Anonymous schreef:
SoundTunerZ schreef:
TP-Project schreef:
Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.
Hier is altijd zo'n haat op mainstream.
En alles wat harder en rauwer is is vaak top.
Ik vindt het een geweldig anthem.
Er ook wel eens aan gedacht dat mensen hier juist het offstream plaatje zo leuk vinden? Daar kan tenminste geƫxperimenteerd worden ed. Als je je al langer je verdiept in de scene heb je die mainstream wel een beetje gehad na een paar jaar.
Gaat erom dat iedereen klaagt dat er
weer dezelfde artiesten staan als afgelopen drie jaar, alleen omdat het artiesten zijn die niet in hun rijtje Theracords staan, deze man heeft wel een punt

Zou mainstream hardstyle niet experimenteel zijn dan?
Volgens mij is het wel experimenteel.
Maarja, dan worden er een paar dubstep elementen ingegooit en dat zou niet goed voor de muziek zijn.
Bullshit, zoals Heady al zei: Hardstyle is Hardstyle en dat zal zo blijven, maar op dit forum is alles wat hard en lomp is geweldig.
Ik luister Hardstyle omdat er veel energie inzit, maar het is wel heel muzikaal met leuke melodieen enzo.
Als ik iets wil waar alleen veel energie in zit, had ik beter hardcore als maingenre kunnen hebben.
Er wordt op hardtraxx ook wel eens gezegt dst newbes een bord voor de kop hebben en alleen naar mainstream luisteren.
Ik vindt eerder dat de mensen die dit zeggen een bord voor de kop hebben omdat ze niet open staan voor vernieuwing.
Ik vindt tracks van Heady, NC etc. Vaak erg vernieuwend.
Laat even duidelijk zijn dat ik niks op theracords of wat dan ook heb;)
Luister er zelf soms ook naar.
Maar mainstream is nou eenmaal populaider, dat wil niet zeggek dat het minder hardstyle-ish is of dat het minder experimenteel is.
En iedereen begint als dagjesmens, ik had 3 jaar geleden ook 5 Hardstyle liedjes op mijn mobiel en toen zei ik toen zei ik al tegen iedereen dat ik een hardstyler was xD
Uiteindelijk ben ik net als jullie geworden en volg ik het op de voet, maar ik luister nou eenmaal mainstream, en ben van mening dat dit net zo experimenteel en hardstyle-ish is als bijv. Theracords.
Over de plaat: Intro zit een leuke drive in, maar dan die melodie: kip-pen-vel kreeg ik er van, hoe krijg je het voor elkaar om zon plaat te maken: fantastisch.