Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:27 

Hardtraxxer

Kick lijkt mij een combo van Wildstylez en Noiscontrollers, al hoor je bij NC meestal de crunch op de kick iets beter. De opbouw naar de climax toe is dezelfde van vorig jaar, de melodie dat wat hoger gaat met dan de typische def...qon...1 en bam. Deze is dus van NC. Van headhunterz hoor ik eerlijk gezegd niet veel. Over de anthem zelf, beetje zwak vind ik, het mocht allemaal wat voller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Kick lijkt mij een combo van Wildstylez en Noiscontrollers, al hoor je bij NC meestal de crunch op de kick iets beter. De opbouw naar de climax toe is dezelfde van vorig jaar, de melodie dat wat hoger gaat met dan de typische def...qon...1 en bam. Deze is dus van NC. Van headhunterz hoor ik eerlijk gezegd niet veel. Over de anthem zelf, beetje zwak vind ik, het mocht allemaal wat voller.

Je haalt me de woorden uit de mond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 22:28 

Hardtraxx Addict

Ja wat moet ik er na 7 pagina's van rellen van zeggen. Ik zal hem vast wel kunnen waarderen met een baco in mijn hand en een zonnetje op mijn hoofd maar ik ga hem niet speciaal thuis op zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 22:37 

Hardtraxxer

Ik was en ben nog steeds verliefd op Unite, had niet verwacht dat de anthem dit jaar weer hetzelfde niveau zou kunnen evenaren. Vind het verder wel iets heel vets hebben hoor, 3 van die helden die dan ff de anthem voor het vetste feest van de zomer maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 09:53 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.

Helemaal mee eens, juist met de anthems van afgelopen jaren pakte het me meteen. lekker zomers, vrolijk (voor sommige misschien te vrolijk). Bij deze heb ik gewoon geen defqon.1 anthem gevoel. gewoon een leuke nieuwe release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:14 

Hardtraxx Addict

Alleen de melodie vind ik heel vet!
De rest ben ik nog niet van overtuigd! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:44 

Hardtraxx Beheerder

hij is me toch wel meer gaan doen naarmate ik hem vaker geluisterd heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:32 

Hardtraxxer

zaterdagnacht joram er nog over gesproken bij reverze en zei dat het nog lang niet af is! dus verwacht ik nog wel heel wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Kan heel interessant worden. Jammer dat er geen nieuwe artiest is gekomen voor het anthem, maar als de kwaliteit gewaarborgd is (zal toch goed komen met deze 3?) dan zit het wel goed denk ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Hij begint steeds lekkerder te worden! Vooral als je het zonnetje ziet schijnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:26 

Artiest

Heerlijke melodie en die synth past er perfect bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

jannegyhs schreef:
zaterdagnacht joram er nog over gesproken bij reverze en zei dat het nog lang niet af is! dus verwacht ik nog wel heel wat van!

hah aston jij bij jor toen wij er bij kwamen staan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:40 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
jannegyhs schreef:

hah aston jij bij jor toen wij er bij kwamen staan :P ?

nee, hij liep net de gangen in bij het sportpaleis en was volgens mij alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

jannegyhs schreef:

En ze hadden gemeld dat hij binnen 19 uur klaar was?? beetje vreemd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:09 

Donateur

Wout1997 schreef:
jannegyhs schreef:

Inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

De melodie ligt tot nu fijn in het gehoor, maar die kicks. Beetje jammer hoor..
Ik denk dat het vrijwel zeker is dat ik naar mate ik 'm vaker luister ik 'm steeds beter ga waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:35 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wout1997 schreef:
jannegyhs schreef:

Inderdaad. :P

dat is dan wel een beetje vreemd ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:58 

Hardtraxx Addict

jannegyhs schreef:
TiMOTHYb schreef:

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb daar nog nooit een directe bron van gezien? :huh:

Ik vind dit stukje in ieder geval al heerlijk klinken, lekkere melodie en de synth en kick klinken ook mooi vol en zuiver!
De opbouw naar de climax is het enige wat me nog tegenvalt maar heb zo'n vermoeden dat die in de uiteindelijk versie ook anders zal klinken.

Verder hoop ik op een nog iets euforischere 2e climax met een heerlijke Wildstylez synth a la Shadow :P en een beukende outro met Dragonborn achtige sounds, dan gaat dit echt een top anthem worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 01:10 

Hardtraxxer

Unleashed schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb daar nog nooit een directe bron van gezien? :huh:

Afbeelding

Ik vond het anthem in het begin echt niks aan, maar inmiddels valt het allemaal toch wel mee, ik wacht lekker op de volledige versie en laat me verassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 10:12 

Hardtraxx Addict

Ik vind hem op het eerste gehoor wel lekker klinken.

Met 19u het anthem al klaar? Misschien bedoelen ze een preview versie, kan me het niet voorstellen..

Ik had ook wel graag een anthem van The Pitcher willen zien aangezien hij de laatste tijd wel lekker bezig is en het verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat hun weer de gelegenheid krijgen om het Defqon.1 anthem te maken. Ik vind dat Frontliner, Ran-D, Zatox of B-Front etc. die kans ook verdienen. Met dat gezegt te hebben vind ik het wel een vette melodie en ik denk dat het wel een leuk anthem kan worden. Waar ik me wel weer aan stoor, dat zijn die super slappe kicks. Ik snap niet waaroom ze die hebben gebruikt? Moet dat van Q-Dance, om het feest en de scene meer toegankelijker te maken ofzo? Lijkt me onnodig aangezien Defqon.1 altijd uitverkocht raakt, maar gezien ze ook weer de drie (ongeveer) meest populaire artiesten van dit moment uit kiezen om het anthem weer te maken verbaast het me allemaal niks meer. Ik ben benieuwd naar het geheel, hopelijk zit er nog een hard stuk bij wat in mijn ogen wel een goed voorbeeld is van de Hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:38 

Hardtraxx Elite

Ik vind het niet zo vreemd dat Heady, Wildy en NC gebruiken. Ze hebben allemaal een keer de kans gehad om een anthem te maken en nu bundelen ze hun krachten. Het hoort een beetje bij deze editie, omdat ze 10 jaar bestaan ;) Volgend jaar, daar durf ik op te wedden, dan is er een compleet nieuwe artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:39 

Donateur

jambekkie schreef:
Ik vind het niet zo vreemd dat Heady, Wildy en NC gebruiken. Ze hebben allemaal een keer de kans gehad om een anthem te maken en nu bundelen ze hun krachten. Het hoort een beetje bij deze editie, omdat ze 10 jaar bestaan ;)

Waar heb je dat vandaan? Ik heb nog helemaal niets gezien van een mogelijke speciale editie omdat het 10 jaar zou bestaan. Het hoort helemaal niet bij deze editie, en ik heb het idee dat ze er puur en alleen voor de naam staan.

Ik vind het zeer vreemd, en onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:31 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Volgend jaar, daar durf ik op te wedden, dan is er een compleet nieuwe artiest.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:33 

Die melodie komt bij elke toets uit het niks weer in me hoofd, doen ze toch wat goeds :P :$
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks