Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:30 

Hardtraxx Elite

Nummer is lekker, maar totaal niet speciaal of gedurfd. Gewoon een goed uitgevoerde 13 in een dozijn mainstream track.

Duidelijk een commerciele zet van Q-Dance, door deze namen krijgen ze die 3 dagen natuurlijk makkelijker uitverkocht. (Ik zie ook alleen in dit topic al 6 nieuwe gebruikers)

Basshunterzz schreef:
Ik denk dat ze bij Q-dance gewoon gedacht hebben van waarom niet gewoon de 3 dj's pakken die de laatste 3 jaar het anthem hebben gemaakt.

You don't say? >.<

iMark schreef:
Ondanks de kritiek die er nu is, bij slechts een anderhalve minuut, ben ik gewoon tevreden. Als je weet, NC, HHZ en WS, die produceren geen platen zoals Deepack.

Heb jij de laatste 2 platen van Deepack niet gehoord ofzo? Zo mainstream als maar kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ondanks de kritiek die er nu is, bij slechts een anderhalve minuut, ben ik gewoon tevreden. Als je weet, NC, HHZ en WS, die produceren geen platen zoals Deepack.

Heb jij de laatste 2 platen van Deepack niet gehoord ofzo? Zo mainstream als maar kan.[/quote]

Ik doel op hun defqon anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:34 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Zygoma schreef:
iMark schreef:

Heb jij de laatste 2 platen van Deepack niet gehoord ofzo? Zo mainstream als maar kan.

Dat was 4 jaar geleden vriend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
iMark schreef:
iMark schreef:

Dat was 4 jaar geleden vriend :P[/quote]

Dus? Dan weet je nog wel dan die 3 niet zo'n plaat produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:38 

Hardtraxx Elite

Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar lekker tussen het publiek met een dranje, zon op je bol, een pot gezelligheid en dan dit anthem. Reken maar dat jij dit nummer nog jaren in gedachten houd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar lekker tussen het publiek met een dranje, zon op je bol, een pot gezelligheid en dan dit anthem. Reken maar dat jij dit nummer nog jaren in gedachten houd ;)

Dat wil ik niet zeggen, maar op DAT moment heb je het gewoon prima naar je zin! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:42 

Hardtraxxer

Wel chillle track, hoor weinig hhz eigenlijk.
Kicks spreken me niet zo aan lijkt wel naar achter gezet om plaats te maken voor de melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:

Waarom toch altijd dat zonnetje :P ? Vorig jaar Defqon was het weer superchill!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Eerste indruk: zwak -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:49 

Hardtraxx Newbie

Dit jaar is toch de 10e NL editie van DefQon? Ik snap Q-dance best dat ze dan groot uitpakken met 3 topproducers.

Dit nummer is echt dik! :bomb:

En op DefQon lekker :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:54 

Hardtraxx Elite

Wel een lekker plaatje. Wachten op de full!

Ik kan er trouwens eigenlijk weinig hhz in terug horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:02 

Basshunterzz schreef:
Basscow schreef:
Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')

Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?

Ja het zijn pussy's, want wij zijn Hardtraxx, wij regeren deze aardkloot, wij zijn de beste, wij lieten de maya's geloven dat het kalendertje van hun niet anders is dan die van ons op de gemiddelde toiletdeur.

Amen.

Laat je niet zo op de kast jagen, het is beter dat je er uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:08 

Hardtraxxer

Peter Nooijens ‏ @PNooijens

@Q_dance Hahaha dan nemen wij wel slingers mee en zal ik zelf wel liedjes gaan zingen :P Al een datum bekend voor de anthem release btw ?
17 maart 12 om 2:30 via Twitter

Q-dance Q-dance ‏ @Q_dance

@PNooijens iig op 22 juni ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:13 

Hardtraxx Addict

Vind het een prachtig nummer, net als Headhunterz' Defqon.1 Australia anthem van 2010 en Noisecontrollers' Unite van vorig jaar. De intro heeft dezelfde soort sounds als Tonight: een leuke verwijzing. En verder is dit nummer lekker luchtig, geen puur gebeuk, maar zomers. Ik vind het helemaal prima.

Over het feit dat het drie grote DJ's zijn die het anthem gemaakt hebben. Defqon.1 is niet meer het feestje aan het strand voor de liefhebbers dat het 10 jaar geleden was. Het is nu samen met Qlimax de graadmeter voor de scene. Dan ga je niet iemand een kans geven een anthem te maken, dan laat je iemand die het kan een anthem maken. Voor de kleinere feesten laat je de kleinere artiesten het anthem maken. Maar voor de grote feesten vind ik het niet vreemd dat men terugvalt op de bekende DJ's die hoog in de DJ Mag Top 100 staan. Ben wel benieuwd wie ze het anthem volgend jaar laten doen. Hopelijk Frontliner, maar die staat niet in de top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:17 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
jambekkie schreef:

Waarom toch altijd dat zonnetje :P ? Vorig jaar Defqon was het weer superchill!

Ik hou van dat zonnetje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ook hoor, maar is voor mij persoonlijk geen must. Te warm is zeker niet lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:31 

Clock Kid schreef:
Kicks spreken me niet zo aan lijkt wel naar achter gezet om plaats te maken voor de melo

Ala 2007-2009 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:36 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ala 2007-2009

Yup maar met de kicks van toen werkte het,die klonken nog niet zo warm (100000 clip distortion layers)?
Die van toen waren echt een TOK mja mag niet over de goede ouwe tijd spreken luisterde toen de muziek niet eens:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:43 

Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
EricNL schreef:
Dit jaar is toch de 10e NL editie van DefQon? Ik snap Q-dance best dat ze dan groot uitpakken met 3 topproducers.

Dit nummer is echt dik! :bomb:

En op DefQon lekker :beer:

Ik zou eerder Afbeelding.

Ghehehehe.. Ja! Raggen als een malle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:15 

Hardtraxxer

Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.
Hier is altijd zo'n haat op mainstream.
En alles wat harder en rauwer is is vaak top.
Ik vindt het een geweldig anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:29 

Hardtraxx Addict

Lol ik had niet eens door dat ik naar t anthem zat te luisteren in die trailer. Heeft totaal geen indruk gemaakt en als ik m nu nog een keer luister blijft dat ook zo. Vind t denk ik mssn wel het zwakste anthem tot nu toe.

Ik was al bang dat Qdance een keer artiesten zou nemen die al een keer eerder het anthem hebben gemaakt. Slechte zet naar mijn mening. Maar ja je lijstje is een keer op, want kijken naar upcoming artiesten is er natuurlijk niet bij of eens een keer een artiest pakken die mssn wel een keer wat hards neer zou kunnen zetten. Jammer weer een ronduit teleurstellend anthem erbij...

TP-Project schreef:
Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.

Er ook wel eens aan gedacht dat mensen hier juist het offstream plaatje zo leuk vinden? Daar kan tenminste geëxperimenteerd worden ed. Als je je al langer je verdiept in de scene heb je die mainstream wel een beetje gehad na een paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 22:43 

SoundTunerZ schreef:

TP-Project schreef:

Er ook wel eens aan gedacht dat mensen hier juist het offstream plaatje zo leuk vinden? Daar kan tenminste geëxperimenteerd worden ed. Als je je al langer je verdiept in de scene heb je die mainstream wel een beetje gehad na een paar jaar.

Gaat erom dat iedereen klaagt dat er weer dezelfde artiesten staan als afgelopen drie jaar, alleen omdat het artiesten zijn die niet in hun rijtje Theracords staan, deze man heeft wel een punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Gaat erom dat iedereen klaagt dat er weer dezelfde artiesten staan als afgelopen drie jaar, alleen omdat het artiesten zijn die niet in hun rijtje Theracords staan, deze man heeft wel een punt :P

Ja maar tegenwoordig is het ook al zo dat als er kritiek gegeven wordt op een line up, dat er dan direct opmerkingen komen van ''ja er staat geen theracords dus daarom zeg je dat''. Er wordt hier niet gesproken over het feit dat theracords minder aanwezig is op dit feest, het gaat erom dat de line ups van defqon tegenwoordig altijd al te voorspellen zijn. DIT is een mainstream line up. En een NIET mainstream line up betekent niet per definitie een rauwe line up. Dat is juist hetgeen wat de meeste mensen niet willen begrijpen. Het zou veel interessanter zijn als qdance een keer lef toont en juist compleet out of the box gaat denken en een keer wat anders doet dan dat iedereen verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:09 

TP-Project schreef:

Ten eerste: Wat een kutplaat.

Ten tweede; dit slaat nergens op. Als Geck-O het anthem had gemaakt hadden hier waarschijnlijk een aantal mensen een gat in de lucht gesprongen, maar absoluut kanttekeningen gezet bij de keuze van Q-Dance. "Wij" snappen ook wel dat die namen niet heel erg waarschijnlijk zijn om een anthem voor zo'n feest te maken, desalniettemin hadden ze wat mij betreft onze Barry gevraagd. Het anthem wat hij ooit gemaakt heeft is gewoon vet, met zn save exit planet. Verder nog nooit een groot anthem, terwijl hij toch echt een goede mainstream producer is.

Citaat:
Het is nu samen met Qlimax de graadmeter voor de scene. Dan ga je niet iemand een kans geven een anthem te maken, dan laat je iemand die het kan een anthem maken.

Zit een kern van waarheid in, het is denk ik inderdaad een graadmeter voor de scène. Niet eentje die de meeste HT'ers (waaronder ikzelf) kunnen waarderen, maar het is wel zo. Maar goed, dan vind ik nog steeds dat onze Barry hier zijn anthem verdiend had. Na zijn monsterlijke hit van Dream Dust, en nu met zijn album had ik dit een logische keus gevonden. Daarbij heeft ie toch al eerder op de main van defqon gestaan, toen met zijn live-act?

jambekkie schreef:
Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar lekker tussen het publiek met een dranje, zon op je bol, een pot gezelligheid en dan Rotten From The Inside. Reken maar dat jij dit nummer nog jaren in gedachten houd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:13 

SoundTunerZ schreef:
Anonymous schreef:

Ja maar tegenwoordig is het ook al zo dat als er kritiek gegeven wordt op een line up, dat er dan direct opmerkingen komen van ''ja er staat geen theracords dus daarom zeg je dat''. Er wordt hier niet gesproken over het feit dat theracords minder aanwezig is op dit feest, het gaat erom dat de line ups van defqon tegenwoordig altijd al te voorspellen zijn. DIT is een mainstream line up. En een NIET mainstream line up betekent niet per definitie een rauwe line up. Dat is juist hetgeen wat de meeste mensen niet willen begrijpen. Het zou veel interessanter zijn als qdance een keer lef toont en juist compleet out of the box gaat denken en een keer wat anders doet dan dat iedereen verwacht.

Ik geef je helemaal gelijk, alleen daar ging het niet over... Ik weet ook nog niet of ik ga Wish week erna lijkt me vetter :thumbsup:

Alleen ik denk dat het niet de sfeer helpt als Thera op de main staat(hoe graag jij of ik het ook zou willen ;) ) Mensen gaan dan klagen en stilstaan enzo :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks