Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:13 

Hardtraxx Elite

Leuke plaatje! Maar lijkt veel te veel op Phaseriffic naar mijn idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:15 

Hardtraxx Beheerder

Vind hem wel leuk. maar als anthem vind ik hem niet zo.

geeft me niet echt een zomers gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Defqon :')

Nee dit is niks. Melodie is best leuk, maar de kicks :yawn:
De drie bekendste artiesten in de hardstyle het anthem laten maken is allesbehalve gedurfd en doet Q-Dance echt tekort. Hij lijkt hierdoor ook teveel op de anthems van voorgaande jaren, jammer. Het wordt zo een standaard anthem en mist originaliteit, het is weer wat van hetzelfde als je het mij vraagt.
Ik zet Biological Insanity :worship: maar weer eens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
JEFSKIII schreef:
Wie van jullie moet dan een anthem voor Defqon maken?

Thera, Geck-o, The Machine?

Waarom niet :P .

Nee bijv. Alphaverb. Als Bass Chaserz in de line-up staan, waarom zou Alphaverb dan geen anthem kunnen maken, of een ander? Omgekeerde wereld altijd bij Q-Dance..

Hahaha ja Bass Chaserz was echt mijn WTF moment van de dag. Lololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:37 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wel een leuk melodietje maar hij pakt me verder niet zo, ik mis het zomerse gevoel een beetje.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:54 

Heerlijk anthem! :woot: Weet nu al dat als deze gedraaid wordt ik met een grote glimlach op m'n gezicht uit m'n plaat zal gaan :thumbsup:
Verder is de line-up alles waar ik als voornamelijk mainstream hardstyle liefhebber op mag hopen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:15 

Hmm ik ben niet overtuigd :surrender: Ik hoop naar wat vaker luisteren wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Dit is denk de 1ste keer dat ik een anthem vet vind als ik hem voor het eerst luister. Toen ik die melodie hoorde in die trailer was ik al gelijk helemaal weg van het nummer. Kan echt niet wachten tot de Full HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:34 

Hardtraxx Addict

prima nummer, hoor verder genoeg wildstylez elementen erin! kick/snare en wellicht ook de melodie! Prima anthem dit, al had de synth iets 'krachtiger' mogen zijn!

Wel vreemd dat Q voor deze optie is gegaan, er zijn genoeg andere namen die een prima anthem kunnen neerzetten. Er is wel een dikke plaat uit deze samenwerking gekomen, daar niet van...maar ik blijf het vreemd vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
prima nummer, hoor verder genoeg wildstylez elementen erin! kick/snare en wellicht ook de melodie! Prima anthem dit, al had de synth iets 'krachtiger' mogen zijn!

Wel vreemd dat Q voor deze optie is gegaan, er zijn genoeg andere namen die een prima anthem kunnen neerzetten. Er is wel een dikke plaat uit deze samenwerking gekomen, daar niet van...maar ik blijf het vreemd vinden

Dat krachtiger heb je gelijk in. Maar misschien komt dit nog wel voor in de Full versie ervan.

Ik denk dat ze bij Q-dance gewoon gedacht hebben van waarom niet gewoon de 3 dj's pakken die de laatste 3 jaar het anthem hebben gemaakt.

Vind het nummer wel wat weg hebben van de vorige 3 anthems in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Staat op de website van Q-Dance dat het door Hhz, WS, NC is.. overigens hoor je ook gewoon duidelijk hun elementen. Alleen van wildstylez hoor ik helaas niet zo heel veel terug.

wat dacht je van melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:04 

Hardtraxxer

Wat een slap anthem dit, maar goed het Defqon publiek pikt toch alles wel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:

Wat wil je daarmee zeggen? Dat het pussy's zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:08 

Hardtraxx Beheerder

Basshunterzz schreef:
Basscow schreef:

Voel jij je aangesproken? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Basscow schreef:

Ja dat wil ik. Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Basshunterzz schreef:
Basscow schreef:

Voel jij je aangesproken? >.<

Je mag hier blijkbaar nergens op reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Gaat weer nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:27 

Hardtraxx Addict

Ik snap de hele commotie wel dat anderen de kans hadden moeten krijgen, maar ik vind het niet heel erg. Er zijn hier 3 getalenteerde topproducers bij elkaar gezet en die hebben een, naar mijn mening, meesterwerkje neergezet. Lekkere originele synth en melodie. Jammer dat NC kicks zijn gebruikt, die van HHZ of Wildstylez vind ik net wat beter. Desondanks ben ik hier best tevreden mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:43 

Hardtraxxer

ik had eigenlijk niet echt anders verwacht bij een defqon anthem
vindt opzich wel een lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Kan me nog goed Unite herinneren van vorig jaar, hoop gehuil toen van een heleboel
En later vonden mensen t toch weer een dik nummer.
Zo zal dat nu ook wel weer gaan

Ik vind t iig nu al een toppertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:07 

Hardtraxxer

Nou ben ik zelf nooit op DQ geweest ,maar van wat ik er van mee krijg past deze anthem daar precies bij.
Heerlijke zomerse vibe :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:11 

Hardtraxx Addict

Saai. Die van vorig jaar was veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:17 

Hardtraxxer

Wat een fijn nummer! :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:23 

Hardtraxx Addict

echt een slap teken van q-dance, wel logisch want tsja, wie kent HHZ, WS EN NC nou niet in de huidige meenstriem scene.

nummer zelf zal wel een combi zijn van so high, dragonborn en wie weet nog wat WS invloeden hier en daar. enorm vrolijk en zomers waar een festival als defqon voor staat.

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ondanks de kritiek die er nu is, bij slechts een anderhalve minuut, ben ik gewoon tevreden. Als je weet, NC, HHZ en WS, die produceren geen platen zoals Deepack. HHZ heeft een liefde voor house, NC een liefde voor Dubstyle, en WS is ook wat experimenteler. Zet die 3 bij elkaar, en je krijg een lekkere euforische zomerplaat. Dit is wat Q-Dance ook heb laten doen, wat hun goed recht is. Ik denk dat 90% van de Defqon bezoekers dit ook helemaal te gek vinden, zeker als je een graadje of 25, volle zon op je kop hebt. Het merendeel van de Hard Dance bezoekers vinden dit soort platen gewoon tof. Q is een commerciƫle organisatie, en die willen simpelweg geld verdienen aan een feest. En zeg nou eerlijk, een gemiddelde 'dagjesmens' koopt toch liever een kaartje als je weet dat het anthem gemaakt is door die jongens uit veenendaal, dan door bijvoorbeeld The Machine, Deepack of verzin zelf maar wat...

Verder is mijn mening dat dit plaatje gewoon lekker wegluistert, maar ik ben alleen bang dat je bij deze defqon het zelfde beeld gaat krijgen als vorig jaar, als HHZ World of Madness draaid, dat er weer 10824729 camera's de lucht in gaan, en dat er 18 mensen los gaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks