JEFSKIII schreef:
Onee?
Tis vooral meer series zoals Jersey Shore enz, maar ze draaien overdags volgens mij nog gewoon liedjes. Laatst nog gezien toevallig.
9 van de 10 nummers gaan dan voornamelijk over hoeveel 'swag' ze hebben.
Dat is in mijn ogen geen muziek.
Gouryella schreef:
Defqon is nu eenmaal een commercieel feest geworden, waar veel mainstream mensen en dagjesmensen op af komen en daarbij hoort naar mijn mening een ook wat commerciëler nummer bij.
Hardstyle wordt tegenwoordig gewoon voor een breder publiek beschikbaar gesteld. Dragonborn werd gister bijvoorbeeld op 538 gespeeld en op 3FM heb je tegenwoordig 'Hardstyle Friday'. Of dat iets positief of negatief is dat moet je zelf weten, maar ik vind het een logische ontwikkeling.
Voor de mensen die graag willen dat de kick een belangrijkere rol speelt zijn er altijd nog feesten als Loudness.

Stel maar gerust dat het negatief is.
Ik weet niet of jij al langer feest (of ooit geweest bent?) maar zo'n beetje iedere mainstage of feest wat vroeger gaaf was, is dat nu niet meer vanwege de dagjesmensen.
Eerst kon je nog een beetje leip doen op de mainstage, mensen deden gezellig mee.
Nu moet je geluk hebben, wil je zulke mensen om je heen hebben. Heb je dit niet, wordt je aangekeken alsof je uit een gesticht bent ontsnapt.. zonde vind ik dat.
Nu er ook nog eens 'videoclips' gemaakt worden van hardstyle, ga ik er niet vanuit dat dit de komende tijd beter gaat worden.