Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:11 

Hardtraxx Addict

Weet niet of dit al gepost is maar blijkbaar is hij deels gejat:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

Gejat is wel een groot woord, zeer waarschijnlijk wel als inspiratie gebruikt als ik het zo hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Het enige wat ik zie in 8 pagina's is dat het mainstream volk de track weer hartstikke beschermt en dat mensen die dit niks vinden, het maar moeten goed vinden of hun mening er niet over geven..

Mijn mening: Nog niet heel aandachtig geluisterd, maar de kicks spelen weer geen belangrijke rol. Jammer, want het is toch iets wat Hardstyle Hardstyle maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:01 

Donateur

Wil em eerst live horen en dat zal pas op Defqon zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:34 

Hardtraxx Addict

Sorry hoor, maar wat een grafplaat.
Kicks klinken nergens naar en waarom moet het ELK jaar steeds blijer worden?
WILLEN ze soms scoren op tmf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:37 

pepepe schreef:

Nee, op MTV
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:39 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
pepepe schreef:

Nee, op MTV

Haha daar draaien ze al jaren geen muziek meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 13:57 

pepepe schreef:
JEFSKIII schreef:
pepepe schreef:

Nee, op MTV

Haha daar draaien ze al jaren geen muziek meer.

Onee?

Tis vooral meer series zoals Jersey Shore enz, maar ze draaien overdags volgens mij nog gewoon liedjes. Laatst nog gezien toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:32 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Het enige wat ik zie in 8 pagina's is dat het mainstream volk de track weer hartstikke beschermt en dat mensen die dit niks vinden, het maar moeten goed vinden of hun mening er niet over geven..

Mijn mening: Nog niet heel aandachtig geluisterd, maar de kicks spelen weer geen belangrijke rol. Jammer, want het is toch iets wat Hardstyle Hardstyle maakt.

pepepe schreef:

Defqon is nu eenmaal een commercieel feest geworden, waar veel mainstream mensen en dagjesmensen op af komen en daarbij hoort naar mijn mening een ook wat commerciëler nummer bij.

Hardstyle wordt tegenwoordig gewoon voor een breder publiek beschikbaar gesteld. Dragonborn werd gister bijvoorbeeld op 538 gespeeld en op 3FM heb je tegenwoordig 'Hardstyle Friday'. Of dat iets positief of negatief is dat moet je zelf weten, maar ik vind het een logische ontwikkeling.

Voor de mensen die graag willen dat de kick een belangrijkere rol speelt zijn er altijd nog feesten als Loudness. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:32 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Onee?

Tis vooral meer series zoals Jersey Shore enz, maar ze draaien overdags volgens mij nog gewoon liedjes. Laatst nog gezien toevallig.

9 van de 10 nummers gaan dan voornamelijk over hoeveel 'swag' ze hebben.
Dat is in mijn ogen geen muziek.

Gouryella schreef:

Defqon is nu eenmaal een commercieel feest geworden, waar veel mainstream mensen en dagjesmensen op af komen en daarbij hoort naar mijn mening een ook wat commerciëler nummer bij.

Hardstyle wordt tegenwoordig gewoon voor een breder publiek beschikbaar gesteld. Dragonborn werd gister bijvoorbeeld op 538 gespeeld en op 3FM heb je tegenwoordig 'Hardstyle Friday'. Of dat iets positief of negatief is dat moet je zelf weten, maar ik vind het een logische ontwikkeling.

Voor de mensen die graag willen dat de kick een belangrijkere rol speelt zijn er altijd nog feesten als Loudness. :)

Stel maar gerust dat het negatief is.
Ik weet niet of jij al langer feest (of ooit geweest bent?) maar zo'n beetje iedere mainstage of feest wat vroeger gaaf was, is dat nu niet meer vanwege de dagjesmensen.

Eerst kon je nog een beetje leip doen op de mainstage, mensen deden gezellig mee.
Nu moet je geluk hebben, wil je zulke mensen om je heen hebben. Heb je dit niet, wordt je aangekeken alsof je uit een gesticht bent ontsnapt.. zonde vind ik dat.

Nu er ook nog eens 'videoclips' gemaakt worden van hardstyle, ga ik er niet vanuit dat dit de komende tijd beter gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Gouryella schreef:

Natuurlijk zijn we daar aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:51 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Gouryella schreef:

Natuurlijk zijn we daar aanwezig! :yay:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
JEFSKIII schreef:
Onee?

