Leuke plaatje! Maar lijkt veel te veel op Phaseriffic naar mijn idee 
Vind hem wel leuk. maar als anthem vind ik hem niet zo.
geeft me niet echt een zomers gevoel.
Hahaha ja Bass Chaserz was echt mijn WTF moment van de dag. LolololG1LL wrote:Waarom nietJEFSKIII wrote:Wie van jullie moet dan een anthem voor Defqon maken?
Thera, Geck-o, The Machine?.
Nee bijv. Alphaverb. Als Bass Chaserz in de line-up staan, waarom zou Alphaverb dan geen anthem kunnen maken, of een ander? Omgekeerde wereld altijd bij Q-Dance..
DitPommer wrote:Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.
Dat krachtiger heb je gelijk in. Maar misschien komt dit nog wel voor in de Full versie ervan.E-rik wrote:prima nummer, hoor verder genoeg wildstylez elementen erin! kick/snare en wellicht ook de melodie! Prima anthem dit, al had de synth iets 'krachtiger' mogen zijn!
Wel vreemd dat Q voor deze optie is gegaan, er zijn genoeg andere namen die een prima anthem kunnen neerzetten. Er is wel een dikke plaat uit deze samenwerking gekomen, daar niet van...maar ik blijf het vreemd vinden
wat dacht je van melodiep-stylez wrote:Staat op de website van Q-Dance dat het door Hhz, WS, NC is.. overigens hoor je ook gewoon duidelijk hun elementen. Alleen van wildstylez hoor ik helaas niet zo heel veel terug.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?Basscow wrote:Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')
Voel jij je aangesproken?Basshunterzz wrote:Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?Basscow wrote:Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')
Ja dat wil ik. Wat dan?Basshunterzz wrote:Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?Basscow wrote:Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')
Je mag hier blijkbaar nergens op reageren?Case Dj wrote:Voel jij je aangesproken?Basshunterzz wrote:Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?Basscow wrote:Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')