TP-Project schreef:
Als in 2009 Geck-O het anthem had gemaakt, in 2010 Thera, in 2011 Degos & Re-Done en in 2012 Geck-O, Thera en Degos & Re-Done het samen hadden gemaakt had op Hardtraxx waarschijnlijk niemand geklaagt.
Hier is altijd zo'n haat op mainstream.
En alles wat harder en rauwer is is vaak top.
Ik vindt het een geweldig anthem.
Ten eerste: Wat een kutplaat.
Ten tweede; dit slaat nergens op. Als Geck-O het anthem had gemaakt hadden hier waarschijnlijk een aantal mensen een gat in de lucht gesprongen, maar absoluut kanttekeningen gezet bij de keuze van Q-Dance. "Wij" snappen ook wel dat die namen niet heel erg waarschijnlijk zijn om een anthem voor zo'n feest te maken, desalniettemin hadden ze wat mij betreft onze Barry gevraagd. Het anthem wat hij ooit gemaakt heeft is gewoon vet, met zn save exit planet. Verder nog nooit een groot anthem, terwijl hij toch echt een goede mainstream producer is.
Citaat:
Het is nu samen met Qlimax de graadmeter voor de scene. Dan ga je niet iemand een kans geven een anthem te maken, dan laat je iemand die het kan een anthem maken.
Zit een kern van waarheid in, het is denk ik inderdaad een graadmeter voor de scène. Niet eentje die de meeste HT'ers (waaronder ikzelf) kunnen waarderen, maar het is wel zo. Maar goed, dan vind ik nog steeds dat onze Barry hier zijn anthem verdiend had. Na zijn monsterlijke hit van Dream Dust, en nu met zijn album had ik dit een logische keus gevonden. Daarbij heeft ie toch al eerder op de main van defqon gestaan, toen met zijn live-act?
jambekkie schreef:
Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar lekker tussen het publiek met een dranje, zon op je bol, een pot gezelligheid en dan
Rotten From The Inside. Reken maar dat jij dit nummer nog jaren in gedachten houd