9 van de 10 nummers gaan dan voornamelijk over hoeveel 'swag' ze hebben.
Dat is in mijn ogen geen muziek.

Gouryella schreef:

Ik weet niet of jij al langer feest (of ooit geweest bent?) maar zo'n beetje iedere mainstage of feest wat vroeger gaaf was, is dat nu niet meer vanwege de dagjesmensen.

Eerst kon je nog een beetje leip doen op de mainstage, mensen deden gezellig mee.
Nu moet je geluk hebben, wil je zulke mensen om je heen hebben. Heb je dit niet, wordt je aangekeken alsof je uit een gesticht bent ontsnapt.. zonde vind ik dat.

Nu er ook nog eens 'videoclips' gemaakt worden van hardstyle, ga ik er niet vanuit dat dit de komende tijd beter gaat worden.

Heb niet heel veel feestervaring, maar denk wel dat je gelijk hebt..
Key to succes: mainstages ontwijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:38 

Hardtraxxer

Helemaal vooraan op de mainstage valt het reuze mee en gaan ze nog flink los (was op in ieder geval zo op Decibel vorig jaar), maar vanaf t midden staan er inderdaad veel mensen stil, die een beetje om zich heen kijken, en natuurlijk zoveel mogelijk filmen, want de 250.000 euro aan proffesionele camera's filmen het nooit zo goed als zij met hun BlackBerry camera's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:30 

Donateur

Gouryella schreef:

Oké dus we geven de strijd op? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Gouryella schreef:

Tjonge jonge zeg,
De mensen die vinden dat kicks geen belangrijke rol vinden spelen in hardstyle kunnen beter muziek opzoeken waar geen kicks in zitten.
Een kick is toch het fundament, de bouwsteen van een track..
Jij vind wel hardstyle platen goed waarvan je de kicks niet goed vind? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:53 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Gouryella schreef:

Tjonge jonge zeg,
De mensen die vinden dat kicks geen belangrijke rol vinden spelen in hardstyle kunnen beter muziek opzoeken waar geen kicks in zitten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:10 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Gouryella schreef:

Er zijn inderdaad wat minder lui die echt daadwerkelijk helemaal losgaan, maar daar stoor ik mijzelf niet zo aan. Iedereen geniet op zijn eigen manier. Is dit nou stilstaand of helemaal losgaand. ;)

Maar ik snap je punt dus wel. Daarom ben ik ook blij dat ik het hele weekend ga. :)

Henk-Jan schreef:

Haha, je trekt het helemaal uit zijn verband. Tuurlijk is een kick belangrijk. Maar of de kick nou overheerst in een track (zoals vaak bij Thera) of dat het wat op de achtergrond komt en de melo meer naar voren komt (zoals bij dit anthem), is een persoonlijke voorkeur. Ik vind beiden prima, zolang de kwaliteit maar prima is en ik er een leuk feestje op kan bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:41 

Donateur

De kick op de achtergrond? Waar hebben je het in godsnaam over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:25 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOM OP ZEGG :woot: :love:
STANDBEELD AUB

+1 voor jou reactie! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:29 

Hardtraxxer

MitchellLuijks schreef:
TP-Project schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOM OP ZEGG :woot: :love:
STANDBEELD AUB

+1 voor jou reactie! :worship:

Ja dit is toch gewoon geweldig, wordt helemaal vrolijk en dat melodietje is geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:42 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Ik vind het niet zo vreemd dat Heady, Wildy en NC gebruiken. Ze hebben allemaal een keer de kans gehad om een anthem te maken en nu bundelen ze hun krachten. Het hoort een beetje bij deze editie, omdat ze 10 jaar bestaan ;)

Waar heb je dat vandaan? Ik heb nog helemaal niets gezien van een mogelijke speciale editie omdat het 10 jaar zou bestaan. Het hoort helemaal niet bij deze editie, en ik heb het idee dat ze er puur en alleen voor de naam staan.

Ik vind het zeer vreemd, en onnodig.

Ik heb niet gezegd dat het een speciale editie is, maar kom op, Defqon bestaat 10 jaar, dan mag je toch wel 110% je best doen ipv 100%. Vind het vrij logisch wat ik zeg hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:08 

Donateur

Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:15 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Kijk is naar decibel dan, was toch ook helemaal niets extra's aan.

x2.. Was een leuk luister plaatje maar daar is alles mee gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:21 

Hardtraxx Elite

Heerlijk dit lekker 's zomers!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks