Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:16 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:

Alleen ik denk dat het niet de sfeer helpt als Thera op de main staat(hoe graag jij of ik het ook zou willen ;) ) Mensen gaan dan klagen en stilstaan enzo :(

Geef ik je helemaal gelijk in, maar ik vind ook dat ze best een keer buiten de purple om een keer wat nieuws mogen proberen. Toegegeven, vorig jaar met clock kid was een hele vette zet. Kijk wat een positieve reacties dat opleverde. Ze hebben genoeg area's (buiten de purple om) om zoiets vaker te doen.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:03 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Basscow schreef:
Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')

Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?

Dat maak jij ervan. Ik heb helemaal niks tegen mainstream hardstyle, maar als deze heren verantwoordelijk zijn voor platen als Dragonborn, So High en Lose My Mind en ze krijgen de eer om een Defqon anthem te maken, dan vind ik dat die track wel kwalitatief van hoog niveau mag zijn.

Helaas is dit anthem net een als de afgelopen jaren, te weinig experimenteel en vrij standaard. Maar als je de gemiddelde Youtube comments erbij haalt dan hoor je vaak dat mensen enorm enthousiast zijn over het nummer. Dit komt niet omdat de track zo geweldig is, maar omdat het wordt geassocieerd met het feest.

En om Neophyte te quoten: Voel je je aangesproken, dan heb ik het vast over jou. :P

Edit: thanks grammar nazi
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
En om Neophyte te quoten: Voel je je aangesproken, dan heb ik het vast over jouw. :P

Jouw wat?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 01:24 

Artiest

Je experimenteert toch met muziek overall, niet binnen een stroming van een bepaald genre?! Anders experimenteer je niet, dan houdt je je gewoon aan de hokjes die mensen hebben ingedeeld. Snap dat dus niet helemaal Soundtunerz :P Het feit dat veel artiesten, mainstream, early of raw experimenteren bewijst dat. Ook de grote jongens die dit jaar de eer hebben het Defqon anthem te maken doen dat vollop.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:04 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
SoundTunerZ schreef:

TP-Project schreef:
Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.
Hier is altijd zo'n haat op mainstream.
En alles wat harder en rauwer is is vaak top.
Ik vindt het een geweldig anthem.

Er ook wel eens aan gedacht dat mensen hier juist het offstream plaatje zo leuk vinden? Daar kan tenminste geƫxperimenteerd worden ed. Als je je al langer je verdiept in de scene heb je die mainstream wel een beetje gehad na een paar jaar.

Gaat erom dat iedereen klaagt dat er weer dezelfde artiesten staan als afgelopen drie jaar, alleen omdat het artiesten zijn die niet in hun rijtje Theracords staan, deze man heeft wel een punt :P

Zou mainstream hardstyle niet experimenteel zijn dan?
Volgens mij is het wel experimenteel.
Maarja, dan worden er een paar dubstep elementen ingegooit en dat zou niet goed voor de muziek zijn.
Bullshit, zoals Heady al zei: Hardstyle is Hardstyle en dat zal zo blijven, maar op dit forum is alles wat hard en lomp is geweldig.
Ik luister Hardstyle omdat er veel energie inzit, maar het is wel heel muzikaal met leuke melodieen enzo.
Als ik iets wil waar alleen veel energie in zit, had ik beter hardcore als maingenre kunnen hebben.
Er wordt op hardtraxx ook wel eens gezegt dst newbes een bord voor de kop hebben en alleen naar mainstream luisteren.
Ik vindt eerder dat de mensen die dit zeggen een bord voor de kop hebben omdat ze niet open staan voor vernieuwing.
Ik vindt tracks van Heady, NC etc. Vaak erg vernieuwend.
Laat even duidelijk zijn dat ik niks op theracords of wat dan ook heb;)
Luister er zelf soms ook naar.
Maar mainstream is nou eenmaal populaider, dat wil niet zeggek dat het minder hardstyle-ish is of dat het minder experimenteel is.
En iedereen begint als dagjesmens, ik had 3 jaar geleden ook 5 Hardstyle liedjes op mijn mobiel en toen zei ik toen zei ik al tegen iedereen dat ik een hardstyler was xD
Uiteindelijk ben ik net als jullie geworden en volg ik het op de voet, maar ik luister nou eenmaal mainstream, en ben van mening dat dit net zo experimenteel en hardstyle-ish is als bijv. Theracords.

