren in één shot is gewoon zooo vet.Wildstylerz wrote:indd echt gewoon vet om hun zo bij elkaar te zienNuracore wrote:leuk idee, die credits
derniels wrote: Hoop dat degene die dit jaar afsluit weer eens een knalset gaat neerzetten.
Na 'm n aantal keer gehoord te hebben vind ik 'm toch wel erg vet! 
Tot nu toe vind ik het echt totaal niks...Geef mij dan maar Unite van vorig jaar 
Dit. Vond hem in het begin niet bijzonder, maar nu bevalt ie toch aardig hoor.Mannonymous wrote:Na 'm n aantal keer gehoord te hebben vind ik 'm toch wel erg vet!
Had ik trouwens ook met Unite, zeker na die Vocal Edit
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Vind het een beetje een PoC/tonight stijltje vond hem eigenlijk van het begin wel lekker klinken
Heerlijk zomers
Heerlijk zomers
Beter dan andere jaren, maar kan me nog steeds niet echt pakken..
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Liever het 2008 of 2009 anthem danRawbin wrote:Tot nu toe vind ik het echt totaal niks...Geef mij dan maar Unite van vorig jaar
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Waarom doen die artiesten/qdance zo achterlijk.
Een van de grootste hardstyle events in de wereld, dan maken ze een anthem, doen ze geen preview online en de artiesten spelen het ook niet..
?
Een van de grootste hardstyle events in de wereld, dan maken ze een anthem, doen ze geen preview online en de artiesten spelen het ook niet..
?
-
A
achterlijk iddSymbolism wrote:Waarom doen die artiesten/qdance zo achterlijk.
?
!
Misschien vinden ze hem zelf toch ook kut.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik raad je ten zeerste aan om eens naar de openingspost te kijkenSymbolism wrote: Een van de grootste hardstyle events in de wereld, dan maken ze een anthem, doen ze geen preview online
Lijkt me welliswaar toch een preview, niet?
Ja een paar stukjes uit het nummer geknipt is net een preview 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Meer moet dat niet zijn toch?dawasiknie wrote:Ja een paar stukjes uit het nummer geknipt is net een preview
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Vandaag of morgen ff het setje opnemen, dan word ie gedraaid toch 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vanaf 33.35
http://www53.zippyshare.com/v/4287319/file.html
http://www53.zippyshare.com/v/4287319/file.html