Over de plaat: Intro zit een leuke drive in, maar dan die melodie: kip-pen-vel kreeg ik er van, hoe krijg je het voor elkaar om zon plaat te maken: fantastisch.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:56 

TP-Project schreef:
Maarja, dan worden er een paar dubstep elementen ingegooit en dat zou niet goed voor de muziek zijn.
Bullshit, zoals Heady al zei: Hardstyle is Hardstyle en dat zal zo blijven, maar op dit forum is alles wat hard en lomp is geweldig.
Ik luister Hardstyle omdat er veel energie inzit, maar het is wel heel muzikaal met leuke melodieen enzo.
Als ik iets wil waar alleen veel energie in zit, had ik beter hardcore als maingenre kunnen hebben.
Er wordt op hardtraxx ook wel eens gezegt dst newbes een bord voor de kop hebben en alleen naar mainstream luisteren.
Ik vindt eerder dat de mensen die dit zeggen een bord voor de kop hebben omdat ze niet open staan voor vernieuwing.
Maar mainstream is nou eenmaal populaider, dat wil niet zeggek dat het minder hardstyle-ish is of dat het minder experimenteel is.
En iedereen begint als dagjesmens, ik had 3 jaar geleden ook 5 Hardstyle liedjes op mijn mobiel en toen zei ik toen zei ik al tegen iedereen dat ik een hardstyler was xD
Uiteindelijk ben ik net als jullie geworden en volg ik het op de voet, maar ik luister nou eenmaal mainstream, en ben van mening dat dit net zo experimenteel en hardstyle-ish is als bijv. Theracords.

Over de plaat: Intro zit een leuke drive in, maar dan die melodie: kip-pen-vel kreeg ik er van, hoe krijg je het voor elkaar om zon plaat te maken: fantastisch.

Weet niet of je het tegen mij heb, maar ik bedoelde dat jij een punt had :P
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 10:03 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
TP-Project schreef:

Hhah nee, het was voor Soundtunerz.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 10:50 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
Anonymous schreef:
TP-Project schreef:

Hhah nee, het was voor Soundtunerz.

Damn boykies, wat zeuren jullie toch!?

Hun hebben met z'n 3je een anthem gemaakt; so be it!
hun hebben het zo gemaakt; so be it!

als je het niet mooi vind, prima. maar ga dan klagen bij Q-dance of bij de artiesten.
damn wat een gezeur..

heerlijk zomer plaatje btw :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:33 

Hardtraxx Elite

Tienus schreef:
Damn boykies
Hun
hun

:')
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:37 

Hardtraxxer

Aan de andere reacties in dit topic te zien, zal het wel aan mij liggen. Maar ik vind het nummer helemaal niks. Melodie is te saai voor woorden en de synth komt ook erg zeurderig over. Misschien dat als er een vocal edit komt, ik die meer kan waarderen :p
Ik wil weer zo'n soort anthem als No time to waste!
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:55 

Hardtraxxer

ik vind hem na een paar keer luisteren wel leuk. niet dat ik dek van WOW :bomb: ik ben verlieft.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:13 

Aan het typen...

Ik zie een duidelijk interactie effect tussen de waardering van dit nummer en de beheersing van de Nederlandse taal. :whistle:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:28 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Wesz schreef:
Op de site bij Friday: The Gathering kan je meer horen :)

als dat ook de stage is die je daar ziet is dat wel een vette mainstage :thumbup:

Dat dacht ik dus toen ook met die clown, maar helaas.... Dit zal wel niet.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Lekkere melodie alleen mocht de synth wat voller.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:38 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik zie een duidelijk interactie effect tussen de waardering van dit nummer en de beheersing van de Nederlandse taal. :whistle:

www.spatiegebruik.nl

Zo. :P
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:40 

Hardtraxxer

TP-Project schreef:
Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.

omdat bij rauwe tracks 100000x meer energie zit dan deze slappe zooi, en als je dit luisterd in een cd ofzo ben je even later alweer vergeten hoe hij is gegaan
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

Melodie klinkt lekker zo, kicks jammer genoeg niet. Hetzelffe geval met het defqon1 anthem van vorig jaar dus.
Benieuwd naar een langere versie! :)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:56 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Je experimenteert toch met muziek overall, niet binnen een stroming van een bepaald genre?! Anders experimenteer je niet, dan houdt je je gewoon aan de hokjes die mensen hebben ingedeeld.

Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Hardstyle is toch een genre van muziek, daar mag je niet experimenteren omdat dat overall moet? :P

Dark Pact schreef:
Het feit dat veel artiesten, mainstream, early of raw experimenteren bewijst dat. Ook de grote jongens die dit jaar de eer hebben het Defqon anthem te maken doen dat vollop.

En dat zal dan wel subjectief zijn ofzo. Ik vind dat ze juist niet wat nieuws hebben geprobeerd. Ik hoor hier gewoon dezelfde digital age geluidjes en meuk die ze al een hele poos gebruiken. Ander voorbeeld, kijk naar het hhz anthem van hardbass. Even daarvoor had ie doomed gemaakt. Dat was een keer wat nieuws dus bewijst ie zeker dat hij dat ook echt kan. Maar wat doet hij vervolgens, hij maakt t hardbass anthem op een soortgelijke manier. Dat vind ik echt een gemist kans. Ik denk dat ze gewoon liever kiezen voor de veilige route en een track maken met invloeden en sounds dat al eerder succesvol is gebleken. Als zo'n track dan experimenteel is, dan is die dat de eerste keer imo en niet die tweede keer dat een producer hetzelfde weer probeert.

Ik heb niks tegen de producers in kwestie, ook al trekt hun stijl mij totaal niet, maar ik snap de keuzes niet die ze maken met dit soort dingen. Ik vind dit nogmaals gewoon echt een gemiste kans. Een anthem is toch juist een kans om iets unieks neer te zetten?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:58 

Hardtraxxer

Opzich vette (mainstream) zomer anthem,

Maar ben wel weer toe aan een 'Last City on Earth' anthem..
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:04 

Hardtraxxer

Basswalkerz schreef:
TP-Project schreef:

omdat bij rauwe tracks 100000x meer energie zit dan deze slappe zooi, en als je dit luisterd in een cd ofzo ben je even later alweer vergeten hoe hij is gegaan

100.000x meer energie in rauwe tracks is een mening en hoeft niet zo te zijn, ook mainstream kan veel energie bevatten. Dat deze track daar dan weer geen voorbeeld van is ben ik het mee eens. Misschien moet ik hem vaker horen, maar ben er nog niet stuk van.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Doe mij dan deze maar.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:49 

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Doe mij dan deze maar.

enige wat ik beter vind zijn de kicks
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:02 

Hardtraxx Newbie

Vind het gewoon een lekkere anthem laat die zomer maar komen
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:25 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Serieus what The fuck? Echt het toppunt van schraalheid dit. De afgelopen 3 jaar hebben ze em al gemaakt en nu samen? Laat iemand anders het een keer doen. Vind er overigens weer bar weinig aan.

Ga ik mee akkoord, ook ben ik het thema totaal kwijt in dit anthem, vorig jaar was het al minder. Maar ja, het is nog niet de volledige track, dus wie weet.

Niet dat ik zeg dat dit een slecht nummer is, maar hij scoort bij mij toch niet genoeg om een waardig Defqon.1 Anthem te zijn.

SoundTunerZ schreef:
Ik hoor hier gewoon dezelfde digital age geluidjes en meuk die ze al een hele poos gebruiken. Ander voorbeeld, kijk naar het hhz anthem van hardbass. Even daarvoor had ie doomed gemaakt. Dat was een keer wat nieuws dus bewijst ie zeker dat hij dat ook echt kan. Maar wat doet hij vervolgens, hij maakt t hardbass anthem op een soortgelijke manier. Dat vind ik echt een gemist kans. Ik denk dat ze gewoon liever kiezen voor de veilige route en een track maken met invloeden en sounds dat al eerder succesvol is gebleken.

En dat is spijtig genoeg de harde waarheid.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Basswalkerz schreef:
mrazura schreef:

Doe mij dan deze maar.

enige wat ik beter vind zijn de kicks

een track refixxen die nog niet eens gemasterd of uit is:') unite klonk op de site eerst ook zwak, de volledige versie was veel beter, conclusie eerst afwachten :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks